Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (391)

Vierailija
381/391 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaisen ruusun slingissä 5 miestä peräkkäin. 2 kondomilla ja 3 viimeistä ilman. M56

Vierailija
382/391 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInulla oli yksi työmatka ainakin minulle hurja! Kotona aamupäivällä seksiä oman mieheni kanssa. Illalla oli jo eri kaupungissa salatreffit, ja vieras mies sitten minun hotellihuoneessa yön yli - kiihkeää seksiä useaan kertaa... Samalla viikolla vaihtui vielä kaupunki, siellä iltajuhlat josta sitten vielä kolmaskin eri mies sille viikolle.... Tästä sen verran aikaa, että nyt voi jo hymylläkin muistella. Kukaan näistä ei ole enää kuvioissa - miehen kanssa erottu sittemmin, toista miestä kyllä vielä tapasin pari kertaakin salaisesti, kolmatta en koskaan ole tavannut tai pitänyt yhteyttä.

Tuommoisille naisille on oma nimityskin.

Joo. Naiseuteensa estottomasti suhtautuva ilopilleri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/391 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuli joskus oltua useamman miehen kanssa päivän aikana. Erosin miehestäni reilu vuosi sitten ja heti eron jälkeen tuli kausi että halusin miehiä koko ajan ja niitä sattui useitakin päivän aikana.

Mulla oli tosi vaikeata viimeiset puoli vuotta ex miehen kanssa ja mulle tuli masennus ja itsetunto meni ihan nollille ja mieheni ei koskenutkaan minuun puoleen vuoteen. Sitten eron jälkeen lähdin ystävän kanssa käymään tanssimassa ja huomasin että miehet on sittenkin kiinnostuneita minusta ja lähdin yhden miehen mukaan ja harrastettiin seksiä ja silloin jäin jotenkin koukkuun siihen tunteeseen että joku pitää minua kauniina ja haluaa minua. Olin silloin sairaslomalla masennuksen vuoksi ja aikaa oli surffailla eri seuran haku apeissä. Ja tein itsekkin ilmoituksen missä lähinnä etsin seksiä ja niiden miesten kanssa tuli pari viikkoa touhuttua. Parhaimmillaan oli kolmet seksi treffit päivässä ja sen parinviikon aikana varmaan 20 eri miestä pani minua ja minä nautin kun sain huomiota.

Vierailija
384/391 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja nähnyt vaimoni ainakin yli viiden miehen pantavana samassa sessiossa.

...Ja hän on edelleen vaimosi!?

Vierailija
385/391 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän reissulla Portugalissa viisi miestä viikon aikana. Kaikki miehet turisteja, pari suomalaista, sveitsilänen ja tanskalainen. Osan kanssa seksiä useammin eli päivän aikana saattoi olla kaksi miestä.

Ikäjakauma about 25-60. 

Itse olin 26 ja juuri eronnut paskasta suhteesta. Hyvää teki irrotella :)

Vierailija
386/391 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimon sisko myös etelänreissulla hieman irrotteli ja nyt mulla on kummipoika kenen isästä ei oo tietoa🤷

Vierailija
387/391 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimon sisko myös etelänreissulla hieman irrotteli ja nyt mulla on kummipoika kenen isästä ei oo tietoa🤷   Totta hän on antanut sinulle pimppaa palkkioksi.

Vierailija
388/391 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta miestä saaneena yllättää jutut useammasta miehestä. Omien kokemusten perusteella paikat on kovan käytön jälkeen ihan liian hellinä kahta useammalle miehelle. Vieras ottaa mut melkein kahdesti ja poikaystävä kerran ja kolmea yhdyntää enempään en pystyisi mitenkään. Vieraalla on tosin aika paksu kalu ja hän käyttää kondomia. N28

Vierailija
389/391 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli ihan tavallista, että esim. risteilyillä oli eri miehet molempiin suuntiin. Kaveriporukassa oli villi meno, eikä kukaan katsonut pahalla rietastelua. Kumia kuitenkin käytettiin ja liikuttiin porukoissa.

Ysärinuorilla myös alkoholia kului viikonloppuisin reippaanlaisesti, myös minulla vaikka urheilijatyttö olinkin. 

17-vuotiaana mentiin parin kaverin kanssa ravintolasta mökkijatkoille miesten kanssa. Kun olin mökin makkarissa yhden miehen kanssa, niin viereen tuli toinen seisovan kullinsa kanssa. Siitä sitten vaihdettiin, ja lopulta olin neljän miehen kanssa peräkanaa. Osa kiersi toistamiseen. Kaikki tapahtui omasta halusta ja himosta. Tuon jälkeen ei seksiä tehnyt mieli pariin viikkoon. Muistan senkin, että seuraavan päivän iltana pelasin lentopalloa :)

Vierailija
390/391 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmea miestä olen saanut ja heistä kahta tuplana kolmannen ollesss vaihtopelaajana. Suurempi määrä ei kiinnosta, mutta kolmessa on juuri sopivasti ohjelmaa. Sellaisen käsittelyn jälkeen voi elää jonkin aikaa taas siveästi. N 36

Tuliko vielä 3 siemenet sisään kaikilta? Lisää tämmöisiä juttuja

Vierailija
391/391 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nuorta miestä Siemensin minua. Ja siinä oli tarpeeksi. Sai siemeniä kun ne sain tyhjäksi yön aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän