Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?

Vierailija
24.06.2012 |

Jos niin kuinka monelle?, tuntuiko hyvälle?

Kommentit (391)

Vierailija
201/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin,  tuo "antaminen " on kyllä tosi idioottia. Ei naiset mitään ANNA, ne ottaa ihan kuin miehetkin. En ainakaan minä anna kellekkään, vaan rakastelen jos huvittaa. Ja se siitä. Enkä laske noita, tosin ei ole mun makuun tehdä peräjälkeen monen kanssa, koska minulla on myös tunteet.

Onko palsta täynnä jotain ikivanhoja mammutteja? Eikö täällä ole yhtään täysjärkisiä..aina vaan näitä miesten alapeukkuja..

Vierailija
202/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka kiihottuvat kun toiset miehet panee naista ja niiden toisten spermoista, on hivenen homoutta taustalla. Täysin heteromies ei kiihotu vieraiden miesten katselusta. Myöntäkää pois, olette pikkaisen piilohomoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran yksin reilillä parikymppisenä panin kolmen miehen kanssa saman yön aikana. Yksi oli paikallisen tutun kotibileissä siellä tapaamani miehen kanssa, toinen sieltä minua kämpille autolla heittäneen miehen kanssa autossa, kolmas kämppiksen kanssa (olin punkannut asunnossa viikon emmekä olleet panneet, mutta tuona viimeisenä yönä se taphtui). Lensin siis seuraavana päivänä Suomeen. Olin koneessa vielä huppelissa. Näin käy kun on tiukat vanhemmat ja lopulta saa omaa vapautta, lähtee lapasesta... Myöhemmin en enää moista harrastanut, se oli kerran kokeiltu ja muistelen kyllä tuota villiä yötä ihan huvittuneena.

Vierailija
204/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä naiset ja miehet, jotka kiihottuvat kun mies panee muita naisia, ja menee sen jälkeen kotiin imuttamaan vieraiden naisten pillunmakuista kyrpäänsä omalle muijalle?

Vierailija
205/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet olevinaan machoja.

Vierailija
206/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole kun naitattavat vaimoansa vierailla. Macho panee naistaan niin ettei se muita tarvitse.

Vierailija
207/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole kun naitattavat vaimoansa vierailla. Macho panee naistaan niin ettei se muita tarvitse.

Ei, vaan tyydyttää naisensa. Kunnolla. Niin tekee minun mieheni. Ei siihen tarvita panoakaan. Välttis.

Vierailija
208/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 17v kotibileissä ensin yhdelle söpölle pojalle kylppärissä. Sen jälkeen toiselle pojalle vessassa, sillä lähti poikuus. Yöllä myöhemmin poikaystävälle. Poikkis nuoli ensin pillun. Ei tajunnut nuolevansa muiden mällejä. Jätin sen parin viikon päästä.

N20

Vierailija
209/391 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tyydyttää naisensa. Kunnolla. Niin tekee minun mieheni. Ei siihen tarvita panoakaan. Välttis.

Sama asia tässä yhteydessä. Hyvä ettette tarvitse muita :)

Vierailija
210/391 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä taisi kymmenen miestä olla jonossa. Ja ei, ei tuntunut miltään. Mikään seksi ei koskaan ole tuntunut miltään. Olen aseksuaali ja en eläissäni ole ollut kiihottunut mistään. Vuosia yritin panna mahdollisimman paljon ja monen kanssa, jotta saisin selville että miksi seksistä vauhkotaan. Lopetin noin sadan kohdalle ja totesin, että hirveetä kuraa koko homma. Eikä ole vaivan arvoista

Vierailija
211/391 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorempana annoin parin tunnin sisällä paljaalla ensin työpaikan pomolle, sitten autokoulun ohjaajalle ja kotona lopulta aviomiehelle, joka ei tajunnut polkevansa toisten miesten liukkailla. Minä puolestani en tajunnut käydä testeissä, mutta oireiden tultua selvisi, että pomolla oli hoitamaton syfilis joka tarttui sitten minun kauttani kaikkiin.

Kun mieheni tuli hämmentyneenä testeistä, syytin häntä uskottomuudesta, otin eron ja puolet omaisuudesta ;-)

Vierailija
212/391 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on ollut 3 miestä päivässä. Olen sinkku ja joskus vaan tulee näitä ehdotuksia useampi samalle päivälle. Itse en edes muista milloin on tarvinnut aloite tehdä. Joskus on sitten vaan pari viikossa. Osa kyllä ihan vakkareita.

Vierailija
213/391 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pääsee tietämättään usein liukkaille. Työpaikkaromanssia on jatkunut jo vuosia. Naidaan töissä ja sitten syyllisyden tunnoissani kotona annan miehelle, kun mies haluaa. Mies on usein kommentoinut miten ''märkä'' olen. Ei tajua se olevan työkaverini spermaa ja luonnollista jälkimärkyyttä ihanan työkaverin jäljiltä. Mies luulee minun olevan kiihottunut. Onneksi aviomies tykkää panna takaapäin ja tulee nopeasti, niin ei tarvitse olla katsekontaktissa hänen nautiskellessaan. 

Vierailija
214/391 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja kimpassa kahdelle miehelle peräkkäin. Jos naisetkin lasketaan niin sitten kolmelle.

Vierailija
215/391 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisinä nussittiin 3 miehen voimin samaa naikkosta. Ei oltu siis panemassa samaan aikaan, mutta heti välittömästi toisen perään. Tapahtui joissain bileissä mökillä, saunan pukuhuoneessa. Eka kun alkoi hänen kanssaan panemaan niin siinähän oli kalut valmiina seisokissa odottelemassa meillä. Itse olin tokana vuorossa. Eka oli lauennut hänen päälle ja hän pyyhki vielä niitä spermojaan päältä, kun itse menin vonkaamaan. Vika oli mielissään, kun minä tulin sisään😄 pani kuitenkin sekin. Kimppasaunasta sai alkunsa tämä homma, kun jostain "ei oo pokkaa" jutusta kehkeytyi tällä muijalla ja kaveri nro1 joku runkkausjuttu. Oli suhteellisen häpeissään muija aamulla.

Vierailija
216/391 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymppisinä nussittiin 3 miehen voimin samaa naikkosta. Ei oltu siis panemassa samaan aikaan, mutta heti välittömästi toisen perään. Tapahtui joissain bileissä mökillä, saunan pukuhuoneessa. Eka kun alkoi hänen kanssaan panemaan niin siinähän oli kalut valmiina seisokissa odottelemassa meillä. Itse olin tokana vuorossa. Eka oli lauennut hänen päälle ja hän pyyhki vielä niitä spermojaan päältä, kun itse menin vonkaamaan. Vika oli mielissään, kun minä tulin sisään😄 pani kuitenkin sekin. Kimppasaunasta sai alkunsa tämä homma, kun jostain "ei oo pokkaa" jutusta kehkeytyi tällä muijalla ja kaveri nro1 joku runkkausjuttu. Oli suhteellisen häpeissään muija aamulla.

MIKSI OLI HÄPEISSÄÄN? Ja te ette.

Vierailija
217/391 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pääsee tietämättään usein liukkaille. Työpaikkaromanssia on jatkunut jo vuosia. Naidaan töissä ja sitten syyllisyden tunnoissani kotona annan miehelle, kun mies haluaa. Mies on usein kommentoinut miten ''märkä'' olen. Ei tajua se olevan työkaverini spermaa ja luonnollista jälkimärkyyttä ihanan työkaverin jäljiltä. Mies luulee minun olevan kiihottunut. Onneksi aviomies tykkää panna takaapäin ja tulee nopeasti, niin ei tarvitse olla katsekontaktissa hänen nautiskellessaan. 

Onko miehesi tyhmä kun ei huomaa mitään. Miksi et halua katsoa miestäsi silmiin. Miksi yleensä olet miehesi kanssa, jos työpaikan panosi on parempi kaikessa?

Vierailija
218/391 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa on ollut 3 miestä päivässä. Olen sinkku ja joskus vaan tulee näitä ehdotuksia useampi samalle päivälle. Itse en edes muista milloin on tarvinnut aloite tehdä. Joskus on sitten vaan pari viikossa. Osa kyllä ihan vakkareita.

Ei ihme että olet sinkku. Ei kukaan mies tuollaista naista parisuhteeseen halua, ja toisaalta et tarvisekaan, kun saat seksiä kokoajan ja vienti on noin valtavan kovaa.

Vierailija
219/391 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina rakastaa kuulla näistä mun nuoruudensekoiluista, koska häntä jotenkin kiihottaa nämä, mutta 17-vuotiaana kaksi kaverusta kävivät panemassa mua peräkkäin, kun ekan kanssa saatiin homma valmiiksi, avasin makkarin oven ja huusin Seuraava! ja sitten tämä kaveri tuli panemaan.

Itse olin aivan järkyttävässä humalassa enkä juurikaan muista mitään enkä todellakaan ole ylpeä siitä, millainen joskus olin.

Vierailija
220/391 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upean kiihottavaa miten työkaveri panee ensin töissä ja menet mällit pillussa kotiin liukasteet valmiina :)).

Olisi ihanaa kun olis tuollainen kiimainen työkaveri. Ois mukava päästä liukkaille suhun ennen kuin menet miehesi luo. Oletko koskaan ollut pitkään mällit sisällä ennen kotiin menoa varsinkin jos iso lasti?? Mistä tuo juttu teillä lähti työkaverin kanssa? Miten autokoulun ohjaajaa voi päätyä panemaan mitä joku kertoi aiemmin koska siitä voi potkut tulla heittämällä sille opettajalle. Tuskin firma hyvåksyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä