Mulla on vaativa työ ja olen koulutettu fiksu nainen.
Silti käyn av:lla melkein päivittäin "rentoutumassa". Täällä nää jutut on niin elämänmakuisia :-)!
Kommentit (24)
mies entinen linnakundi, minä baarissa töissä. Terve vaan!
Juristi paljastaa myös salaisen paheensa :)
Ei muuten työkaverit tai kukaan muukaan varmaan koskaan voisi kuvitella mihin öitäni käytän.
mitä jos teette ihan oman palstan jonnekin helvetin kuuseen ja taputtelette siellä toisianne selkään. Te tirkistelijät olette juuri se aito roskasakki, jolla ei ole mitään annettavaa muille, ainoastaan otettavaa.
olen Micke. Korkeassa asemassa tunnetun firman johtoportaassa.
pörssiyhtiön kansainvälinen kehityspäällikkö :)
Täällä varatuomari :)
Kas kas, kolmaskin juristi pinoutuu;)
Minä olen Micke. Korkeassa asemassa tunnetun firman johtoportaassa.
Yhteiskunnan korkeimmassa asemassa, mutta silti päivittäin on täällä käytävä vähän päästämässä höyryjä pihalle :)
Yhteiskunnan korkeimmassa asemassa, mutta silti päivittäin on täällä käytävä vähän päästämässä höyryjä pihalle :)
Silti käyn av:lla melkein päivittäin "rentoutumassa". Täällä nää jutut on niin elämänmakuisia :-)!
parhaat palat työkavereille.
Nim. toimittaja, FL, 40-vee
Ihan parasta viihdettä.
Muuten unohtaisi kansan syvät rivit ja miten maa makaa. Täällä aina muistaa, että kehä kolmosen takaa avautuu juntti maailma, jossa elämä on erilaista kuin täällä mainostoimistossa, jossa kukkii kulttuuri ja muka ylevät aatteet.
myös. Kai ap oikeasti tiesit, että täällä on ihan kaikenlaista porukkaa?
Mitenköhän tällainen perusduunari enää ilkeää käydä täällä, kun on oikein isokenkäisiä ja sivistyneitä ihmisiä paikalla! Mites te nyt tällaisen tavallisen raavaan joukkoon oottee eksyneet! Voi juku, kyllä nyt elämä näyttää parhaat puolensa, kun ollaan näin hienoja ja arvovaltaisia ihmisiä tänne meidän joukkoon saatu!
Kyllä tämä palsta on aika hyvä läpileikkaus suomalaisesta yhteiskunnasta. Tosin moni meistä liikkuu täällä aika provohengessä.
t: YTM + MBA
En edes enää häpeä tunnustaa roikkuvani mammapalstalla, täällä tulee luettua niin uskomattomia juttuja. Mahtavaa viihdettä!