Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapurin mies käyttäytyy näin?

Vierailija
25.06.2012 |

Asutaan samassa rivarissa, ollaan joskus yhdessä samaan aikaan pihalla ulkoiluttamassa lapsia. Ei tunneta hyvin mutta muutama sana joskus vaihdellaan arkipäiväisiä asioita kun satutaan pihan leikialueelle samaan aikaan. Juttelen hälle niinkuin muillekkin ystävälliseen sävyyn ja nauran paljon koska olen iloinen ihminen.

Molemmat ollaan varattuja ja ainakin itse olen onnellisesti parisuhteessa. Siksi onkin tullut olo että luuleeko hän minun flirttailevan, sillä yhtäkkiä hän on muuttunut varautuneeksi. Jos hän tulee pihaan samaan aikaan hän saattaa mennä eri puolelle pihaa lasten kans. Tai muutenkin hän on hermostunut, pälyilee, pudottelee leluja jne. Tänä aamuna tulimme yllättäin postilaatikolla vastakkain, hän katsoi hakemaansa lehteä eikä huomannut minua kun moikkasin huomenet niin hän säikähti eikä vastannut tervehdykseen vaan katsoi äkkiä poispäin. Jos pihalla sattuu olemaan samaan aikaan muita vanhempia, myös naisia, hän puhuu heille vilkkaasti ja nauraa paljon, minulle ei koskaan. Minua katsoo vakavasti tai jotenkin vihaisesti. Niin vihaisesti, ei vastaa hymyyn jne. Tosin useimmiten tervehtii paitsi tänä aamuna.

Luuleeko tämä mies että flirttaan ja inhoaako sen vuoksi minua? Tänään tuntui niin ikävältä tuo postin haku kun katsoi kylmästi ohi ja jätti tervehtimättä että aloin miettimään että miksi hän on niin erilainen. Pitääkö jättää tästedes huomiotta?

Ennenkuin joku sanoo että olen ihastuntu häneen itse niin en ole, sen voin vannoa. Mutta onko käytökseni liian flirttailevaa hänen mielestä ja voiko hän inhota minua siksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ehkä vaimo huomannut jotain ja kieltänyt kontaktin kanssasi.

Voi mies-reppanaa..

Vierailija
2/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut sinuun ja sen takia käytyätyy noin.

ja/tai

mustasukkainen vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on oikeastaan vihaisen näköinen minulle. Esim viime viikolla heidän lelu (toivottavasti mies ei käy tällä palstalla ja tunnista tästä) oli kulkeutunut meille ja kävin viemässä heidän puolelle ja mies sattui olemaan siinä ulkona. Sanoin tuovani kadonneen aarteen ja hymyilin niin hän ei vastannut hymyyn vaan mutisi jotain ja meni äkkiä sisälle. Tunsin noloksi itseni että noin flirttailen vaikka olisin kelle tahansa miehelle tai naiselle hymyillyt samoin. Korostan vielä että hän on luonteelta enemmänkin puhelias ja iloinen kun muitakin on paikalla. Minulle siis tyly ja se surettaa koska minulla on huono itsetunto niin heti mietin miksi hän ei pidä minusta tai miksi inhoaa.

AP

Vierailija
4/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei kannata yrittää ymmärtää, vaikka sanotaan että naiset olis monimutkaisia, kyllä ne on miehet!

Vierailija
5/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen äärimmäisen ujo ihminen ja käyttäydyn noin myös jos olen johonkuhun ihastunut.

Olen siis muuten puhelias ja monet eivät miellä minua sen takia ujoksi...

Vierailija
6/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet itse ovat suoraviivaisia käytöksessään: jos mies puhuu naiselle, se on jo merkki siitä, että huolisi tämän petikumppanikseen. Muut naiset hän jättää tyystin huomiotta.

Mies sitten tulkitsee naisen käytöstä saman yksioikoisen kaavan mukaan, ts. jo tervehtiminen esim. työpaikalla voi miehelle olla tyrkky ele. Nainen puolestaan opetetaan kohteliaaksi ja tulkitsee tilanteen tervehitmiset siten, että kaikille on oltava ystävällinen, jopa sille kaljuuntuvalle möhämahalle. Möhömaha puolestaan ajaattelee että mitä toi munahaukka oikein yrittää :D :D :D.

Tällaista ristiriitaa sukupuolten kanssakäyminen on jatkuvasti ja väitän, että olet joutunut juuri tällaiseen tilanteeseen aj mies kokee sinut epämukavaksi. Enkä todellakaan tarkoita että sinä olisit tehnyt yhtään mitään väärää!

Vierailija
7/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet itse ovat suoraviivaisia käytöksessään: jos mies puhuu naiselle, se on jo merkki siitä, että huolisi tämän petikumppanikseen. Muut naiset hän jättää tyystin huomiotta.

Mies sitten tulkitsee naisen käytöstä saman yksioikoisen kaavan mukaan, ts. jo tervehtiminen esim. työpaikalla voi miehelle olla tyrkky ele. Nainen puolestaan opetetaan kohteliaaksi ja tulkitsee tilanteen tervehitmiset siten, että kaikille on oltava ystävällinen, jopa sille kaljuuntuvalle möhämahalle. Möhömaha puolestaan ajaattelee että mitä toi munahaukka oikein yrittää :D :D :D.

Tällaista ristiriitaa sukupuolten kanssakäyminen on jatkuvasti ja väitän, että olet joutunut juuri tällaiseen tilanteeseen aj mies kokee sinut epämukavaksi. Enkä todellakaan tarkoita että sinä olisit tehnyt yhtään mitään väärää!

Vierailija
8/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumista veikkasi moni. Jotenkin en usko siihen, vaistoaisin sen varmaankin. Tämä tapaus ei vaikuta siltä vaan on minulle enemmänkin tyly, ei yhtään kaverillinen. Mun kokemukset ihastuneesta on että he ovat helliä, yliystävällisiä jne. Tämä on kaukana siitä. Ehkä on tosiaan parempi että en enää itsekkään puhu hänelle mitään enkä katso päin, koska se jotenkin ahdistaa häntä. Se on vastoin luonnettani mutta en halua aiheutta kenellekkään epämukavaa oloa.

ap

Vierailija
9/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumista veikkasi moni. Jotenkin en usko siihen, vaistoaisin sen varmaankin. Tämä tapaus ei vaikuta siltä vaan on minulle enemmänkin tyly, ei yhtään kaverillinen. Mun kokemukset ihastuneesta on että he ovat helliä, yliystävällisiä jne. Tämä on kaukana siitä. Ehkä on tosiaan parempi että en enää itsekkään puhu hänelle mitään enkä katso päin, koska se jotenkin ahdistaa häntä. Se on vastoin luonnettani mutta en halua aiheutta kenellekkään epämukavaa oloa.

ap

otathan huomioon, että olette naapureita ja elätte perheinä lähekkäin - siinä tilanteessa ihastumista ei näytetä yliystävällisyytenä tai hellyytenä vaan nimenomaan yritetään ottaa etäisyyttä ja käyttäydytään etäisesti. Mies on ehkä itsekin pelästynyt tunteitaan tai ehkä vaimo on ne huomannut myös - siinäkään tilanteessa ei sen naapurin rouvan kanssa käyttäydytä ystävällisesti ja rennosti :)

Vierailija
11/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan monien mainitsemaa ihastumista.

Vierailija
12/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kuitenkin kotona mustasukkainen vaimo, joka on huomannut juttelunne ja iloisuutesi miehensä seurassa. Seuraavaksi onkin kotona ollut ristikuulustelu ja epäilty suunnilleen pettämisestä tai liiallisesta flirttailusta. Vähintään naapurin rouva luulee, että sinä yrität viedä häneltä miehen ja tiukkasävyisen keskustelun seurauksena mieheltä on kielletty kanssasi keskustelu.

Mies ei osaa muuten asiaa ilmaista, vaan "näyttelee" vihaista, jotta et menisi hänen luokseen.

Ex-vaimoni oli tätä sarjaa, kenenkään muun naisen kanssa ei olisi saanut jutella edes töissä, vaan heti oltiin niskakarvat pystyssä ja haukuttiin ties mistä muiden naisten haaveilusta.

Vierailija
13/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on sellaisia kotkia ettei heidän miesten kanssa kannata jutella eikä edes vilkaista sinne päin, vaikka se suurimmalle osalle taviksia on normikohteliaisuutta.

Vierailija
14/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää vaimon kyttäävän ja nostavan mekkalan, jos hän juttelee kanssasi.

Vierailija
15/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä rivareissa. Puhuja ei välttämättä ole vaimo.

Itsekkin olen saanut kokea tämän ja jätän sellaiset tyhmät ihmiset omaan arvoonsa.

Ihminen on tyhmä, jos muodostaa toisesta ihmisestä käsityksen akkojen juoruilun takia.

Vierailija
16/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika järkytys tajuta tämä tyyli rivariasujissa- kiitos kun kerroit että myös muualla näin!!

Vierailija
17/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt noin, kylläkin työkaverin kanssa. Olet vain normaali ihana itsesi niin kyllä se mökötys siitä katoaa ja ihastuskin ajan kanssa.

Vierailija
18/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet naarmuttanut parkkiksella hänen autoaan, tai olet antanut lastesi jotenkin tuhota hänen omaisuuttaan, nurmikkoaan tms. Miehet voi olla hyvin tarkkoja tuollaisesta.

Tai joku on valittanut isännöitsijälle miehestä tai hänen perheestä, ja mies luulee että se olet sinä tai sun miehesi.

Tupakoitteko ja häiritsette naapurin tuulettamista tai jopa omalla pihalla oloa? Tai onko teillä lemmikkejä, jotka ovat voineet aiheuttaa jotain/naapuri on syyttä luulossa, että ovat aiheuttaneet jotain?

Vierailija
19/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy jokaisesta suomalaisesta. Kateus, uteliaisuus,paskanjauhanta.

Vierailija
20/34 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkunut sinua miehelle, kertonut valheitä. Esim. että olet haukkunu mietä tai mitä tahan samuuta. Todennäköisesti joku sinulle kateellinen naapuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän