Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukea tarvitaan

Vierailija
22.06.2012 |

Olen sotkenut elämäni täysin. Nyt olen tilanteessa, etten enää tiedä mitä tehdä, mikä olisi oikea ja järkevä ratkaisu tilanteeseeni.

Olen eronnut reilu vuosi sitten, lähdin yhteisestä kodistamme ottaen mukaani vain kehvinkeittimen. Ostin kaiken kallilla velkarahalla, tämän reilun vuoden aikana olen velkaantunut 34.000 euron edestä + asuntolaina päälle. Asuntoni ei mikään ihmeellinen ole, en tiedä mihin olen palkkatyössäni ollessani tuhlannut tuollaisen summan rahaa?? Mitään erikoista en ole edes hommannut. Tuona aika olen vielä tiennannut todella hyvin.

Lisäksi olen sotkenut ihmissuhdeeni. Tuon vuoden aikan olin aktiivinen jokaisella nettitreffisivustolla ja nähtyä tuli palstojen koko kirjo. Onneksi tajusin muutaman kuukauden jälkeen lopettaa edes tuon.

Vuosi 2011 on minulle täysi musta-aukko, en muista siitä mitään, oikeasti. Ex mieheni on vuosi siteen ollut lasten kanssa 2 viikkoa Ranskassa, en edes tämmöistä muista!!

Saatikka sitä, miten olen edes saanut velkaa tuollaisen määrä ja mitä ihmettä olen tuolla summalla hankkinut???

Eikä murheeni tähän lopu, lisäksi olen huhtikuussa irtisanounut itseni vakituisesta työstäni. Tämä oli ahistuneen ihmisen pakkoratkaisu, koska olin ilmeisemmin käytökseni vuoksi yleinen naurun ja ivailun kohde. Työtäni en saanut enää hoidettua millään tavalla, koska minut oli suljettu työyhteisössä kaiken ulkopuolelle.

Nyt olen määräaikaisessa työsuhteessa, joka kestää lokakuun loppuun saakka. Tämä alkoi 18.6.12, olen allekirjoittanut työsopimuksen jo 13.6.12 ja toimittanut kaikki paperit esimiehelle tuolloin. Eilen esimies ilmoitti, että on siis nyt vasta toimittanut tietoni palkanlaskentaan ja ensimmäinen tilini tulee heinäkuun lopussa. Olen viimeksi saanut palkkaa toukokuun alussa. Posti kantaa muistutuslaskuja ja perintätoimistojen kirjeitä postilaatikkoon.

Juttua mutkistaa vielä se, että en asu omassa pienessä mökissäni vaan ex mieheni luona ilmaiseksi. Nyt pelkään, että ulosottomies tulee ulosmittaamaan miehen omaisuutta sen vuoksi, että asun täällä. Tuon oman asuntoni olen vuokrannut ja siellä on vuokralainen. Vuokralle siksi, koska tuo asunto ahdistaa minua ja muistuttaa siitä paskasta mihin ajauduin. En voi tuolla majailla ja hyvä niin että sain siihen vuokralaisen, nytpähän asuntolaina tulee vuokratulojen kautta maksettua.

Niin, minulla on määräaikainen työsuhde lokakuun loppuun saakka ja tuonne on matkaa 50km. Nyt minulle on tarjottu vakituista työtä noin 65km päästä. Tietenkin otan tuon vakituisen paikan jotta pääsen taloudellisesti jaloilleni, eikö vain? Mutta asuntohan minun on hankittava toiselta paikkakunnalta, en jaksa ajaa päivittäin tuota matkaa. Pystynkö siihen? Lapsiani kaipaan kuitenkin, mutta järki sanoo, että nyt ei voi tunteilla vaan otettava järki käyttöön.

Lisäksi nuo perintään menneet laskuni ja velkani ovat kohta ex:n maksettavina, kun samaa ruokakuntaa olemme, joten tämäkin seikka painaa vaakakupissa.

Ja voinko soittaa maanantaina kunnan palkanlaskentaa ja tiedustella, voivatko maksaa palkkani ennen heinäkuun loppua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka asuisitte kuinka yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla