Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleva kihlasormus ?

Vierailija
24.04.2012 |

Muutama päivä sitten elämäni mies kosi minua, no hän ei halunnut kosia sormuksella koska ei ollut varma millaisen tahtoisin, ehkä ihan hyvä niin. No nyt olen viikon päivät netissä selaillut sormuksia ja olen melkein jo tehnyt päätöksen....

tämä on siis valkokultaa ja aidolla timantilla,hintaa taitaisi tulla vähän alle 500 euroa jos nyt oikein oon ymmärtänyt.

Mitä mieltä ootte tästä?

http://tinypic.com/view.php?pic=fxbcxu&s=5

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tarkkanen.fi

Ja tilaa valkokulta ilman rodinointia, ei tarvitse olla rodinoimassa uudestaan.

Vierailija
2/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se siitä jotenkin pilalle vai?

Vierailija
4/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tarkkanen.fi

Makuasia. Mulla ainakin rodinoinnit kestäneet hyvin, vaikka teen paljon hommia käsillä. Siis puutarhassa ja pajalla.

Vierailija
5/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista :)

Pitipäs nyt katsoa ensiksi että mitä tuo rodiointi siis käytännössä onkaan.

On tämä kyllä aika haasteellista tämä sormuksenmetsästys tällaiselle naiselle joka suurinpiirtein erottaa kullan ja hopean toisistaan :D

Vierailija
6/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä saa tehdä aika usein ja se vielä maksaakin joka kerta.

Rodinoimattoman valiokunnan väri on ainakin minusta kauniimpi kuin rodinoidun, olettaen tietenkin että valkokultaseos on hyvälaatuinen eikä sellainen ruma kellertävä mikä usein halvempien rodinoitujen sormusten rodinoinnin alta paljastuu.

Vierailija
7/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodinoimattoman valiokunnan väri on ainakin minusta kauniimpi kuin rodinoidun, olettaen tietenkin että valkokultaseos on hyvälaatuinen eikä sellainen ruma kellertävä mikä usein halvempien rodinoitujen sormusten rodinoinnin alta paljastuu.

myös siksi rodinointi.. Meitä on niin moneen junaan makujemme kanssa.

Mutta kuinka usein uudelleenrodinointi sitten on tehtävä?

Vierailija
8/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa, kerran vuodessa? Maksaako se kympin vai satasen?

Kyllä mulla on sen verran rahaa että voin sormuksestani huolta pitää.

Vierailija
9/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on sen verran rahaa että voin sormuksestani huolta pitää.

Ja mikä kenestäkin on usein..

Vierailija
10/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, toiset hylkäävät enemmän hopean näköisestä rodinoidusta kuin enemmän teräkseen menevästä rodinoimattomasta.

Itselläni tarkkasen teetetyt rodinoimattomat ja tykkään.

Rodinointitaajuus varmaan riippuu miten paljon sormuksia käytössä kolhii ja toisaalta miten skitso on asian suhteen.

Vierailija
11/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kihlasormus ole enää sellainen sileä rengas ja vihkisormus kivellinen?

Vanha fossiili kyselee...

Vierailija
12/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kihlasormus ole enää sellainen sileä rengas ja vihkisormus kivellinen? Vanha fossiili kyselee...

Ne on aina saaneet olla just sellaiset kuin vihkipari haluaa.

T. toinen fossiili

Vierailija
13/17 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli mielessä sileä keltakulta tai valkokulta kihlaksi aikoinaan ja eiköhän sitten mieheni ostanut mulle sellaisen aika blingblingin kunnon princess cutilla :D olin kyllä eka hiukan pettynyt mutta onneksi en sanout mitään miehellä. eihän se sormus vaan se kihlaus ja myöhemmin naimisiinmeno :) No nykyään sitten tiedänkin paremmin syyn miksi mieheni valitsi sellaisen prameamman kihlasormuksen, hän on Britti ja siellä taas perinteisiin kuuluu vähän hienompi kihla ja sitten vihki voikin olla ihan sileä jopa.

Taitaa nämä muiden maiden perinteet rantautua Suomeenkin nykyään ja ihan hyvä vaan. Nykyään ei ole kummallista vaikka olis muovisormus jos siltä tuntuu :D

ja aloittajalle todella kaunis sormus ja paljon onnea kihlauksen johdosta ja onnea avioliiton tielle :)

Vierailija
14/17 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki kivelliset sormukset näyttävät rihkamalta niin onko se totta ettei suomalaisilla naisilla ole koskaan edes vihkisormuksena kivellistä? ei voi kyl pitää paikkaansa :D

Vierailija
15/17 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista.

Käsittääkseni sormus ei ole rodioitu ja ei pitäisi olla mitään kovinkaan halpaa valkokultaseosta joten ihan hyvillä mielin taidetaan laittaa toi tilaukseen.

Itselläni ei ollut oikeastaan edes mitään hajua millainen "normaali" kihlasormus Suomalaisessa kulttuurissa onkaan, en ole niin perehtynyt aiheeseen. Kihlaus tuli ns. puun takaa ja nyt piti sitten yhtäkkiä miettiäkin että millainen kihlasormus olisikaan mulle sopiva. Jotenkin ne sileät rinkulat tuntuivat vähän tylsiltä ja liian "miehekkäiltä" omaan makuun, mutta en haluaisi kuitenkaan mitään liian yliampuvaakaan.

Vierailija
16/17 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä onkin että sinä tykkäät siitä sormuksestasi! Mutta jos rahaa on niin kannattaa käydä tuolla Tarkkasella aina sormuksia miettiessä. Ei halpa, mutta erittäin hvyä.

Vierailija
17/17 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta kaikki nuo kivi keskellä-sormukset näyttäväy rihkamalta, pääsiäismunakoruilta.

Kihlan kannattaa olla mahd simppeli, ei tartte kiviä, vihkisormukseen voi panostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi