Miksi huutonetissä joku huutaa jo tuotetta joka
sulkeutuu vasta heinäkuun alussa?
En siis ymmärrä miksi lähtee nostaa hintaa jo tässä vaiheessa vaikka kohde on reilusti yli viikon auki?
Tai siis kyseisessä tuotteessa on kaksi huutajaa jo kilpasilla.
Aivan urpoja mun mielestä.
Mä seuraan ja käyn katsoo huudon hinnan vikana päivänä ja sitten vasta laitan huudon sisään jos hinta vielä sopiva.
Kommentit (10)
No esim. mä olen sellainen, että huudan tuotetta heti kun kivan löydän ja merkkaan siihen korotusautomaatilla sen hinnan minkä olen valmis maksamaan.
Monet myyjät sulkee kohteita kesken kauppa-ajan. Oon itsekin sulkenut välillä kun on jo tarjottu hyvää hintaa ja oon halunnut tavarasta nopeasti eroon.
paljon helpompaa laittaa heti korotusautomaatilla sopiva hinta ja sitten vaan odotella sähköpostia.
No esim. mä olen sellainen, että huudan tuotetta heti kun kivan löydän ja merkkaan siihen korotusautomaatilla sen hinnan minkä olen valmis maksamaan.
jos sitten menee korkeammalla hinnalla niin ei haittaa. Minulla ei aikaa eikä mielenkiintoa päivystää huutonetin sivuilla kyttäämässä milloin kohteet sulkeutuvat. Lisäksi tosiaan jotkut myyjät sulkevat kohteen kesken pelin.
Olen ihmetellyt samaa asiaa ap:n kanssa.
Itse en huuda koskaan etukäteen, jos vaan olen sulkemisaikaan kotosalla. Silloin käytän korotusautomaattia, jos en ole kotona.
paljon helpompaa laittaa heti korotusautomaatilla sopiva hinta ja sitten vaan odotella sähköpostia.
Sen hinnan, minkä voin kuvitella maksavani. Teen sen silloin kun huvittaa, en pahemmin jaksa väijyä.
Minä en myyjänä koskaan roikuta maksimiaikaan jos on asiallisia huutoja.
Ensimmäinen, toinen, kolmas ja PAM!
kaikki ei tee niin kuin sinä! Jännä!