Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdetta ei ole ilman seksiä!

Vierailija
20.06.2012 |

Näin se vain on, nämä kuuluvat yhteen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi, avioliittoon ei aina kuulu... silloin puolisot on kumppanit ja kämppikset rakasti tai ei.

Vierailija
2/12 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koska omasssa parisuhteessa on paljon seksiä, sen täytyy olla kunnossa.

On kokemusta parisuhteista, joissa toimi ainoastaan seksi. Musta se ei ollut mikään oikea parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin seksi sujuu, sujuu muukin.

On se aika tarkka mittari parisuhteen tilasta, miten peitto heiluu.

Vierailija
4/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten aivan eri asia haluaako olla seksittömässä parisuhteessa....

Vierailija
5/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty itsekään perustelmaan tuota.

Vierailija
6/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se parisuhde on NIIN apljon muutakin. Tiedän nyt ihan siltäkin pohjalta että olen 12-vuotta seurannut vanhuksia jotka ovat olleet naimisissa hyvinkin 60-vuotta. Varmaan seksiäkin on ollut, mutta puheistä kuuluu niin paljon muuta.

Surullista että nykymaailma on kasvanut näin seksi keskeiseksi.

Vierailija
7/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole parisuhdetta. Mies on niin tyhmä ettei tajua, että ensin pitäis olla kiva naiselleen, puhuakin pitäis joskus, ei riitä että viikonloppuna puhuu kaksi lausetta. Halata voisi ja osoittaa tykkäävänsä, ja jos oikein villiksi heittäytyis, vois pussatakin joskus. Silloin vois peittokin heilua. Pelkkä seksisuhde ei kelpaa mulle, jos olen muuten kuin ilmaa. Mutta olen jo luovuttanut enkä jaksa yrittää. Menköön menojaan...Jospa se jollekin kelpaa.

Vierailija
8/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuuluu siihen muutakin. :)

Vierailija
9/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun molemmat ovat yli 75 v?

Vierailija
10/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole parisuhdetta. Mies on niin tyhmä ettei tajua, että ensin pitäis olla kiva naiselleen, puhuakin pitäis joskus, ei riitä että viikonloppuna puhuu kaksi lausetta. Halata voisi ja osoittaa tykkäävänsä, ja jos oikein villiksi heittäytyis, vois pussatakin joskus. Silloin vois peittokin heilua. Pelkkä seksisuhde ei kelpaa mulle, jos olen muuten kuin ilmaa. Mutta olen jo luovuttanut enkä jaksa yrittää. Menköön menojaan...Jospa se jollekin kelpaa.

Vierailija
11/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on edelleen vahvana kristillinen kasvatus, että seksi on vain lasten tekoa varten. Jos lapset eivät ole avioliitossa ajankohtaisia, ei ole seksiäkään.

Vierailija
12/12 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mun mielestä seksi on hyvin tärkeä osa parisuhdetta. Elän kuitenkin lähestulkoon täysin seksittömässä avioliitossa jossa tuota lukuunottamatta kaikki muu on upeasti, rakkautta ja läheisyyttä löytyy, joten en voi olla aloittajan kanssa samaa mieltä.

Luonnollisesti yleistäminen kannattaa siihen asti kunnes itse on ennakkoluulonsa vääräksi joutunut todistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän