Olen ihastunut muslimimieheen!
Kommentit (42)
ja voin sanoa, että ei kannata. Alkuun ihanaa, mutta jos menette naimisiin ja syntyy lapsia tulee kaikenlaisia ristiriitoja.
Sinun on käännyttävä jossain vaiheessa muslimiksi. Lapsista tulee muslimeja, vaikka olisi muuta sovittu alunperin. Jossain vaiheessa se vain muuttuu. Jos lapset eivät ole kiinnostuneita islamista, niin kun he ovat aikuisia, heidät suljetaan ulos perhepiiristä.
Mies voi olla toisten naisten kanssa, koska hän voi käydä tekemässä moskeijassa pika-avioliiton milloin tahansa.
Lisäksi muslimit ovat useimmiten kotoisin maista, joissa valehteleminen on kulttuurisidonnaista eikä sitä katsota pahalla, joten aina saa valehdella, kun se sopii omiin tarkoituksiin.
Jos olet valmis kestämään nämä asiat, niin voit harkita avioliittoa muslimimiehen kanssa, sillä hän ei tule seurustelemaan pitkään kanssasi vaan ehdottaa avioliittoa pian. Lisäksi hänellä voi jo nyt olla muita vaimoja.
Aika kauan jaksoi omani seurustella ennen avioliittoa.
En ole kuullut, että olisi pettänyt. Minä valitettavasti olen alussa.
100 prosentin varmuudella ei ole toista vaimoa eikä lapsia.
Avioliiton ja lasten jälkeen ei alkanut vaikeudet. Ne käytiin läpi jo ennen, mutta periksi ei annettu vaan päästiin niiden yli.
Tietää että olen ateisti. Toivoo että olisin muslimi. Tietää että sitä ei tule KOSKAAN tapahtumaan.
Olet itse ollut huonossa suhteessa, kaikilla se ei sitä ole. Miksi olet jaksanut noin kauan? Minä taidan olla se ketä on synnytyksen jälkeen, eli 2 vuotta, ollut se vittumaisempi ja riitaisa. Siltin hän seisoo vierellä eilä ikinä jätä meitä. Ja voin sanoa että olin jonkun aikaa tosi hankala ja moni mies olusi lähtenyt menemään.
Mutra ap:lle. Helppoa ei tule koko ajan olemaan. Kyllä ne kulttuurista johtuvat riidat joskus tulee. Itse tein heti selväksi millainen minä olen ja tulen olemaan, mitä en hyväksy. Mutta hyvänkin suhteen voit saada. Kulttuuri on vaan niin eri että ongelmilta et välty. Monesti olen huuranut että jos turkkilaisen vaimon haluaa nii. öähde hakemaan, minä en ole. Ei halua, mutta välillä se odottaa kuitenkin mun käytökseltä sitä.
Kuinkahan sekava teksti tuli kännykällä tihruttaen :)
muslimiehen saavat. Miehet kyllä painostavat mahdolliset lapset kasvatettaviksi omaan uskontoonsa ja avioerotilanteessa kaappaavat heidät esim. synnyinmaahansa, missä laki (muslimien) sanoo, että lapset ovat miehen omaisuutta kuten vaimokin.
Neuvoisin juoksemaan karkuun ja äkkiä. Kuoleta tunteesi nyt, säästyt paljolta murheelta tulevaisuudessa.
muslimiehet saavat. Miehet kyllä painostavat mahdolliset lapset kasvatettaviksi omaan uskontoonsa ja avioerotilanteessa kaappaavat heidät esim. synnyinmaahansa, missä laki (muslimien) sanoo, että lapset ovat miehen omaisuutta kuten vaimokin.
Neuvoisin juoksemaan karkuun ja äkkiä. Kuoleta tunteesi nyt, säästyt paljolta murheelta tulevaisuudessa.
avoliitossa muslimin kanssa jo 17 vuotta.. kaksi lasta, lapsia ei kastettu, , en ole kääntynyt muslimiksi.
Islamin mukaan kaikki lapset syntyvät muslimeiksi. Siis kaikki maailman lapset. Sen takia islamilaisuuteen ei käännytä, vaan palataan.
Eli on ihan sama mitä muslimi sanoo lasten uskonnosta, sillä kyllä he tietävät, että muslimeiksi ne syntyy ja se siitä sitten.
Lisäksi naista liehitellään niin kauan kunnes mennään naimisiin. Nainen kun on sen jälkeen miehensä omaisuutta ja omaisuuttaanhan saa jokainen meistä kohdella ihan miten haluaa.
Ja totta on, että muslimimies on todella ihana ennen avioliittoa.
Minulla oli myös kierroksessa mies pohjois-Afrikasta. Olisin myös saanut elättää miehen. Onneksi tulin järkiini ja miehellekin annoin pakit jo ennen naimisiinmenoa.
Meillä taitaa olla toisin. Ihanampi on ollut avioliiton jälkeen ja vielä ihanampi kun lapset tuli.
ex-suhteista tiedän, ei ole niitä pimittänyt. Toki en voi tietää 100% varmaksi mitään, olemme vasta hyvin vähän aikaa tunteneet.
Elättäjäksi minun ei tarvitse ryhtyä, miehellä on työ ja kohtuulliset tulot.
ap
muslimiehet saavat. Miehet kyllä painostavat mahdolliset lapset kasvatettaviksi omaan uskontoonsa ja avioerotilanteessa kaappaavat heidät esim. synnyinmaahansa, missä laki (muslimien) sanoo, että lapset ovat miehen omaisuutta kuten vaimokin. Neuvoisin juoksemaan karkuun ja äkkiä. Kuoleta tunteesi nyt, säästyt paljolta murheelta tulevaisuudessa.
kolme naista avioitunut kristityn kanssa eika siihen ole kenellakaan ollut mitaan sanomista, itsenaisia koulutettuja naisia.
Suomeen vaan tuppaa tulemaan se pohjasakka jota ei muualle huolita.
aina ennen täällä puolustelin, että on niitä ihaniakin muslimimiehiä. Voi olla, että onkin, mutta kieltä osaavana, ymmärrän keskustelut ja meninhän itsekin siihen halpaan, miten taitava muslimimies voi olla pelimiehenä.
Voin sanoa, että meilläkin oli ensimmäiset 17 vuotta ihania, jonka jälkeen alkoi paljastua asioita, joita olen nyt käynyt läpi viimeiset vuodet. Vieläkin haluan uskoa, että toinen voi muuttua, en tiedä pystyykö. Niin paljon on tapahtunut.
Se 25 v aviossa ollut
Isäni on pohjois-afrikasta. Maailman mukavin mies. Ainakin niin kuvittelin. Hauska ulospäinsuuntautuva, hyvin antelias ja ihana. Vanhempani ovat eronneet jo kun olin pieni. Isäni on uusissa naimisissa Suomessa. Vuosi sitten sain tietää että hänellä on toinenkin vaimo. Oli ottanut sen kotimaastaan. Siellä hänellä on lapsiakin ja on rakentanut heille sinne talot sun muut. Käy siellä joka toinen kuukausi... Vaimon täällä suomessa on alistuttava tähän koska pelkää menettävänsä lapset. Isä myös puhuu paljon 'hyvänpäivän asiaa' eli valehtelee älyttömästi. Asioista millä on väliä ja asioista millä ei ole väliä. Juttua tulee, puoletkaan ei ole totta. Kuuluu kulttuuriin. Päältäpäin maailman mukavin ja kaverini pitivät hänestä paljon lapsina jne.. Sisältä muslimi.
Isäni on pohjois-afrikasta. Maailman mukavin mies. Ainakin niin kuvittelin. Hauska ulospäinsuuntautuva, hyvin antelias ja ihana. Vanhempani ovat eronneet jo kun olin pieni. Isäni on uusissa naimisissa Suomessa. Vuosi sitten sain tietää että hänellä on toinenkin vaimo. Oli ottanut sen kotimaastaan. Siellä hänellä on lapsiakin ja on rakentanut heille sinne talot sun muut. Käy siellä joka toinen kuukausi... Vaimon täällä suomessa on alistuttava tähän koska pelkää menettävänsä lapset. Isä myös puhuu paljon 'hyvänpäivän asiaa' eli valehtelee älyttömästi. Asioista millä on väliä ja asioista millä ei ole väliä. Juttua tulee, puoletkaan ei ole totta. Kuuluu kulttuuriin. Päältäpäin maailman mukavin ja kaverini pitivät hänestä paljon lapsina jne.. Sisältä muslimi.
Myös käsitys, että monissa muslimimaissa valehtelu aloitetaan heti lapsesta, siis, että lapsille valehdellaan mitä vaan, että saadaan esim kiukuttelu loppumaan. Mitä muuta kuin valahtelijoita ja aikuisiin pettyneitä tällaisista lapsista kasvaa? Eräs tuttu on ollut töissä päiväkodissa muslimimaassa, ja hän kertoi tällaista.
En tiedä johtuuko sitten islamista vai maan kulttuurista, vai molemmista. Yritän olla suvaitsevainen muslimeja kohtaan, kunhan hekin olisivat suvaitsevia kristittyjä ja muita uskontoja kohtaan. Itse seurustelin suht maallisen juutalaisen kanssa, ja meille tuli ristiriitoja kun keskustelimme mahdollisten tulevien lasten uskonnosta. Itse halusin lapsikasteen, hän ehdottomasti ei. Onneksi meille tuli sitten muitakin ristiriitoja ja erosimme... Nyt olen onnellisesti naimisissa ihan supisuomalaisen kanssa ja saan kasvattaa lapset kristinuskoon, joka tuntuu itselle läheiseltä ja turvalliselta. Saan lukea iltarukouksen lasten kanssa, käydä kirkossa ja seurakunnan kerhoissa, ihanaa!
