Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut muslimimieheen!

Vierailija
24.06.2012 |

Pitää ilmeisesti korjalilla ennakkoluulojani hieman. Ihana mies :)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin saavani ryöpyn varoituksia. Mielelläni otan niitäkin, jos ovat asiallisia ja perustuvat kokemukseen.

ap

Vierailija
2/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali ihminenhän se on siinä missä muutkin.

Minä itse olen seurustellut 10 kuukautta muslimimiehen kanssa ja ei meillä oikeastaan ole mitään kulttuurisidonnaisia riitoja.

Hän ei vaan syö possua :D

Olemme sopineet että jos teemme lapsia niin lapset saavat itse päättää että tuleeko heistä kristittyjä vai muslimeita vai kumpiakaan.

Aikaisemmin minulla on ollut vain suomalaisia miehiä mutta nyt ihastuin ulkomaalaiseen, ei voi mitään.

Mies on kyllä ihana ja ajattelee täysin tasa-arvoisesti. Kiltti ja hyväsydäminen tavallinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperilla lukee että on islam?

Vierailija
4/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se muslimius siinä miehessä ilmenee?

Esim typistettynä elimenä

Vierailija
5/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka etukäteen muslimimies vakuuttaa että lapsi saa itse päättää haluaako muslimiksi vai kristityksi... niin ei todellakaan saa! Muslimimies menettää itse "taivaspaikkansa" jos hänen lapsi on jotain muuta ku muslimi.

Mun mies vakuutti että ei tule ongelmaa tässä asiassa, ni eipä vissiin!!! Kadun.

Miehenä muuten ihana, niin pitkään kunnes minä aloin tienaamaan enemmän..:/

Vierailija
6/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lähtee ihmisestä itsestään uskonnon harjoittamisena jossei uskontoa harjoita ei sellainen ihminen ole muslimi

Vierailija
7/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei voi päättää, mutta mitä tulee lapsesta jota ei päästetä koskaan kirkkoon, mutta viedään moskeijaan, ja opetetaan muslimien tavoille.. rukoilut ja muut. Eikä koulussa saa olla uskontotunneilla..

Vierailija
8/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei voi päättää, mutta mitä tulee lapsesta jota ei päästetä koskaan kirkkoon, mutta viedään moskeijaan, ja opetetaan muslimien tavoille.. rukoilut ja muut. Eikä koulussa saa olla uskontotunneilla..

jolla voi olla vielä se taivaspaikkakin ;)

Vierailija
9/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin tutustumaan uskontoon ja kulttuuriin perinpohjaisesti, jotta voit tehdä sitten valistuneen päätöksen. Tutustu Ayaan Hirsi Alin juttuihin, niin saat kaunistelematonta tietoa (http://fi.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali) Youtubesta löytyy paljon videoitakin joissa puhuu islamista, niin ei tarvitse kirjastoon lähteä.

Jos ei ole varsinaisesti uskovainen, niin onko sitten muslimikaan - sekun ei ole valtionuskonto, eikä ole mitään kirjon jäsenyyttä tms, joten pakko ei ole olla muslimi. Jos kuitenkin sanoo olevansa muslimi, niin sitten uskoo, ja uskoo myös koraanin opetuksiin, joten syytä olisi tutustua. Jos olet valmis elämään musliminaisen elämää, niin se on sitten valintasi, mutta kannattaa tosiaan ottaa selvää asioista ensin.

Vierailija
10/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmeisesti uskonto on vaan kulttuuriperimää. Tapasimme baarissa ja hän juo alkoholia. Sikaa ei syö, ei rukoile ja ramadania viettää joskus.

Emme tunne vielä kovin hyvin toisiamme, joten avioliitosta tai lapsista ei ole tullut puhetta.

ap

Vierailija
11/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustellut kaksi ja puoli vuotta muslimimiehen kanssa, eikä ongelmia ole paljoa ollut. Muslimeja on yhtä paljon erilaisia kuin kristittyjä, toiset ovat enemmän kuin toiset. Myös oma tausta, perhe, kulttuuri, ystävät ja maa vaikuttavat. Monet islamilaiset nuoret omaksuvat yhä enemmän länsimaalaisia tapoja. Mun kumppani ei syö sianlihaa eikä juo paljoa alkoholia. Ramadan on ollut ainoa hankala aika. Jos kumppani eri kulttuurista niin täytyy arvostaa häntä ja olla joustava joissain asioissa. Mulla oli alussa kauheita ennakkoluuloja mutta ne ovat karisseet pois, en edes enää "muista" miehen olevan muslimi :)

Vierailija
12/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää siskot huolto itsemääräämisoikeudestanne... Taitaa sekin jäädä historiaan meidän elinikänämme. Hihitelkää vaan

Vierailija
13/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääkin on jo yli 30v, joten itsemääräämisoikeudestani en yhden miehen vuoksi luovu :)

ap

Vierailija
14/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten jatkuu

Vierailija
15/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan tosissaan yrittäisi yli 30v itsenäistä naista pakottaa johonkin uskontoon? Tai nyrkin ja hellan väliin? Jos yrittääkin, niin näytän ovea välittömästi. Tässä on jo yksi avioliitto takana, en ole kuitenka mikään ihastunut sinisilmäinen pikkutyttö.

ap

Vierailija
16/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näilläkin on vähän väliä..

Vierailija
17/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että ei kannata. Alkuun ihanaa, mutta jos menette naimisiin ja syntyy lapsia tulee kaikenlaisia ristiriitoja.

Sinun on käännyttävä jossain vaiheessa muslimiksi. Lapsista tulee muslimeja, vaikka olisi muuta sovittu alunperin. Jossain vaiheessa se vain muuttuu. Jos lapset eivät ole kiinnostuneita islamista, niin kun he ovat aikuisia, heidät suljetaan ulos perhepiiristä.

Mies voi olla toisten naisten kanssa, koska hän voi käydä tekemässä moskeijassa pika-avioliiton milloin tahansa.

Lisäksi muslimit ovat useimmiten kotoisin maista, joissa valehteleminen on kulttuurisidonnaista eikä sitä katsota pahalla, joten aina saa valehdella, kun se sopii omiin tarkoituksiin.

Jos olet valmis kestämään nämä asiat, niin voit harkita avioliittoa muslimimiehen kanssa, sillä hän ei tule seurustelemaan pitkään kanssasi vaan ehdottaa avioliittoa pian. Lisäksi hänellä voi jo nyt olla muita vaimoja.

Vierailija
18/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollut suomessa n. 7v.

ap

Vierailija
19/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa, että ei kannata. Alkuun ihanaa, mutta jos menette naimisiin ja syntyy lapsia tulee kaikenlaisia ristiriitoja. Sinun on käännyttävä jossain vaiheessa muslimiksi. Lapsista tulee muslimeja, vaikka olisi muuta sovittu alunperin. Jossain vaiheessa se vain muuttuu. Jos lapset eivät ole kiinnostuneita islamista, niin kun he ovat aikuisia, heidät suljetaan ulos perhepiiristä. Mies voi olla toisten naisten kanssa, koska hän voi käydä tekemässä moskeijassa pika-avioliiton milloin tahansa. Lisäksi muslimit ovat useimmiten kotoisin maista, joissa valehteleminen on kulttuurisidonnaista eikä sitä katsota pahalla, joten aina saa valehdella, kun se sopii omiin tarkoituksiin. Jos olet valmis kestämään nämä asiat, niin voit harkita avioliittoa muslimimiehen kanssa, sillä hän ei tule seurustelemaan pitkään kanssasi vaan ehdottaa avioliittoa pian. Lisäksi hänellä voi jo nyt olla muita vaimoja.

tilanteessa? Oma vika.

Ja kaikki suomalaismiehet ovat juoppoja puukko kadesssa heiluvia juntteja ??

Vierailija
20/42 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääkin on jo yli 30v, joten itsemääräämisoikeudestani en yhden miehen vuoksi luovu :)

ap

Kenen silmissä kuvittelet että olet vielä suomalainen.

Entä naiko joku muslimityttö puolestaan ei-muslimin vai jääkö ilman miestä tai toimiiko jalkavaimona