Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestä ok, että etälapsi nukkuu sängynaluslaatikossa??

Vierailija
21.06.2012 |

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin pph:lla aikoinani päiväunia vuodevaatelaatikossa, ja mitään traumoja ei ole jäänyt. On ok.

Vierailija
62/66 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet vuodevaatelaatikko-nimellä olevaa yleensä jostain levyistä/puusta tehtyä laatikkoa?

Minusta on erittäin ok että lapsi nukkuu tuommoisessa, oli lapsi sitten etä tai oma. Ehdottomasti parempi kuin pelkkä patja lattialla! Onhan tuo vähän kuin sänky, jossa ei ole jalkoja ollenkaan. Lapsesta varmasti kiva.

Tästäkään asiasta ei kannata tehdä sen kummempaa numeroa.

Pidemmän päälle kannattaa kyllä harkita kerrossänkyä. Vaikka lapsilla olisi omat huoneet niin usein kuitenkin haluavat nukkua samassa huoneessa.

T. Kolmen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, etälapset voivat nukkua sängynaluslaatikossa. Itse olin isälleni etälapsi ja vietin isäni luona viikonloput (vanhempani asuivat eron jälkeen lähellä toisiaan). Muistan, että isällä ja äitipuolellani oli aika pieni kämppä ja en koskaan kokenut olevani jotenkin syrjitty sielä, vaikka jouduinkin isosiskoni kanssa jakamaan vierashuoneen ja sielä minä nimenomaan nukuin sängynaluslaatikossa vuosikaudet:D Voi hyvä elämä mistä av-mammat nostavat metelin:'D

Vierailija
64/66 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on lastensängyksi juuri tuollainen sängyn tai sohvan alle työnnettävä vuodevaatelaatikko.

(siis mummola)

Makeastihan siinä nukkuu! Patjasta se on kiinni ja vuodevaatteista.

Vierailija
65/66 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä niin tietenkään nukkumispaikka ei ole ongelma (kunhan se on puhdas ja mukava jne.).

Olkkarissa. Jos 3 lasta yhteen huoneeseen, niin kerrossänky ja sitten pikkusänky. Ne nuorimmat teillä on nyt 2 ja 5, sitten on vielä yksi vanhempi? Äkkiä se 5v on venähtänyt ja joudutte ratkomaan ton jutun uudelleen. Terv. Itsekin äitipuoli

Ja leikkivätkin. Mutta etenkin vanhin tykkää leikkiä välillä omassa rauhassa lastenhuoneessa. Kerrossänkyä ei huoneeseen mahdu eikä siis sinnetarvitse mahtua nukkumaan kuin etälapset, 2v. nukkuu meidän huoneessa. Sängynaluslaatikko on niin iso, että mahtuisin sinne melkein itsekin :D Eli ei siis ongelmaa, että 5v. ei parin vuoden kuluttua sinne enää mahtuisi. Ja todennäköisesti asumistilanteemme on muutenkin toinen parin vuoden päästä.

ap

Vierailija
66/66 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40161835/

Tässä 90cm leveä patja, joten ihan ruhtinaallinen nukkumapaikka mielestäni. Onko sängyssä muka jotain vikaa, jos siinä jalkojen tilalla pyörät?