Toki niitä maallistuneita muslimejakin on, ja varmasti ap.n mieskin voi olla hyvä sanansa mittainen.
Mitä uskonto sinulle ap merkitsee? Testaa ja laita risti kaulaan, miten mies siihen suhtautuu?
ja voin sanoa, että ei kannata. Alkuun ihanaa, mutta jos menette naimisiin ja syntyy lapsia tulee kaikenlaisia ristiriitoja.
Sinun on käännyttävä jossain vaiheessa häjyksi. Lapsista tulee häjyjä, vaikka olisi muuta sovittu alunperin. Jossain vaiheessa se vain muuttuu. Jos lapset eivät ole kiinnostuneita kossusta ja tappeluista, niin kun he ovat aikuisia, heidät suljetaan ulos perhepiiristä.
Mies voi olla toisten naisten kanssa, koska hän voi käydä tekemässä kapakassa pika-avioliiton milloin tahansa.
Lisäksi pohjanmaalaiset ovat useimmiten kotoisin kylistä, joissa valehteleminen on kulttuurisidonnaista eikä sitä katsota pahalla, joten aina saa valehdella, kun se sopii omiin tarkoituksiin.
Jos olet valmis kestämään nämä asiat, niin voit harkita avioliittoa pohojalaismiehen kanssa, sillä hän ei tule seurustelemaan pitkään kanssasi vaan ehdottaa avioliittoa pian. Lisäksi hänellä voi jo nyt olla muita vaimoja.
Jokainen ihminenhän on yhtä kuin "kansansa" stereotypia.
ja voin sanoa, että ei kannata. Alkuun ihanaa, mutta jos menette naimisiin ja syntyy lapsia tulee kaikenlaisia ristiriitoja.Sinun on käännyttävä jossain vaiheessa häjyksi. Lapsista tulee häjyjä, vaikka olisi muuta sovittu alunperin. Jossain vaiheessa se vain muuttuu. Jos lapset eivät ole kiinnostuneita kossusta ja tappeluista, niin kun he ovat aikuisia, heidät suljetaan ulos perhepiiristä.
Mies voi olla toisten naisten kanssa, koska hän voi käydä tekemässä kapakassa pika-avioliiton milloin tahansa.
Lisäksi pohjanmaalaiset ovat useimmiten kotoisin kylistä, joissa valehteleminen on kulttuurisidonnaista eikä sitä katsota pahalla, joten aina saa valehdella, kun se sopii omiin tarkoituksiin.
Jos olet valmis kestämään nämä asiat, niin voit harkita avioliittoa pohojalaismiehen kanssa, sillä hän ei tule seurustelemaan pitkään kanssasi vaan ehdottaa avioliittoa pian. Lisäksi hänellä voi jo nyt olla muita vaimoja.
Jokainen ihminenhän on yhtä kuin "kansansa" stereotypia.
kaikki tietää kaiken kaikista! Jos on tasapainoinen ihminen niin go for it! Itse olen suomalainen muslimi, en ole naimisissa ja ikää on 39v että repikää siitä. Suomessa on uskonnon vapaus. Miksi pitäisi pelätä islamia ja mustamaalata sitä? Eiköhän meillä ole uskonnollisia hulluja ihan omasta takaakin, ks omat lahkolaisemme.
kaikki tietää kaiken kaikista! Jos on tasapainoinen ihminen niin go for it! Itse olen suomalainen muslimi, en ole naimisissa ja ikää on 39v että repikää siitä. Suomessa on uskonnon vapaus. Miksi pitäisi pelätä islamia ja mustamaalata sitä? Eiköhän meillä ole uskonnollisia hulluja ihan omasta takaakin, ks omat lahkolaisemme.
Tanskassa. Siihen on uskonnon mukaan oikeus, koska Allah loi naisen aukot miehen tarpeita varten.
Kysytkö tosissasi miksi pitää pelätä islamia?
ennen kuin huomaakaan ja ensimmäiset vuodet olivat tosi ihania ja totuus alkoi valjeta pikku hiljaa. Ja kun yrität lähteä, oletkin yhtäkkiä maailman paras ja rakkain.
Pohjois-Afrikasta tulleet ovat pahimpia, joten kyllä varoisin. Sitä paitsi hänellä todennäköisesti on jo vaimo ja pari lasta, miten on tänne muuten tullut.