arvatkaa miltä tuntuu 3 pojan äidistä:
kun eräs tuttu kyykistyy tyttärensä viereen, katsoo minua suoraan silmiin ja sanoo leveä hymy naamallaan: "Eikö olisi ihanaa saada yksi tällainen tyttö?"
Siis mitä helvettiä sen ihmisen päässä liikkui? Meni sitten sekin päivä pilalle!
Kommentit (91)
Meillä on viisi poikaa ja odotan kuudetta lasta. Arvaa vaan onko kyselty, että toivotko tyttöä.
Vastaan aina, että enhän sellaisia osaisi hoitaakaan tai että mieheni ei ole sekatyömies.
Emme ole kysyneet kumpi tulee, kaipa sen synnytyksen jälkeen näkee. Lapsi pitäisi olla tulossa, mutta itsestäni tuntuu että poika olisi "tutumpi".
Ainahan on olemassa idiootteja, minä tai sinä emme voi siihen asiaan mitään ja taisit juuri törmätä sellaiseen..
tytötkö kauniimpia? mistä kohti? tee testi: leikkaa tyttösi tukka siiliksi ja pue hänet tummansiniseen verkkariin ja collegepaitaan. JA OHO! Kukaan ei söpöksi puhuttele!
Koska tyttösi "söpöys" on vaan tekemällä tehtyä: hiukset värkätty pinkeillä pompuloilla, vaatteet tehty muka "söpöyttämään" . ELI KAIKKI TYTTÖJENNE SÖPÖYS ON VAIN TEKEMÄLLÄ' TEHTYÄ! EI SYNNYNNNÄISTÄ.
Näin se useimmiten on! JOS TAAS kaikki poikalapset kasvattais pitkän tukan ja tyttöjen päät nyrhittäisi hiuksista,pojat onkin kas kummaa paljon söötimpiä. Jossakin afrikassakin ei edes tunnista lärvistä, onko T vai P, jos hiukset nyrhitty. Sama täällä. NAISET JOS LEIKKAISI HIUKSENSA EIKÄ MEIKKAISI YHTÄÄN, NAISET OIS KUN ELÄINMAAILMASSA NAARAAT : EI MINKÄÄN NÄKÖISIÄ!!!! KYLLÄ MIEHET OVAT PALJON KOMEAMPIA JA KAUNIIMPIA JA NÄYTTÄVÄMPIÄ LUONNOSTAAN! KUTEN ELÄINMAAILMASSAKIN. Menkää vaikka jonnekin Brasiliaan katsomaan komeaa miestä, jolla komea lihaksikas vartalo ja pitkät enkelikiharat! oih! eikä edes meikkiä ja tunnin hiuslaittoja, niinkuin AKOILLA. HARVA AKKA ON OIKEASTI LUONNONKAUNIS! AKAT RUMIA, SIKSI VÄRKÄTÄÄN 3 TUNTIA NAAMAN JA HIUSTEN LAITOSSA !!!!!!!!!!!
että ei uskalla kylässä käydessä katsoakaan enää tyttölapsiin päin tai heti tulee sanomosta. Jotain tämän alkuperäisen tyylistä. Jos olen erehtynyt laittamaan vieraalle lapselle pinnin päähän, kun tämä on pyytänyt, niin pian siinä on jo tytön äiti tai isä hymisemässä vieressä, että "harmi kun et pääse tuota omalle lapselle koskaan tekemään" (näinkin on siis sanottu).
En oikeasti uskalla tehdä mitään tyttöjen kanssa, en edes katsoa heihin, sillä en kestä niitä kommentteja mitä saan kuulla. Ja totuus on se, että olen paljon luonnollisemmin tyttöjen kanssa kuin poikien. Tyttö lasten kanssa tulen tosi hyvin toimeen ja tytöt jopa hakeutuvat seuraani usein. En ole mikään prinsessa juttuja ihnnoiva, mutta jotenkin vaan tyttöjen kanssa synkkaa niin hyvin. On kauheaa, että joudun tukahduttamaan tuon puolen itsestäni aivan täysin. Ei riitä se, että en saanut omaa tytärtä ja elän arkeni monen pojan kanssa. Mutta sen lisäksi en enää uskalla ottaa edes kontaktia toisten tyttöihin. Joudun tukahduttamaan itseni joka paikassa. Juuri sen takia, että säästyisin kaikilta näiltä kommenteilta. Näköjään ei pidä enää olla edes samassa huoneessa tyttöjen kanssa... :(
ap
Olisiko ratkaisu kummityttö, joka kävisi teillä usein? Itse olin tädilleni tällainen. Hän sai kolme poikaa.
Minulla on kaksi tyttöä ja osani olen saanut kommenteista minäkin. Mutta ne ovat samat ilkeät ihmiset, jotka kommentoivat muutenkin esim. ulkonäköä tai asuinpaikkaa tai mitä milloinkin ilkeästi. Kateellisia ovat. Miehet joskus ajatelemattomia erityisesti. Lapsettomille sanotaan suoraan että miten "projekti" etenee monen kuulijan edessä.
Itse olisin varmaan katsonut halveksien että "ei todellakaan".
En ole koskaan erityisesti toivonut tyttöä.
Ei minulle ole myöskään ikinä kommentoitu tuollaista.
t. kolmen pojan äiti
Tuntisin kamalaa myötähäpeää, jos joku sanoisi mulle noin. Itselläni on kaksi poikaa, enkä tyttöä olekaan koskaan toivonut. Ihmiset on kyllä uskomattoman yksinkertaisia joskus.
eipähän tarvitse kuukautispaskarättejä olla selkä vääränä kantelemassa! wc tuoksuisi ketunsyötille ...hyi .
oon 33 v ja 15 v teinipojan äiti. POIKA FIKSU JA KOHTELIAS. EI HAISTATTELE. KOMEAKIN. ONNEKSI MINULLA ON POIKA !!!
Eipä käy kateeksi noita minua kymmenen vuotta ja osa ylikin vanhempia TEINITYTTÖJEN äitejä.. pikkuhoratsut tuolla joka vkl kännissä pylly paljaan puskissa pisulla ja ulkonäköpaineet kauheat, koska NIIN SÄÄLITTÄVÄN HUONO ITSETUNTO!!!! Tuolla ne entiset pikkutytöt kulkee mikroshorteis siideri handussa ja arvaatte mitä ne varastaa: MEIKKEJÄ, ulkonäön kohentamiseen, kun NIIIIIN HUONO ITSETUNTO. SÄÄLITTÄVÄÄ !
Taidat puhua omasta nuoruudestasi?
yksi luku taas lisää siihenkin kirjaa. Huh, pienestä tosiaan herne menee nenään.
eipähän tarvitse kuukautispaskarättejä olla selkä vääränä kantelemassa! wc tuoksuisi ketunsyötille ...hyi .
illähän on teidän geenit, miten voisin synnyttää lapsen jolla ei ole mun perintötekijöitä :D
Sitten voisin kysyä, että eihän toi ollut myyntitarjous, jos oli niin ilmoitan lastensuojeluun. REPS.
Te kaikki jotka tuijotatte vain sitä lastenne jalkoväliä, ette kyllä ole ansainneet yhtäkään elävää lasta elämäänne sulostuttamaan. Oma vikanne kun kasvatatte lapsianne stereotyyppisiin sukupuolirooleihin, kannattaisiko löysätä vähän? Ei tytöissä ja pojissa oikeasti ole mitään eroja syntyessä, ne on vain tekemällä eli kasvatuksella tehty.
ja vain sinä itse voit siihen vaikuttaa. Kuulostaa kurjalta. Ongelmasi syy ei ole muiden ihmisten kommentit vaan oma pettymyksesi siihen, ettei sinulla ole tyttöä. Kannattaisi työstää tuota ongelmaa.
Voisitko ajatella esim. ulkomaisen kummilapsen ottamista? Pieni tyttö jostain kehitysmaasta. Ei ole tietenkään sama asia, kuin oma lapsi, mutta kuitenkin.
että ei uskalla kylässä käydessä katsoakaan enää tyttölapsiin päin tai heti tulee sanomosta. Jotain tämän alkuperäisen tyylistä. Jos olen erehtynyt laittamaan vieraalle lapselle pinnin päähän, kun tämä on pyytänyt, niin pian siinä on jo tytön äiti tai isä hymisemässä vieressä, että "harmi kun et pääse tuota omalle lapselle koskaan tekemään" (näinkin on siis sanottu).
En oikeasti uskalla tehdä mitään tyttöjen kanssa, en edes katsoa heihin, sillä en kestä niitä kommentteja mitä saan kuulla. Ja totuus on se, että olen paljon luonnollisemmin tyttöjen kanssa kuin poikien. Tyttö lasten kanssa tulen tosi hyvin toimeen ja tytöt jopa hakeutuvat seuraani usein. En ole mikään prinsessa juttuja ihnnoiva, mutta jotenkin vaan tyttöjen kanssa synkkaa niin hyvin. On kauheaa, että joudun tukahduttamaan tuon puolen itsestäni aivan täysin. Ei riitä se, että en saanut omaa tytärtä ja elän arkeni monen pojan kanssa. Mutta sen lisäksi en enää uskalla ottaa edes kontaktia toisten tyttöihin. Joudun tukahduttamaan itseni joka paikassa. Juuri sen takia, että säästyisin kaikilta näiltä kommenteilta. Näköjään ei pidä enää olla edes samassa huoneessa tyttöjen kanssa... :(
ap
enkä kyllä vieläkään löydä sitä loukkausta. Ihan näin lapsettoman näkökulmasta...
enkä aloituksen perusteella todellakaan usko, että kommentilla ollut tarkoitus loukata, (mutta voihan siitä loukkaantua). Tahalllinen loukkaaminen tarkoittaisi sitä, että kommentoija tietäisi ap:n halunneen kovasti tyttöä. Tiesikö?
enkä aloituksen perusteella todellakaan usko, että kommentilla ollut tarkoitus loukata, (mutta voihan siitä loukkaantua). Tahalllinen loukkaaminen tarkoittaisi sitä, että kommentoija tietäisi ap:n halunneen kovasti tyttöä. Tiesikö?
Ihmettelen kyllä sitäkin, että lapsen sukupuolella on näin suuri merkitys ko. miehelle ja aloittajalle. Ihanaahan se lapsen saaminen on aina, vai?
Minulle tulee siitä kyllä ekana mieleen, että "tekisin kanssasi tytön, jos vain haluat".
Koska miehen siittiö sen ratkaisee, tuleeko tyttö vai poika.
Eli pientä flirttiä saattoi olla hällä mielessä.
Mun kaveri sai just vauvan, tytön pojan jälkeen ja sanoin hänelle että oi, ihanaa varmasti nyt kun on molempia sukupuolia. en ollenkaan tajunnut että kommentti saattoi loukata!
Todellisuudessa mua ei juuri kaverin lasten sukupuolet kiinnosta. VAuva oli suloista suloisempi, mutta eihän siitä nyt edes päälle päin erottanut onko tyttö vai poika. En siis varsinaisesti tarkoittanut kommentilla yhtään mitään muuta kun onnea vauvasta.
Ihan sama kun saatan kysyä joltain raskaana olevalta jotain kysyäkseni että tiedättekö kunmpi tulee. Todellisuudessa se ei minua yhtään kiinnosta kumpi siellä on ja unohdan vastauksen todennäköisesti samantien, ellei sitten kyseessä oli tosi hyvä ystävä.
Ei ehkä kannata loukkaantua kovin pienestä, harvemmin kuitenkin kommenteilla tarkoitetaan pahaa.
oon 33 v ja 15 v teinipojan äiti. POIKA FIKSU JA KOHTELIAS. EI HAISTATTELE. KOMEAKIN. ONNEKSI MINULLA ON POIKA !!!
Eipä käy kateeksi noita minua kymmenen vuotta ja osa ylikin vanhempia TEINITYTTÖJEN äitejä.. pikkuhoratsut tuolla joka vkl kännissä pylly paljaan puskissa pisulla ja ulkonäköpaineet kauheat, koska NIIN SÄÄLITTÄVÄN HUONO ITSETUNTO!!!! Tuolla ne entiset pikkutytöt kulkee mikroshorteis siideri handussa ja arvaatte mitä ne varastaa: MEIKKEJÄ, ulkonäön kohentamiseen, kun NIIIIIN HUONO ITSETUNTO. SÄÄLITTÄVÄÄ !