Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko flirttailla miehelleni? Hänellä on nyt tosi stressaava vaihe ja itsetunto siksi kovilla.

Vierailija
20.06.2012 |

Hän on hyvin miellyttävä, hyvännäköinen, tyylikäs ja siisti, joten tehtävä ei olisi vastenmielinen. Jos siis flirttailu sinulle sopii, kertoisitko sen tässä ketjussa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tosissasi halutakaan :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miehelle tekisi pieni flirtti terää. Hänellä on huono itsetunto ja hän uskoo olevansa jo vanha ja ruma, kun ei kadulla naiset enää kuulemma ota katsekontaktia ollenkaan. Ehkä osittain totta, hän onkin lihonut ja kaljuuntunut, vaikka on vasta 35-vuotias. Varmasti piristäisi hänenkin päiväänsä, jos joku tuntematon nainen osoittaisi kiinnostusta! Mun omat hellittelyt ei oikein tunnu tepsivän, koska ollaan oltu jo niin pitkään naimisissa, että hän luulee minun hellittelevän ja kehuvan häntä vain säälistä ja tottumuksesta.

Vierailija
4/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletatko nyt, että kierrän kaikki suomalaiset miehet läpi?

Vierailija
5/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miehelle tekisi pieni flirtti terää. Hänellä on huono itsetunto ja hän uskoo olevansa jo vanha ja ruma, kun ei kadulla naiset enää kuulemma ota katsekontaktia ollenkaan. Ehkä osittain totta, hän onkin lihonut ja kaljuuntunut, vaikka on vasta 35-vuotias. Varmasti piristäisi hänenkin päiväänsä, jos joku tuntematon nainen osoittaisi kiinnostusta! Mun omat hellittelyt ei oikein tunnu tepsivän, koska ollaan oltu jo niin pitkään naimisissa, että hän luulee minun hellittelevän ja kehuvan häntä vain säälistä ja tottumuksesta.

koska muuten on vähän vaikea osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
6/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko Teemuja? Oikeasti niin rumia, ettei uskalla edes sposoitetta antaa.

Vierailija
7/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle voi kaikki flirttaajat hymyillä huomenissa puoliltapäivin Aleksanterinkadulla, kun hän kävelee siellä johonkin lounaspaikkaan kesken työpäivän. Hymyilkää varmuuden vuoksi kaikille pitkille, kaljuuntuville pukumiehille, niin piristätte monen muunkin päivää näin tulevan juhannuksen kunniaksi :)

5

Vierailija
8/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jäädä jankkaamaan. Kohta minäkin masennun.

ap

Vierailija
9/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle voi kaikki flirttaajat hymyillä huomenissa puoliltapäivin Aleksanterinkadulla, kun hän kävelee siellä johonkin lounaspaikkaan kesken työpäivän. Hymyilkää varmuuden vuoksi kaikille pitkille, kaljuuntuville pukumiehille, niin piristätte monen muunkin päivää näin tulevan juhannuksen kunniaksi :) 5

Vierailija
10/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on iloinen asia, mutta en ilmeisesti ymmärtänyt aloitustasi.

Vierailija
11/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jäädä jankkaamaan. Kohta minäkin masennun. ap

varsinkin puku-sellaisista :). Lomalla olisi hyvin aikaa hoitaa miestäsi.

Vierailija
14/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mutta ilmeinen flirtti riittäisi ja sopisi parhaiten tilanteeseen. Älä kuitenkaan tyrkytä, koska mies inhoaa sellaisia naisia. Pitää olla hienostunut ja hienovarainen. Bimbokaan ei saa olla. Kuulostaako sopivalta sulle? Juu, ja pukumies on hän.

ap

eikä jäädä jankkaamaan. Kohta minäkin masennun. ap

varsinkin puku-sellaisista :). Lomalla olisi hyvin aikaa hoitaa miestäsi.

Vierailija
15/15 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt, että tää on joku mamma-juttu. Joku tekee aloituksen, jossa toivoo miestään piristettävän ja toiset kommentoi "ihanaa"! Auta armias, jos joku todella lähestyisi miestäsi; teille tulisi ero ja sinä kirjoittaisit täällä krokotiilin kyyneleillä "pettämisestä" (mihin ilm. kuuluu vastata jotain muuta, kun "ihanaa"). On teillä ihana (sic!) pieni maailma :).

Iloista kesää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän