Olen miehelleni tärkeintä..vaikka hänellä on edellisestä suhteesta lapsi
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 3-vuotta yhdessä ja olen raskaana. Saamme tyttären. Ihanaa :)
Tulee aina vähän sellanen outo olo, kun mieheni sanoo, että olen hänelle tärkeintä. Ykkönen elämässä, koska minun kanssa hän elää.
Ihanaahan se on, sanoi, että kun tyttäremme syntyy, olemme maailman kalleimmat aarteet hänelle, maailman kauneimmat naiset..mun mielestä suloista. Meillä on hänen edellisestä suhteesta oleva poika joka toinen viikonloppu. Se tykkää musta myös. Tämän pojan äiti vaan on kovin katkera vieläkin suhteellemme ja hän on kateellinen kauniists ulkonäöstäni ja hyvästä kropasta. Hän myös katkeroituu, kun mieheni kohtelee mua niin hyvim, mutta eihän tämä eksä edes omasta ulkonäöstä tai parisuhteesta huolehtinut ollenkaan niin ei ihme että nykyinen mieheni ansaitsi parempaa.
Ihanaa olla jollekkin koko maailma. Mieheni haluaa kanssani myös naimisiin, matkustelemme yhdessä. Vielä kesällä ehditään kahdestaan mennä Pariisiin viikoksi. Kun tytär syntyy, parisuhteemme saa toisenlaista onnea ja pidämme toisistamme kii. Se on parasta, mitä tyttärellemme voimme antaa, välittää rakkautta ilmapiiriin, jonka hän aistii eläessään :)
Kommentit (5)
Kummallakaan ei ole ollut missään vaiheessa tarve todistella toisen tärkeyttä ja lapset on meille molemmille kaikkein tärkeimpiä.
Jotenkin lipevää ja outoa tuollainen todistelu. oiskohan miehellä kuitenkin sutinaa myös kodin ulkopuolella. Sullahan on megapömppö eikä upea kroppa.
joka puhkeaa vauvan synnyttyä tai muussa elämänvaiheessa, jossa et jaksa huolehta ulkonäöstäsi ja olla jatkuvasti ihana.
Onhan ex-vaimokin jostain miehellesi katkera. Sinä saatat olla samasta syystä jonain päivänä myös katkera.
mutta kuitekin. Surullista, että olet miehen kanssa, jonka rakkaus sinun pitää huolitellulla ulkonäölläsi ansaita. Elämä kun muuttuu, ja sinäkään et voi tietää, mitä edessäsi on, eikä kauneus kenenkään kohdalla ole ikuista.
Itse en koskisi sellaiseen mieheen pitkällä tikullakaan, joka sulkee oman lapsensa perheensä ulkopuolelle, se on minusta niin kuvottavaa käytöstä, ettei sanoja löydy. Ihastumisia tulee ja menee, mutta ehkä muutaman vuoden päästä miehesi löytää vielä kauniimman, joka on paljon tärkeämpi kuin sinä ja lapsesi. Mies on ihan varmasti leperrellyt ne samat lepertelyt ensimmäisen lapsensakin äidille.
todistella itselleen, että on jollekin tärkeä.
Kivaa, että olet tärkeä miehellesi, mutta olet kolmonen välittömästi kun lapsesi syntyy.
Yleensä me normaalilla itsetunnolla varustetut ihmiset tajuamme, että lasten kuuluu olla aina ykkösiä. Mutta tosi kiva, että miehesi jaksaa tuke haurasta itsetuntoasi.
Terv. Vaimo, joka on taatusti kolmanneksi tärkein, kuten myös minulle mies. Eipä silti, että sitä ajatellea edes tarvitsisi.