Itkettää koko ajan, onks tää synnytyksen merkki?
Siis mieli ihan maassa. Ei huvita mikään, vähiten synnytys. Tuntuu että olen kodin ja kehoni vanki. Mies ei jaksa lohduttaa, sanoo vaan että itsepä tätä halusit. Väsyttää myös, ei yhtään ystävää jäljellä. Miksi olen tällainen ihmishirviö?
Kommentit (5)
Mulla 38+4 ja koko yön supistellut tunnin välein, tässä toivon jos ne vaika lisääntyis. Mulla kans ollu kauheen itkuinen päivä.
Raskaus ja äidiksi tuleminen herkistää. Ei se mielestäni ole merkki lähetyvästä synnytyksestä vaan siitä, että mielesi prosessoi äidiksi tulemista. Taidat myös pelätä synnytystä.
Sun pitäisi nyt ottaa yhteyttä ystäviisi ja lähteä ihmisten ilmoille, älä jää kotiin neljän seinän sisälle ahdistumaan lisää. Jos tuntuu hankalalta, soita maanantaina neuvolaan ja sano, että haluaisit ylimääräisen käynnin. Kerro rehellisesti terveydenhoitajalle tunteistasi, saat ne purettua ulos itsestäsi ja sekin helpottaa.
Nyt sun pitää vain pikkuisen pakottaa itsesi liikkeelle, älä minkään tekosyyn varjolla jää kotiin itkemään.
mene itkemään, määräävät sulle masennuslääkkeitä ja saat ikuisen merkinnän neuvolan kirjoihin, että sulla viiraa päästä ja jos myöhemmin tulee oikeesti jotain häikkää niin vetoavat heti tähän sun mielenvikaisuuteen, neuvolaan kandee hyvin varovasti kertoo mitään.
Kaverilta huostaanotettiin lapsi, vedoten monta vuotta aiempiin neuvolamuistiinpanoihin. Lastensuojelu käyttää rankasti kaikkia tietoja äitiä vastaan, eivätkä selvitä todellista nykytilannetta, varovaisuutta, soita vaikka auttavaan puhelimeen, ne neuvoo ilman sitoumuksia tai sun tietoja.
miten ahdisti, kun olin viimeisilläni. En päässyt mihinkään, en jaksanut tehdä mitään. Olin kaksi viikkoa sairaana suht loppuvaiheessa ja sekin heikensi kuntoani viimeisillä viikoilla. Ei kukaan nainen halua sitä paskaa oloa, se on ihan eri juttu kuin lapsen haluaminen, että sinänsä vähän hölmö kommentti mieheltäsi.