Miksi olet nyt av.lla, etkä juhlimassa juhannusta?
Kommentit (56)
En ole edes kerännyt kesäkukkakimppua.
pöytään
Mies lähti töihin yöksi, pienet lapset menivät juuri nukkumaan. Äitini makaa sairaalassa juuri leikattuna, häneltä löytyi levinnyt syöpä--- Isä kuoli vuosi sitten.
Mutta meillä ei muutenkaan yleensä ole mitään ihmeempää menoa jussina. Kellään suvussa ei ole mökkiä, minne mennä eikä löydy mökillisiä ystäviäkään.
Muu perhe lähti aamulla mökille juhannuksen viettoon, muutakin sukua siellä on paikalla. En jaksa lähteä ajamaan 3t matkaa, vaan mielummin nukun ensi yön hyvin ja lataan vähän akkuja ensi viikkoa varten
ja nyt lapsoset leikkivät tuolla huoneissaan ennen nukkumaanmenoa. Tämän kummempia "juhlia" meillä ei ole koskaan ollut ja näin on hyvä. Oikein hyvä. Juuri tein mansikkakakun aamuksi tuonne jääkaappiin odottamaan.
ai ku kiva ilma! ...ja kaatuu takas sängyn pohjalle.
täs mun kanssa. Juhlittiin jo juhannusta pari päivää sitten.
Rv 32+5 mittarissa ja työviikko vienyt voimat. Onneksi kahden viikon päästä alkaa äitiysloma. Ihanaa olla kotona kun on kaunista, siistiä, hiljaista ja rauhallista. En kaipaa mihinkään, parempi lueskella kotosalla, ottaa torkkuja kun siltä tuntuu, juoda alkoholitonta kaljaa kuistilla ja seurailla vauvan mahatouhuja. Tietty joku mukava ja rauhallinen seura olis ihanaa mutta kaikkea ei voi saada.
iltavuoro päättyi klo 21. Kohta nukkumaan, että jaksaa mennä huomenna töihin.
Meillä oli isovanhemmat kylässä päivällä grillaamassa. Käytiin uimassa järvessä lasten kanssa illalla ja nyt lapset on nukkumassa, mies katsoo jalista ja mä surffislen tässä ja järjestelen valokuvia.
Hyvää jussia kaikille.
Ja huomenna taas jatketaan; ollaan menossa telttailemaan perheen kanssa.
joten ei ole ketään, kenen kanssa juhlia. Pahalta kuulostaa mutta en silti ryve täällä itsesäälissä. Mulla on myös yksi duuni tehtävänä joten ährään sitä kasaan.
En jaksanut suunnitella mitään. Katsellaan miehen kanssa vuokraleffaa, minä tässä samalla netteilen.
musta ei kukaan pidä, eivät edes lähisukulaiset...
Vaikka eipä tämä taida vielä piitkään aikaan syntyä.. Ei silti mikään mökkeilyfiilis ole
Käytiin kylpylässä ja syömässä ja nyt minä netissä ja mies katsoo fudista, kun odotetaan, et lapset rauhottuis nukkumaan.
Ikkunasta ihastellaan vielä yötöntä yötä ja taidetaan ottaa yhdet oluetkin...
Joiden kanssa juhlia. Yksin keskustan baareihin lähteminen ei sekään kiinnosta. Joten kotosalla istuskelen selvinpäin ja surffaan netissä.
anoppilassa ja täällä ei ilmeisesti juhlita juhannusta :( Anoppi on superkontrolloiva ruuan suhteen, joten mitään herkkujakaan emme ole tänään saaneet :(
anoppilassa ja täällä ei ilmeisesti juhlita juhannusta :( Anoppi on superkontrolloiva ruuan suhteen, joten mitään herkkujakaan emme ole tänään saaneet :(
Kerro lisää!
Olen kotona, lapset nukkuu. Mies ryyppää naapurissa työkavereidensa kanssa. Jonkun on pakko vahtia lapsia ja minähän se tietenkin aina olen. Ketuttaa.
Nyt ne nukkuu. Mies on töissä ja minä nautin kaupungin hiljaisuudesta ja lämpimästä kesäillasta parvekkeella.
Enkä jaksanu jäädä katselemaan ja kuuntelemaan kun muut humaltuu anoppilassa. Väsyttääkin, siispä pakkasin koiran autoon ja tulin kotiin :)