Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (441)

Vierailija
401/441 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai en ole mikään neitsyt, haluan nauttia seksistä ja elämästä. Ei ole vain miehille tarkoitettua.

Vierailija
402/441 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko MIEHIÄ JOTKA ON ANTANUT MONELLE. 

On. Annoin kolmelle eri naiselle suihin 24 tunnin aikana. Eivät tienneet toisistaan, eivätkä tiedä tänä päivänäkään 😊.

M50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/441 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai en ole mikään neitsyt, haluan nauttia seksistä ja elämästä. Ei ole vain miehille tarkoitettua.

Just noin. Pitää nauttia ja jakaa nautintoja muille.

Niin naisten, kuin meidän miestenkin ja kaikkien muiden. Kaikki niin kuin itselleen hyväks kokee.

Vierailija
404/441 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin ystäväni kanssa hotellihuoneessa opiskelijatyttöä

Toinen pani takaapäin ja tyttö yritti ottaa toiselta mieheltä suihin, mutta se ei oikein onnistunut,  kun tuo Ihana Ilona sai orgasmin toisensa jälkeen

Meillä, yli nelikymppisillä miehillä oli tietysti Tadalafil käytössä, joten kun välillä otimme drinkkejä niin sitten taas jatkettiin

Ajattelin jälkeenpäin, että mitähän siivooja miettii, kun roskakorissa on kuusi käytettyä kortsuja ja vuodevaatteet aivan rypyssä

Vierailija
405/441 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kuumaa luettavaa nämä kokemukset. Harvassa on naiset jotka rennosti suhtautuu seksiin ja tykkää antaa monelle tai haluaa monet spermat peräkkäin

Meillä kans kokemukset ne naiset mitä olleet matkassa mökeillä jne bileissä on halunneet panna vaan sen tietyn miehen kanssa joka kiinnostaa. Ei sellaisia naisia jotka haluaa montaa miestä kerralla

Vierailija
406/441 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää todella kuumia juttuja. Tuhmia sellaiset naiset jotka haluaa monta miestä vuorotellen

Vierailija
407/441 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko MIEHIÄ JOTKA ON ANTANUT MONELLE. 

On. Annoin kolmelle eri naiselle suihin 24 tunnin aikana. Eivät tienneet toisistaan, eivätkä tiedä tänä päivänäkään 😊.

M50+

Oliko pikkujoulut vai millainen tilanne? Miten päädyitte ?

Vierailija
408/441 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmea miestä olen saanut ja heistä kahta tuplana kolmannen ollesss vaihtopelaajana. Suurempi määrä ei kiinnosta, mutta kolmessa on juuri sopivasti ohjelmaa. Sellaisen käsittelyn jälkeen voi elää jonkin aikaa taas siveästi. N 36

Kuvittele mikä tilaisuus kun miehen elämässä 3 naista on todella harvinaista. Pari kertaa olen saanut 2 naista ja molemmat upeita kokemuksia. En tiedä miksi naiset ei innostu usein peuhaamaan kolmenkimppaa. 2 miestä on helposti valmiina aina

Vierailija
409/441 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maattiin sohvalla silloisen tyttöystävän kanssa, tulevan rouvan, krapulassa, sillälailla peräkkäin ja odottelin krapulapanoa. Siinä köllötellessä jotenkin sain hänet paljastamaan nuoruuden seksikokemuksiaan, tämä on suosikki: Hänen kaverit lähtivät himaa ja jäi parin tuntemattoman kaverin kanssa baariin odottamaan bussia. Kaverit houkuttelivat hänet mukaa ja lähti. Alkoivat panemaan ja toinen kundi odotti vuoroaan, eka sai pantua riittävästi, toinen jatkoi ja neiti oli tyytyväinen saatuaan kunnolla. Parikymppisenä oli määrä laatua tärkeempää. M52

Nuorena miehenä usein vanhemmat naiset antoi helpolla ja useammankin kerran ravintolasta mukaan lähti 10 vuotta vanhempi nainen. Myös vanhemmat rouvat pyysivät laukeamaan sisälle monesti. Vanhempien naisten kanssa seksi on niin paljon parempaa vielä näin 35 vuotiaanakin. 50 vuotiaat on kuumia :)

Vierailija
410/441 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, silloin nuorena ja villinä tuli tehtyä kaikenlaista. Olin ehkä 17v. Kun olin kahden miehen pano leluna. Eli panivat vuorotellen, niin monta kertaa kuin jaksoivat ja joskus vähän vanhempana neljän eri miehen kanssa oli seksiä vuorokauden aikana. Kukaan ei tiennyt toisistaan mitään.

Vierailija
411/441 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran työpaikan illanistujaisten jälkeen annoin pomolle ja kotia mentyä miehelleni... Mieheni vaan tuumasi että taitaa rouva käydä kuuma kun on niin kostea... kumpa olisi vaan tietänyt mitä noin reilu 30min sitten olin saanut...

Vierailija
412/441 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä useinkin mutta ei mitään kimppoja tai yhdessä sovittuja juttuja.  Nuoruuden huumassa siis, syrjähypytkin on jäänyt jo ajat sitten,  viimeisestä kerrasta on kohta varmaan jo kymmenen vuotta ellei kauemminkin

N46

Vierailija
413/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai antanut?Miksi nainen muka antaa, ja mies sitten niinkuin saa vai?

Eli Nainenn ei yleisen mielipiteen mukaan saa mitään, ja varmaan usein näin onkin.

Hei mielensäpahoittaja mene ulos ja tekemään jotain kivaa. Termi antaa naiselle ja mies saa tulee siitä että nainen on useammin se joka pihtaa seksiä. Siinä vaiheessa kun naiset ehdottelee seksiä yleisesti paljon niin termit voi muuttua. Naiset jotka pihtaa on itse tehneet termin " saada seksiä" 

Vierailija
414/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä tuli joskus oltua useamman miehen kanssa päivän aikana. Erosin miehestäni reilu vuosi sitten ja heti eron jälkeen tuli kausi että halusin miehiä koko ajan ja niitä sattui useitakin päivän aikana.

Mulla oli tosi vaikeata viimeiset puoli vuotta ex miehen kanssa ja mulle tuli masennus ja itsetunto meni ihan nollille ja mieheni ei koskenutkaan minuun puoleen vuoteen. Sitten eron jälkeen lähdin ystävän kanssa käymään tanssimassa ja huomasin että miehet on sittenkin kiinnostuneita minusta ja lähdin yhden miehen mukaan ja harrastettiin seksiä ja silloin jäin jotenkin koukkuun siihen tunteeseen että joku pitää minua kauniina ja haluaa minua. Olin silloin sairaslomalla masennuksen vuoksi ja aikaa oli surffailla eri seuran haku apeissä. Ja tein itsekkin ilmoituksen missä lähinnä etsin seksiä ja niiden miesten kanssa tuli pari viikkoa touhuttua. Parhaimmillaan oli kolmet seksi treffit päivässä ja sen parinviikon aikana varmaan 20 eri miestä

Mahtavaa kun maksatit muilla panolomasi

Vierailija
415/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu kimpassa jossa oli kolme miestä ja kaks naista. Kaikki kolme pani meitä molempia naisia pitkään vuorotellen. Muuten ollu muutaman kerran niin että kerran oli kaks miestä ja pari kertaa kaks miestä ja kaks naista. Onneks ovat kestäviä miehiä niin saa kerrankin harvoin tarpeeksi.

Vierailija
416/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata.na sitä paskamiehet saa mitä itse tekevät. Olen aivan kuilun reunalla...

Vierailija
417/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antanut peräjälkeen monelle. Onko muunkinlaisia naisia olemassa?

Vierailija
418/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuli hurjasteltua kaikenlaista ja ennätys oli aikanaan (17v) neljä vanhempaa miestä peräjälkeen. Muistan vieläkin hyvin sen miten paljon valuin tuon jälkeen. Viking Linella tapahtui tämä ja laivoilla muutenkin pahimmat sekoilut järjestään :D

Ei se emätin sinne spermoja kerää ja valuttele sitten tuntitolkulla housuihin, vaikka kuinka haluais. Korkeintaan kiimaasi olet valunut. Mutta ei se väärin ole.

tutkimuksen mukaan nainen valuttaa spermaa vielä jopa 2vrk jälkikäteen.

Vierailija
419/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä tämän muotoilisin.  Mun mies haluaa aina harrastaa seksiä ennenkuin lähden viihteelle "ettei sitten tee kapakassa mieli" 

Ongelma vaan on että sitten mun vasta tekeekin mieli.  Ja oon varmaan jonkun sortin pervo mutta mutta se yhdistelmä että joku koskettaa samalla kun valun vielä miehen jäljeltä pikkareihin tai pikkarinsuojiin saa mut aivan villiksi.  Eikä tarvii aina edes koskettaa,  katse tai joku muu kiinnostuksen osoitus voi riittää.  Eli kysymykseen vastaus on että aika monta kertaa on tullut peräjälkeen annettua 

Vierailija
420/441 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantiin ystäväni kanssa hotellihuoneessa opiskelijatyttöä

Toinen pani takaapäin ja tyttö yritti ottaa toiselta mieheltä suihin, mutta se ei oikein onnistunut,  kun tuo Ihana Ilona sai orgasmin toisensa jälkeen

Meillä, yli nelikymppisillä miehillä oli tietysti Tadalafil käytössä, joten kun välillä otimme drinkkejä niin sitten taas jatkettiin

Ajattelin jälkeenpäin, että mitähän siivooja miettii, kun roskakorissa on kuusi käytettyä kortsuja ja vuodevaatteet aivan rypyssä

Tuskin mitään. Työreissuilla on tullut useamminkin tuota tehtyä. Naiset on yleensä olleet selvästi nuorempia.

M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä