Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arvatkaa miltä tuntuu 3 pojan äidistä:

Vierailija
23.06.2012 |

kun eräs tuttu kyykistyy tyttärensä viereen, katsoo minua suoraan silmiin ja sanoo leveä hymy naamallaan: "Eikö olisi ihanaa saada yksi tällainen tyttö?"

Siis mitä helvettiä sen ihmisen päässä liikkui? Meni sitten sekin päivä pilalle!

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaksikin. Toinen on jo melkein aikuinen ja kovin läheinen. Olen hänen kanssaan tehnyt paljon ja viettänyt aikaa kun kummityttö oli lapsi.

Toinen kummityttöni on vielä pieni, mutta asuu niin kaukana, että hänen kanssaan on lähes mahdoton tulla läheiseksi.

Hyvä ajatus kuitenkin, jos elämässäni olisi pyörimässä joku tyttö, kummilapsi tai muu läheinen, niin ehkä nämä tällaiset kommentitkaan ei niin satuttaisi.

ap

Vierailija
62/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

illähän on teidän geenit, miten voisin synnyttää lapsen jolla ei ole mun perintötekijöitä :D

Sitten voisin kysyä, että eihän toi ollut myyntitarjous, jos oli niin ilmoitan lastensuojeluun. REPS.

hah, toi myynti juttu olis ollut hauska, mutta ei siinä tilanteessa paljon naurattanut. Itseasiassa alkoi itkettämään, niin oli pakko poistua paikalta. Ehdin vain sanomaan, että "tuskin meidän tyttö olisi noin rauhallinen näillä geeneillä kuitenkaan"

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi. En haluaisi tuollaisen miehen tyttöä, enkä mutakaan. Ikäviä narisijoita.

Vierailija
64/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain sinä itse voit siihen vaikuttaa. Kuulostaa kurjalta. Ongelmasi syy ei ole muiden ihmisten kommentit vaan oma pettymyksesi siihen, ettei sinulla ole tyttöä. Kannattaisi työstää tuota ongelmaa.

Voisitko ajatella esim. ulkomaisen kummilapsen ottamista? Pieni tyttö jostain kehitysmaasta. Ei ole tietenkään sama asia, kuin oma lapsi, mutta kuitenkin.

että ei uskalla kylässä käydessä katsoakaan enää tyttölapsiin päin tai heti tulee sanomosta. Jotain tämän alkuperäisen tyylistä. Jos olen erehtynyt laittamaan vieraalle lapselle pinnin päähän, kun tämä on pyytänyt, niin pian siinä on jo tytön äiti tai isä hymisemässä vieressä, että "harmi kun et pääse tuota omalle lapselle koskaan tekemään" (näinkin on siis sanottu).

En oikeasti uskalla tehdä mitään tyttöjen kanssa, en edes katsoa heihin, sillä en kestä niitä kommentteja mitä saan kuulla. Ja totuus on se, että olen paljon luonnollisemmin tyttöjen kanssa kuin poikien. Tyttö lasten kanssa tulen tosi hyvin toimeen ja tytöt jopa hakeutuvat seuraani usein. En ole mikään prinsessa juttuja ihnnoiva, mutta jotenkin vaan tyttöjen kanssa synkkaa niin hyvin. On kauheaa, että joudun tukahduttamaan tuon puolen itsestäni aivan täysin. Ei riitä se, että en saanut omaa tytärtä ja elän arkeni monen pojan kanssa. Mutta sen lisäksi en enää uskalla ottaa edes kontaktia toisten tyttöihin. Joudun tukahduttamaan itseni joka paikassa. Juuri sen takia, että säästyisin kaikilta näiltä kommenteilta. Näköjään ei pidä enää olla edes samassa huoneessa tyttöjen kanssa... :(

ap

ongelma on todella ollut, mutta olen jo hyväksynyt sen, että en saanut koskaan tyttöä ja ihan hyvin päässyt asian ylitse. Kunnes tulee joku idiootti joka laukoo jotain sellaista mitä tuttavani teki :( Ja se on vain pisara meressä...niitä saa kuulla kaikenaikaa.

