Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestä ok, että etälapsi nukkuu sängynaluslaatikossa??

Vierailija
21.06.2012 |

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se laatikko on nukkumisen ajaksi vedetty pois sängyn alta ja lapsen sallitaan oleskelevan asunnossa muuallakin, hereillä ollessaan.

Vierailija
2/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitse katkeruutesi ja anna lapsen olla onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lapsen mielestä hän on "koiran asemassa" niin sitten ei ole hyvä juttu.

Vierailija
4/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tähän ole kuin ne kaksi vastausta :D

Äiti: ei helvetissä ole ok että isän uusi muija laittaa MUN lapsen nukkumaan sängynaluslaatikkoon!

Äitipuoli: lapsi on meillä pari päivää kuusta ja sille saa toi riittää, MUN/MEIDÄN lapset tarvii oman huoneen ja omat sängyt, haloo!

Vierailija
6/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika nukkui mökillä sängynaluslaatikossa niin kauan kun siihen mahtui.

Vierailija
7/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "etälapsia" on kaksi, eikä heidän huoneeseensa oikein mahdu kahta sänkyä niin, että jäisi myös jotain leikkitilaa. (Huoneessa leikkii myös meidän 2v. lapsi, joka nukkuu vielä meidän vanhempien makkarissa)

Ja niinpä ajattelin, että voisiko pienemmän etälapsen laittaa sängynaluslaatikkoon nukkumaan. Hän on 5v. (pienikokoinen).

Vierailija
8/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa. Jos 3 lasta yhteen huoneeseen, niin kerrossänky ja sitten pikkusänky. Ne nuorimmat teillä on nyt 2 ja 5, sitten on vielä yksi vanhempi? Äkkiä se 5v on venähtänyt ja joudutte ratkomaan ton jutun uudelleen.

Terv. Itsekin äitipuoli

Vierailija
9/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa. Jos 3 lasta yhteen huoneeseen, niin kerrossänky ja sitten pikkusänky. Ne nuorimmat teillä on nyt 2 ja 5, sitten on vielä yksi vanhempi? Äkkiä se 5v on venähtänyt ja joudutte ratkomaan ton jutun uudelleen. Terv. Itsekin äitipuoli

Ja leikkivätkin. Mutta etenkin vanhin tykkää leikkiä välillä omassa rauhassa lastenhuoneessa. Kerrossänkyä ei huoneeseen mahdu eikä siis sinnetarvitse mahtua nukkumaan kuin etälapset, 2v. nukkuu meidän huoneessa. Sängynaluslaatikko on niin iso, että mahtuisin sinne melkein itsekin :D Eli ei siis ongelmaa, että 5v. ei parin vuoden kuluttua sinne enää mahtuisi. Ja todennäköisesti asumistilanteemme on muutenkin toinen parin vuoden päästä.

ap

Vierailija
10/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun eksä, minun eksä, sinä olet kohta minun eksä ja minä olen kohta sinun eksä ja kaikille mukeloita. Niitä maailma tarvitsee! Karavaani kulkee ja älyttömyydet eivät ikinä lopu!

Vierailija
11/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on lapselle ok, niin on minullekkin. Oma pari vuotiaani oli aivan innoissaan kun pääsi mökillä nukkumaan tuollaiseen. :D

Vierailija
12/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kivaa!

Vierailija
13/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "etälapsia" on kaksi, eikä heidän huoneeseensa oikein mahdu kahta sänkyä niin, että jäisi myös jotain leikkitilaa. (Huoneessa leikkii myös meidän 2v. lapsi, joka nukkuu vielä meidän vanhempien makkarissa)

Ja niinpä ajattelin, että voisiko pienemmän etälapsen laittaa sängynaluslaatikkoon nukkumaan. Hän on 5v. (pienikokoinen).

, koska jos tilaa ei ole, niin sit sitä ei ole. Olen jo sen verran vanhempi ihminen, että jouduin aikanaan lapsena ihan kotonakin jatkuvasti nukkumaan hetekan laatikossa. Ihan hyvä siinä oli, ja sopu sijaa antaa ;) 5-vuotiaalle lapselle pystyy jo ihan hyvin kertomaan, että ei ole enempää tilaa ja ottamaan sen lapsen mukaan suunnittelemaan, miten siitä sais kivan pedin. Esim. mitä jos hän sais sinne valita lakanat, tms..?

Vierailija
14/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen perheeseen eivät etälapset mahtuneet edes sängynaluslaatikkoon, kun "oma lapsi" tarvitsi oman huoneen. Muille ei kuulemma yksinkertaisesti ollut tilaa.

Enää ei tarvitse keksiä tekosyitä, lapset ovat jo isoja eivätkä enää itsekään halua nähdä etävanhempaa. Väitän hänen olleen se, joka tässä eniten menetti.

Vierailija
15/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "etälapsia" on kaksi, eikä heidän huoneeseensa oikein mahdu kahta sänkyä niin, että jäisi myös jotain leikkitilaa. (Huoneessa leikkii myös meidän 2v. lapsi, joka nukkuu vielä meidän vanhempien makkarissa) Ja niinpä ajattelin, että voisiko pienemmän etälapsen laittaa sängynaluslaatikkoon nukkumaan. Hän on 5v. (pienikokoinen).

, koska jos tilaa ei ole, niin sit sitä ei ole. Olen jo sen verran vanhempi ihminen, että jouduin aikanaan lapsena ihan kotonakin jatkuvasti nukkumaan hetekan laatikossa. Ihan hyvä siinä oli, ja sopu sijaa antaa ;) 5-vuotiaalle lapselle pystyy jo ihan hyvin kertomaan, että ei ole enempää tilaa ja ottamaan sen lapsen mukaan suunnittelemaan, miten siitä sais kivan pedin. Esim. mitä jos hän sais sinne valita lakanat, tms..?

veikkaan, että hänestä se olisi hauskaa. Ja tottahan toki sinne kiva peti hänelle laitettaisiin, kunnon patja ja omat lakanat yms.

ap

Vierailija
16/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko oikeasti joku laittaa lapsia nukkumaan johkin säylytyslaatikkoon!! Kamalaa! itselle ei tulisi edes mieleen tuollainen...

Aika pelottavaa.. Eikö olisi parempi vaikka ihan patja (ne ei maksa paljon)

Vierailija
17/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin jo kolmatta viikkoa, kohta aikuinen mies.

Ei narise yhtään!

Vierailija
18/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko oikeasti joku laittaa lapsia nukkumaan johkin säylytyslaatikkoon!! Kamalaa! itselle ei tulisi edes mieleen tuollainen...

Vierailija
19/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä luulen että tuo laatikko on lapsen mielestä kivempi kuin patja ja sitä ei tarvitse joka ilta pedata uudelleen. Lapsen mielestä se on todennäköisesti vain jännä sänky.

Mutta jos ap jotain muita vaihtoehtoja vielä mietit, niin kerrossänkykinhän menee samaan tilaan.

Vierailija
20/66 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siellä vuoteenaluslaatikon pohjalla on patja, lakanat, peitto ja tyyny ihan normaalisti.

Se on vain sellainen sängyn alle työnnettävä ja esiin vedettävä laatikko. Itse nukuin sellaisessa aikoinnan 70-luvun alkupuolella kun kotona oli pienet tilat. Ihana siellä oli nukkua =).