G.Miksi SINÄ palstailet juhannuksena av:lla?
Vastaan ensin itse:
Mies on töissä,lapset isovanhempien mökillä ja minä koiran kanssa kotona.Tylsää on joten palstailen ja juon olutta :D Mahtava juhannus!
Kommentit (7)
lapset on pieniä enkä tänäkään jussina pääse muualle juhlimaan.
otan kuppia kotona katon tv:tä ja surffailen netissä
ja päästään miehen kanssa oikein kunnolla naimaan ja leikkimään pitkän kaavan mukaan.
NAM!
mies käymässä kavereiden kanssa ulkona, lapsi mummilassa ja minä ja koira kotona. olutta juon ja katson hömppää. eilen oli ihan fine ilta mutta kyllä tämä on aika tylsää.
Meillä ei ole mökkiä, ja perhe niin suuri että ei ole varaa eikä jaksuja kauheasti retkeillä tms kesällä. Mennään suvun yhteiselle mökille kyllä jossain vaiheessa kesällä, mutta ei misäsän tapauksessa juhannuksena jolloin siellä on liikaa sukulaisia ja viinanjuontia.
ystävät ja tuttavat on menoissaan. Eiliset vieraat ei jaksa uudestaan tulla iltaa istumaan. Mies katsoo leffaa, nuoret juttelee ja pelaa kavereidensa kanssa netissä.
Ilma muuttui koleaksi, ei viitsitty lähteä mihinkään menoakaan etsimään. Mukava tässä on kotisoffalla olla.
Mä käyn usein täällä palstalla näin iltaisin, kun muut ovat jo nukkumassa. Mitä mun nyt pitäisi juhannuksen kunniaksi tehdä, etten olisi täällä?
Juhannusta ollaan kyllä vietetty: koti on siivottu, matot on pesty, liina on pöydällä, eilen poltettiin tehtiin ja poltettiin kokko - paikalla kolmisenkymmentä henkeä, tänään grillattiin mun veljien perheiden kanssa.
Mutta ei juhannus muuta sitä, että sikalassa on työt tehtävä (ja siksi oltava kotona) ja että lapset ja mies nukahtavat illalla ennen minua.
lapsi katsoo tuossa vieressä Batmania ja tultiin pari tuntia sitten juhannussaunasta, vihdat ja kaikki rekvisiitta oli hankittu :)
Eilen käytiin kokollakin että ollaan me juhannusta juhlittu vaikka ihan kaupungissa ollaan kaksin oltu.