ao

Vierailija
65/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aloituksen perusteella todellakaan usko, että kommentilla ollut tarkoitus loukata, (mutta voihan siitä loukkaantua). Tahalllinen loukkaaminen tarkoittaisi sitä, että kommentoija tietäisi ap:n halunneen kovasti tyttöä. Tiesikö?

en ole asiaa suoraan koskaan sanonut, eikä kuulemma miehenikään, mutta toisaalta emme ole myöskään kieltäneet jos joku on heittänyt kommentteja esim odottaessamme kolmatta. "toivotte varmaan tyttöä" Olemme vastanneet "kyllä". Että eiköhän kommentin heittäjä ole tiennyt varsin hyvin!

ap

Vierailija
66/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikasi löytävät puolisot.:-) Minä ainakaan en sure, odotan mielenkiinnolla poikani tulevia tyttäystäviä. Tähän mennessä ihastukset ovat milestäni olleet hienoja tyttöjä / tämän tietty pidän ihan itselläni, sillä lapsi on vielä esiteini/tulossa teini-ikään.)

Vierailija
67/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ap taitaa olal heikko itsetunto vai oletko yrittänyt kauan tyttöä?

Kyllä minä olin tyytyväinen poikiini ennen tyttöä, sattumalta tuli sitten tyttö ja tyytyväinen häneenkin.

Vierailija
68/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi. En haluaisi tuollaisen miehen tyttöä, enkä mutakaan. Ikäviä narisijoita.

että en olisi oikeastikaan halunnut koskaan saada sellaista tyttöä mikä tuolla kommentin heittäjällä on. tyttö on juuri sellainen lahkeessa roikkuva rinsessa. Mutta olisin halunnut saada minun tytön, joka olisi mitä todennäköisemmin ollut erilainen. Kun en minä äitikään mikään rinsessa äiti ole :)

Mutta en siltikään halua pahoittaa toisen mieltä vaikka toinen on tehnyt sen minulle eka. En millään voisi vastata jollain loukkauksella. Jotenkin en vaan pysty sellaiseen.

ap

Vierailija
69/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikasi löytävät puolisot.:-) Minä ainakaan en sure, odotan mielenkiinnolla poikani tulevia tyttäystäviä. Tähän mennessä ihastukset ovat milestäni olleet hienoja tyttöjä / tämän tietty pidän ihan itselläni, sillä lapsi on vielä esiteini/tulossa teini-ikään.)

kiitos tästä

ap

Vierailija
70/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteistäsi paistaa läpi selkeä katkeruus, kun et tyttöä ole saanut.

Kannattaisi asiaa työstää ammattiauttajan pakeilla. Vaikka et tietoisesti näytä pojillesi, että ovat väärää sukupuolta, silti laspet sen huomaa ja vaistoaa. Lapset ei ole tyhmiä.

En voi uskoa, että yhden ihmisen ystävä ja tuttavapiiriin olis sattunut kaikki ajattelemattomat ja suustaan päästävät ihmiset. Näet ja kuulet jotain mitä ei ole oikeasti olemassa.

Vierailija
71/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oli ihan mies. lupasko se tarjota apuaan tytön aikaansamiseksi?

Anna olla jo.

Ihan turha tuosta on lukea mitään piilomerkityksiä tai kettuiluja. Se mies on vain rakastunut omiin lapsiinsa, hänelle ne ovat maailman ihmeellisimmät olennot (niin kuin omat lapset ovat kaikille vanhemmile).

Vierailija
72/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä kannata vastata mitään, että "en olisi halunnut tyttöä enkä ikinä haluaisi, tytöt on niin kamalia/narisijoita tms", koska ne ensinnäkin kuulostavat juuri siltä kuin sanoja olisi tyytymätön ja pettynyt omiin poikiinsa ja yrittää tyttöjä ja naisia mollaamalla selittää itselleenkin, että pojat ja miehet ne vasta jotain on, naiset eivät ole mitään. Eli sillä lailla nolaa vain itsensä. Naisen suusta se lisäksi kuulostaa siltä, että tyyppi on aivoton kynnysmatto, miehen suusta se taas kuulostaisi siltä, että tyyppi on aivoton punaniska-juntti.

Sama tuli mieleen kun luin noita "kuukautiset on ällöjä" ja "naiset ei ole miehet, miehet ne vasta jotain on" - eli yleensä ihmiset, joilla on kova tarve "todistella" jotain tällaista, peittelevät jotain omia pettymyksiään ja omaa huonouttaan, omaa huonoa itsetuntoaan.

Ei kannata ehdoin tahdoin leimautua luuseriksi.

Vierailija
73/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oli ihan mies. lupasko se tarjota apuaan tytön aikaansamiseksi?

Anna olla jo.

Ihan turha tuosta on lukea mitään piilomerkityksiä tai kettuiluja. Se mies on vain rakastunut omiin lapsiinsa, hänelle ne ovat maailman ihmeellisimmät olennot (niin kuin omat lapset ovat kaikille vanhemmile).

on minunkin miehelläni maailan upeimmat kiharat hiukset, en minä silti kaljuuntuville miehille käy aukomassa päätäni, että "olisi marmaan mukava kun sinullakin olisi tällainen tukka?"

Sulla meni vähän tämä idea ohitse.

ap

Vierailija
74/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teinipojan tyttöystävistä ei todellakaan saa mitään "tyttäriä", ei myöskään aikuisten miesten puolisoista. Niillä tytöillä ja naisilla on jo oma äitinsä, ja he ovat todellakin niiden poikien/miesten kumppaneita, puolison vanhempiin on suhde yleensä etäisempi.

Sen sijaan mahdollisissa lapsenlapsissa voi olla tyttöjäkin!

Vierailija
75/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi olla läheinen anoppinsa kanssa? Jos on rakastunut poikaan, niin voi se anoppikin miellyttää ihmisenä.

Itse tykkäsin kovasti ex-miesystäväni äidistä, harmi vaan ettei tule pidettyä enää yhteyttä kun erosin miehestä ja meillä molemmilla on tahoillamme perheet. Kyllä oma äiti on tietenkin tärkein, mutta anoppikin on läheinen ja arvostan häntä ja hänen ihanaa tyyliä olla lastemme kanssa, hän todella välittää lapsenlapsistaan, leikkii ja touhuaa heidän kanssa!

Vierailija
76/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tytön äiti ja nyt odotamme poikaa syntyväksi lähiviikkoina. En tajua YHTÄÄN tätä asiaa. Miksi ihmeessä pitäisi saada molempia sukupuolia?

Olisin mieluusti ottanut toisen tytön. Ja otan pojankin. Olisihan ollut mahdollista, etten olisi saanut lasta ollenkaan, en tyttöä enkä poikaa.

Vierailija
77/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun kaverilta, jonka lapsella on downin syndrooma, kysyttiin puistossa, että mihin sä olet ajatellut laittaa ton.

Vierailija
78/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harmittaa jos ei ole poikaa saanut, tyttöjä kuitenkin hommataan vain pakon edessä, niitä ei nyt kuitenkaan oikeasti kukaan tarvitse.

No tasan ei käy onnen lahjat. En varmaan sanoisi yhtään mitään, toisaalta ymmärrän kyllä. Onhan tytöt pieninä ihan söpöjä mutta onhan se nyt vähän säälittävää jos ei yhtään poikaa saa sukua jatkamaan. :(

Vierailija
79/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että koska kyseessä oli mies joka sanoi kommentin ap:lle niin se ei oo tarkoittanut sillä yhtään mitään. On vaan oman lapsensa lumoissa.

Vierailija
80/91 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että koska kyseessä oli mies joka sanoi kommentin ap:lle niin se ei oo tarkoittanut sillä yhtään mitään. On vaan oman lapsensa lumoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän