olen rakastunut..
olen rakastunut työkaveriin. Näemme lähes päivittäin työpaikalla riippuen tietenkin työvuoroista. Kolem viikkoa sitten aloitimme tekstiviestien lähettämisen vapaa-ajalla. Hän ehdotti mulle että menisin hänen luokseen vappuna, suostuin tietenkin että hän hakee minut. Minä kysyin eilen häneltä että voidaanko nähdä nyt viikonloppuna kun molemmilla on vapaata? Niin hän sanoi että hän soittaa.. Minusta tuntuu että mokasin eilen kun kysyin häneltä tekstiviestillä että nähdäänkö viikonloppuna? Hän ei vastannut mitään. En ole laittanut nyt tekstiviestiä, odotan että hän soittaa tai viestittää.. Nähdään me onneksi tiistaina työpaikalla, mutta sinne on monta päivää.. Emme ole vielä nähneet vapaa-aikana, ainoastaan työssä. Mietin nyt sitä, että ajatteliko hän että tyrkytänkö itseäni ja siksi ei vastannut viestiini kun kysyin uudestaan viikonlopusta? Jos hän ei soita/viestitä ja ehdota tapaamista, niin en minäkään soita/viestitä ja ehdota tapaamista? Mitä te tekisitte? On vaikea olo, kun kuitenkin näemme tiistaina samassa työvuorossa.