Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet nyt av.lla, etkä juhlimassa juhannusta?

Vierailija
22.06.2012 |

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jaksanu jäädä katselemaan ja kuuntelemaan kun muut humaltuu anoppilassa. Väsyttääkin, siispä pakkasin koiran autoon ja tulin kotiin :)

Vierailija
22/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kerännyt kesäkukkakimppua.

pöytään

Mies lähti töihin yöksi, pienet lapset menivät juuri nukkumaan. Äitini makaa sairaalassa juuri leikattuna, häneltä löytyi levinnyt syöpä--- Isä kuoli vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä ei muutenkaan yleensä ole mitään ihmeempää menoa jussina. Kellään suvussa ei ole mökkiä, minne mennä eikä löydy mökillisiä ystäviäkään.

Vierailija
24/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu perhe lähti aamulla mökille juhannuksen viettoon, muutakin sukua siellä on paikalla. En jaksa lähteä ajamaan 3t matkaa, vaan mielummin nukun ensi yön hyvin ja lataan vähän akkuja ensi viikkoa varten

Vierailija
25/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt lapsoset leikkivät tuolla huoneissaan ennen nukkumaanmenoa. Tämän kummempia "juhlia" meillä ei ole koskaan ollut ja näin on hyvä. Oikein hyvä. Juuri tein mansikkakakun aamuksi tuonne jääkaappiin odottamaan.

Vierailija
26/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ku kiva ilma! ...ja kaatuu takas sängyn pohjalle.

Vierailija
27/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täs mun kanssa. Juhlittiin jo juhannusta pari päivää sitten.

Vierailija
28/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 32+5 mittarissa ja työviikko vienyt voimat. Onneksi kahden viikon päästä alkaa äitiysloma. Ihanaa olla kotona kun on kaunista, siistiä, hiljaista ja rauhallista. En kaipaa mihinkään, parempi lueskella kotosalla, ottaa torkkuja kun siltä tuntuu, juoda alkoholitonta kaljaa kuistilla ja seurailla vauvan mahatouhuja. Tietty joku mukava ja rauhallinen seura olis ihanaa mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
29/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltavuoro päättyi klo 21. Kohta nukkumaan, että jaksaa mennä huomenna töihin.

Vierailija
30/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli isovanhemmat kylässä päivällä grillaamassa. Käytiin uimassa järvessä lasten kanssa illalla ja nyt lapset on nukkumassa, mies katsoo jalista ja mä surffislen tässä ja järjestelen valokuvia.

Hyvää jussia kaikille.

Ja huomenna taas jatketaan; ollaan menossa telttailemaan perheen kanssa.

Vierailija
31/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole ketään, kenen kanssa juhlia. Pahalta kuulostaa mutta en silti ryve täällä itsesäälissä. Mulla on myös yksi duuni tehtävänä joten ährään sitä kasaan.

Vierailija
32/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut suunnitella mitään. Katsellaan miehen kanssa vuokraleffaa, minä tässä samalla netteilen.

Vierailija
33/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ei kukaan pidä, eivät edes lähisukulaiset...

Vierailija
34/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eipä tämä taida vielä piitkään aikaan syntyä.. Ei silti mikään mökkeilyfiilis ole

Vierailija
35/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kylpylässä ja syömässä ja nyt minä netissä ja mies katsoo fudista, kun odotetaan, et lapset rauhottuis nukkumaan.

Ikkunasta ihastellaan vielä yötöntä yötä ja taidetaan ottaa yhdet oluetkin...

Vierailija
36/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiden kanssa juhlia. Yksin keskustan baareihin lähteminen ei sekään kiinnosta. Joten kotosalla istuskelen selvinpäin ja surffaan netissä.

Vierailija
37/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppilassa ja täällä ei ilmeisesti juhlita juhannusta :( Anoppi on superkontrolloiva ruuan suhteen, joten mitään herkkujakaan emme ole tänään saaneet :(

Vierailija
38/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppilassa ja täällä ei ilmeisesti juhlita juhannusta :( Anoppi on superkontrolloiva ruuan suhteen, joten mitään herkkujakaan emme ole tänään saaneet :(

Kerro lisää!

Vierailija
39/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, lapset nukkuu. Mies ryyppää naapurissa työkavereidensa kanssa. Jonkun on pakko vahtia lapsia ja minähän se tietenkin aina olen. Ketuttaa.

Vierailija
40/56 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne nukkuu. Mies on töissä ja minä nautin kaupungin hiljaisuudesta ja lämpimästä kesäillasta parvekkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi