Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, kauanko siittiöt elää?

Vierailija
24.06.2012 |

Torstaina sekstasin tutun miehen kans mökillä ja sillä ei ollukaan kondomia. Aikasemmin päivällä oli ollu puhetta, että mulla ei oo enää pillereitä, mutta ei se näköjään sitä enää illalla ollu muistanu (uskon, että ei ollu huppelissa oikeesti muistanu kun aina ennen on sekstattu ilman). Tänään kun kysyin, mihin se laitto kortsun mökillä jossa on siis muitakin, se oli ihan että häh, minkä kortsun. En itekään huomannu sen puuttumista ite toimintahetkellä, kun olin niin nautinnon maailmoissa ja vähän huppelissa. Onneksi se laukes mun päälle, mutta jäin miettiin, että kauanko ne esitipassa olevat siittiöt voi elää. Mulla oli just kuukautiset loppunu edellisenä päivänä. Auttakaa joku, kesä ihan pilalla kun pitää alkaa nyt raskautta pelkään!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole gynekologi enkä edes nainen, mutta ihan miehen logiikalla voi päätellä, että raskaustestinhän voi tehdä joka tapauksessa. Sillähän sen sitten tietää kohtalaisella todennäköisyydellä.

Vierailija
22/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos, toivottavasti kun(!) kuukautiset alkaa? Tuntuu, että siihen on ikuisuus... Mulla on vielä epäsäännöllinen kierto, niin ei voi oottaa mitään tiettyä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi tulemisen todennäköisyys on erittäin pieni etenkin, kun yhdyntä ei ole tapahtunut munasolun irtoamisen aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän