Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (439)

Vierailija
421/439 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut peräjälkeen... samana iltana, useimmiten kutenkin niin, että miehet eivät tiedä toisistaan. Tai että minua on pannut joku muu puoli tuntia aikaisemmin. Neljä illassa on hyvä määrä. Jos on useampi, niin menee hankalaksi. Rouva 41 v.

Vierailija
422/439 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on ollut useampi mies peräkkäin. Pari kertaa vuodessa käyn XU:n bileissä Himoksella. Siellä on usein erilaisia ryhmäpanoja. Vappuna taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/439 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein on ollut useampi mies peräkkäin. Pari kertaa vuodessa käyn XU:n bileissä Himoksella. Siellä on usein erilaisia ryhmäpanoja. Vappuna taas.

Kysymys oli naisille ?

Vierailija
424/439 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan sain hyvää seksiä identtisiltä kaksosilta. Kun toinen lopetti, toinen aloitti, välillä myös yhtäaikaa.

Vierailija
425/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, joskus samana viikonloppuna kolmeakin nussin

Vierailija
426/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa saanut olla mukana. vanha mies Lapista.

Vierailija
427/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran antanut useammalle vanhemmalle miehelle pillua, olivat kaveriporukka, viisi miestä. Kaikki laukesi sisääni. Tosin olen transmies

Vierailija
428/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai antanut?Miksi nainen muka antaa, ja mies sitten niinkuin saa vai?

Eli Nainenn ei yleisen mielipiteen mukaan saa mitään, ja varmaan usein näin onkin.

Hei mielensäpahoittaja mene ulos ja tekemään jotain kivaa. Termi antaa naiselle ja mies saa tulee siitä että nainen on useammin se joka pihtaa seksiä. Siinä vaiheessa kun naiset ehdottelee seksiä yleisesti paljon niin termit voi muuttua. Naiset jotka pihtaa on itse tehneet termin " saada seksiä" 

Näinhän se juuri menee. 

Vierailija
429/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että äitis on. Kysypä häneltä, ap!

Vierailija
430/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  antanut, viime, vuonna.  Eikä jäänyt

kertaan 

Pylly korjattiin, toinen halusi pyllyä. 

Kävi kipeää kun pani onneksi ei ollut kovin iso eikä oma mies tullut väliin vaikka koko ajan huusin, sain siemenet sisään, ilman kumia ottivat.. Muuten ottivat pillua. 

Vierailija
431/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maattiin sohvalla silloisen tyttöystävän kanssa, tulevan rouvan, krapulassa, sillälailla peräkkäin ja odottelin krapulapanoa. Siinä köllötellessä jotenkin sain hänet paljastamaan nuoruuden seksikokemuksiaan, tämä on suosikki: Hänen kaverit lähtivät himaa ja jäi parin tuntemattoman kaverin kanssa baariin odottamaan bussia. Kaverit houkuttelivat hänet mukaa ja lähti. Alkoivat panemaan ja toinen kundi odotti vuoroaan, eka sai pantua riittävästi, toinen jatkoi ja neiti oli tyytyväinen saatuaan kunnolla. Parikymppisenä oli määrä laatua tärkeempää. M52

Nuorena miehenä usein vanhemmat naiset antoi helpolla ja useammankin kerran ravintolasta mukaan lähti 10 vuotta vanhempi nainen. Myös vanhemmat rouvat pyysivät laukeamaan sisälle monesti. Vanhempien naisten kanssa seksi on niin paljon parempaa vielä näin 35 vuotiaanakin. 50 vuotiaat on kuumia

Terv.  Mummon nussija.

Vierailija
432/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi haaveissa, mutta en tiedä uskallanko toteuttaa.

N24

Vierailija
433/439 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä siskoltas, ap!

Vierailija
434/439 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kivaa kuulla lisää naisten kokemuksia

Vierailija
435/439 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran antanut useammalle vanhemmalle miehelle pillua, olivat kaveriporukka, viisi miestä. Kaikki laukesi sisääni. Tosin olen transmies

Kuulostaa mielenkiintoiselta, haluaisitko kertoa lisää?

Vierailija
436/439 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mielenkiintoiselta, haluaisitko kertoa lisää?

En ole sama jolta kysyt, enkä ole ollut noin monen kanssa samaan aikaan, mutta muuten kuitenkin seksuaalisesti aika aktiivinen. Olen huomannut että on paljon miehiä jotka tykkää niinsanotusta poikapimpistä. 

Vierailija
437/439 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset ovat ihania.

Vierailija
438/439 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen, miksen olis.

Vierailija
439/439 |