Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet nyt av.lla, etkä juhlimassa juhannusta?

Vierailija
22.06.2012 |

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä levottomasti nukkubaa vauvaa kädestä.

Vierailija
42/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kerta kysyi. Olemme tulleet siis miehen kotimaahan, jossa juhannusta ei samalla tavalla tunneta tai ainakaan juhlita.

Mies on ylipainoinen ja anoppi on ottanut asiakseen huomautella ruuasta ja kontrolloida meidän koko perheen syömisiä. Kieltämättä tuntuu erityisen kurjalta näin juhannusaattona, kun mitään herkkua tai tavallista parempaa ruokaakaan ei ole tarjolla :( Ehkä emme tule tänne toiste juhannuksena....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain muutama tunti sitten kotiin lomalta ulkomailta

Ei jaksa enää juhlia...

Vierailija
44/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että olemme Suomessa. Alkuruoaksi vesimelonia, pääruoaksi 3 siivua graavilohta ja vihersalaatti. Jälkkäriksi kahvia ja suklaakonvehti. Ruokailu kesti puoli tuntia ja sen jälkeen juhlat loppuivat. Onkohan mäkkäri vielä auki?

Vierailija
45/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis fyysisesti kotona, mutta koko ajan puhelimitse tavoitettaviss aja valmiudessa lähtemään. Olen silti viettänyt koko päivän juhannusta, se on ihana juhla! Töissä grillattiin, kävin äsken kokolla, nostin lipun ja kuohuvatkin!

Vierailija
46/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari juhannusjuhlaa oli tarjolla, mutta laiskotti. Jäimme kotiin. Kävimme kävelyllä vesistön rannassa ja söimme makkaraa jo aiemmin.

Vierailija
47/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailtu lapsen ja miehen kanssa pihapelejä, grillattu, syöty muutenkin pitkin päivää herkkuja ja nyt otetaan pari lasia viiniä miehen kanssa kun lapsi on ollut nukkumassa jo yli tunnin.

Hauska ja kiva päivä ollut, koko päivä ulkosalla, nyt sisällä katsomassa telkkaria ja tulin käymään netissä.

Vierailija
48/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona hirvea myrsky ja telkkarissa futista

Vierailija
49/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tultiin kaksi tuntia sitten huvipuistosta ja sitä ennen kylpylälomalta, joten tavallaan on jo juhlittukin.

Yleensä juhlitaan juhannusta vain hiukan paremman ruoan voimin.

Jos ollaan mökillä, niin lämmitetään sauna ja uidaan.

Nyt kaapit ammottaa tyhjyyttään, joten saas nähdä, mitä syödään...

Vierailija
50/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joiden miehet on "töissä" on oikesasti pettämässä teitä. Juhannus on tunnetusti pettäjien vakio päivä.

Vierailija
51/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin äsken juhannusateria parvekkeella ja nyt pitää miehen työn takia katsoa futista. Mulla on tuossa päivän arviolta kymmenes tölkki auki... Että juhannusfiilistä jollain tasolla kyllä riittää vaikka kotona ollaankin ;)

Vierailija
52/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaata. En pidä baareissa käymisestä enkä ole osannut tutustua miehiin eron jälkeen, joten olen tänäkin kesänä parisuhteeton. Menneillään alkoton, yksinäinen juhannus lapsen nukkuessa, tasan samanlainen kuten viime vuonnakin. Ihan tunnelmallista silti, lintujen laulu kuuluu ulkoa ja moottoriveneen etäinen ääni järvellä. Katson TV:tä kohta hetken ja menen nukkumaan.

Vierailija
53/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanne vois ne twilightin vampyyrit muuttaa turvaan

Vierailija
55/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ei kukaan pidä, eivät edes lähisukulaiset...

mä oon varmaan vaihdokas :D. Jostain syystä mua on vihattu aina, jotku ihmiset vaan on sellaisia että niitä vihataan. Musta tuntuu että se on aika yleistä nillle naislle, joiden kohtalo on olla perheen vanhin lapsi. AInakin ikkuveljet vihaavat niitä automaattisesti, tai ainakin meillä. Muut vihaa sitten muuten vaan. Mulla on vissiin persoonallisuushäiriö? TAi jotain.

Vierailija
56/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna valmistaudutaan ensi viikon ulkomaan matkaa varten, pakkaamista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi