Onko naisia jotka ovat antaneet peräjälkeen monelle?
Kommentit (391)
En vieraasta ,
Mutta ensin omaa miestä
Sitten hän runkkasi ensin kolmella sormella ,
Hetken kuluttua koko käsi oli aisällä.
Hetken kuluttua otti esiin joskus kännissä tilatun jätti dildon joka meni ensimmäistä kertaa ilmaan tuskaa sisään.
Sain paehaimman orkun ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Houkuttelin risteilyllä kaksi parikymmpistä kundia hyttiini ja otin molemmilta suihin. Sitä odottavaa kundia jännitti ihan sikana ja laukesikin todella nopeaa kesken imemisen =). Lopuksi runkkasin heidän katsellessa. Molemmat miehet kehui että olen himottava ja ihanan aloitteellinen kun otan mukaani miehen ja sanon suoraan mitä on mielessä kiertelemättä. Kuulemma useimmat ei itse käy kiinni innokkaasti eikä sano ikinä vaan ujostellaan
Ei ihme että jännitti jos tuollainen himokas estoton nainen vie mukanaan ja houkuttelee
Vielä kun löytäisi tällaisia naisia
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut,
Itsellä häviää nautinto toisen jälkeen kun on liian liukasta runsaan sperman takia.
Ootko antanu usein monelle ja kuinka monta on ollut suurimmillaan? Kauhean kiihoittavaa odottaa vieressä vuoroa päästä painamaan kun edellinen laskee sisään. Liian spermainen pilluhan on vaan entistä kuumempi juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin vaan tavata näitä naisia jotka antaa monelle miehelle kerralla ja ja haluaa saada rasvat sisään. Yleensä se tilanne on mennyt niin että jos on nainen tai kaksi tullut porukan kanssa jatkoille niin on valinneet ottaneet vain yhden miehen pumppaamaan eikä ole muut kiinnostaneet. Ei ole vastaan sattunut yhtä avoimen seksuaalisia mitä täällä osa vastaajista. Ei voi kuin olla kateellinen niille miehille jotka on vuoroaan saaneet odottas. Kertokaa lisää
Jep täällä kans tylsiä naisia riittää ketkä ei halua kuin yhtä miestä kerrallaan ja ei saa toiset tulla häiritsemään vaikka vierasta lenkkiä ois tarjolla.
Moni nainen vaistoaa sen kuka alkaa hommien jälkeen haukkumaan ja kertomaan eteenpäin, siksi ottaa vain yhden kerrallaan.
kolmea rakastajaa pidin vuoden verran päällekäin ja tottakai välillä kävi niin että kaikki halusivat samana päivänä. Sit mentiin sillä :)
Toisistaan eivät tietäneet, ja yhden heistä kanssa olen nykyään naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Pidämme ryhmäseksistä ja doggingista.
Suurimmillaan kimpussani on ollut kymmenkunta miestä.Tästä joku närkästyy, mutta seksuaalisuus on ihmisillä erilaista.
Missä päin suomea doggingia harrastatte? Luulin että dogging on vain urbaani legenda. Ryhmäseksiä olen itsekin harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tuli hurjasteltua kaikenlaista ja ennätys oli aikanaan (17v) neljä vanhempaa miestä peräjälkeen. Muistan vieläkin hyvin sen miten paljon valuin tuon jälkeen. Viking Linella tapahtui tämä ja laivoilla muutenkin pahimmat sekoilut järjestään :D
laivallahan sitä sattuu ja tapahtuu. Itsellä myös toi neljä (eli koko hytillinen). Osui risteily vielä sellaiselle viikolle jolla oli muutenkin sutinaa, joten olin sitten viiden päivän aikana seitsemän eri miehen kanssa.
Voin kokemuksesta kertoa että laivan hytissä on niin helvetin huono sänky että paneminen siellä on ihan tuskaa kun polviin sattuu jne. Eli pidän näitä laivajuttuja peräkammarin poikien fantasioina.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut,
Itsellä häviää nautinto toisen jälkeen kun on liian liukasta runsaan sperman takia.
Mitä liukkaampaa sitä kiihottavampaa ;). Se vain kiihottaa lisää kun toinen mies odottaa vuoroa vieressä muna pystössä aivan kiimassa ja toinen vieras nai ensin kunnolla ja kiihdyttää tahtia ja kun kuulet sen miehisen ihanan ärähtelyn sperman ryöpytessä sisään. Siitä sitten edellinen mies ulos ja uusi kova kulli sisään. Kiihottaa todella katsoa niitä vuoroaan odottavia kulleja samalla kun toinen panee. Spermaa valuu kunnolla. Nuoret miehet tulee usein hetkessä varsinkin jos ei ole liukkaille aiemmin päässyt vanhemman naisen pilluun
Meillä silloin tällöin mukana juhlimassa yksi entinen työkaveri ihana 40v nainen joka rakastaa saada montaa miestä kerralla. Asuu vaan kaukana pohjoisessa niin ei nähdä kovin usein. Mahtavaa aina kun juhlitaan porukalla hyvällä meniningillä ja juodaan ja syödään pannaan ja kaikki saa laskea sisään. Kiihottaa aina odottaa vuoroa että edellinen mies on valmis. Kaikilla on puhtaat testit joten ei huolta siitä Muut mukana olevat naiset usein haluaa vaan olla sen yhden miehen kanssa illassa. Muutenkin hän on tavanomaista rennompi ja rempseä persoona
Olin Amsterdamissa eräällä clubilla ns. keskipäivän gang bangeillä. Silloin 17 miehen kanssa kerkesin naida. Aika jännä systeemi kun lounastauolla tulevat konttorilta gang bangeihin.
N35
Olin istumassa iltaa ja maistelin makeaa valkoviiniä lähikapakassa kunnes seuraan tuli 3 herrasmiehen porukka. Juteltiin niitä näitä ja miehet olivat todella mukavia ja yhden kanssa siinä jo alkoi olemaan silmäpeliä. Aloin olla pienessä hiprakassa kun yksi miehistä siirsi käden reidelleni ja tunsin kuinka pillussa valahti märkä lämmin aalto ja alkoi tykyttää. Pyysin miehen mukaani tupakalle mutta menimmekin tupakkapaikan ohi ja pujahdimme suoraan miesten vessakoppiin jossa housut äkkiä alas ja mies alkoi panna nopeaa takaapäin samalla kun silmäilin että huomaako joku. Tunsin kullin supistelevan ja pian lämpimät spermasykäykset sisälläni. Vedin housut ylös ja haimme yhdet juomat lisää ja jatkoimme takaisin pöytään tämän kaverien seuraan. Toinen heistä pyysi jatkoille ja illanmittaan annoin myös molempien kaverien panna ja laskea sisään. Seuraavana päivänä hymyilytti :)
Olen osallistunut muutamia kertoja gang bangiin, jossa minua on pannut 20-40 miestä peräjälkeen. On aika "pantu" olo sellaisen jälkeen :)
N37
Mulla fantasiana että saisin 2-3 miestä samaan aikaan, itseni ihan täyteen. Mutta tiedän etten ikinä uskaltaisi sitä ehdottaa
Rakastajani haluaisi olla aisuri ja päästä liukkaille. Mahdollisesti jopa "auttaa". Mutta olemme molemmat melko ujoja, joten emme tiedä mistä/miten etsiä mukaan toisia miehiä.
Itä-Suomi
Vierailija kirjoitti:
Olin istumassa iltaa ja maistelin makeaa valkoviiniä lähikapakassa kunnes seuraan tuli 3 herrasmiehen porukka. Juteltiin niitä näitä ja miehet olivat todella mukavia ja yhden kanssa siinä jo alkoi olemaan silmäpeliä. Aloin olla pienessä hiprakassa kun yksi miehistä siirsi käden reidelleni ja tunsin kuinka pillussa valahti märkä lämmin aalto ja alkoi tykyttää. Pyysin miehen mukaani tupakalle mutta menimmekin tupakkapaikan ohi ja pujahdimme suoraan miesten vessakoppiin jossa housut äkkiä alas ja mies alkoi panna nopeaa takaapäin samalla kun silmäilin että huomaako joku. Tunsin kullin supistelevan ja pian lämpimät spermasykäykset sisälläni. Vedin housut ylös ja haimme yhdet juomat lisää ja jatkoimme takaisin pöytään tämän kaverien seuraan. Toinen heistä pyysi jatkoille ja illanmittaan annoin myös molempien kaverien panna ja laskea sisään. Seuraavana päivänä hymyilytti :)
Upea, todella uskottavaa lööperiä.😂
Minä joskus 'erehdyin' huppelipäissäni suostumaan mukaan mieheni saunaillan jälkilöylyihin. Paikalla oli enää kaksi vierasta ja mieheni. Tiesin tasan tarkkaa mihin lähdin ja odottelin vaan aikani mitähän tapahtuu. lopulta naitiin loppuyö sängyssämme, enkä enää edes ollut selvillä kuka kulloinkin pani. Sain kyllä tarpeeksi ja aamulla vähän arvelutti oliko sittenkään ihan järkevä veto....touhutessa kyllä kiihotti niin ettei muusta väliä.
N44
Ensinnäkin, tuo "antaminen " on kyllä tosi idioottia. Ei naiset mitään ANNA, ne ottaa ihan kuin miehetkin. En ainakaan minä anna kellekkään, vaan rakastelen jos huvittaa. Ja se siitä. Enkä laske noita, tosin ei ole mun makuun tehdä peräjälkeen monen kanssa, koska minulla on myös tunteet.
Nautin ja en nauttinut.