Lumingerie verkkokauppa, kokemuksia?
Kyseessä siis verkkokauppa muodokkaille naisille. Valikoima on hyvä ja sopii minulle, sillä minun on ison kuppikoon ja pienehkön ympärysmitan (75E) yhdistelmällä ollut vaikea löytää hyviä liivejä.
Mutta mutta. Tilasin kaksi tuotetta, joiden toimitusajaksi mainittiin 1-2 arkipäivää. Maksu verkkokaupassa. Tämä tapahtui kaksi viikkoa sitten eikä tuotteita kuulu. Tai siis, en ole saanut aapumisilmoitusta postista. Puhelimeen ei vastata. Kiva kiva. Laitoin sähköpostia, toivottavasti vastaavat edes siihen.
Onko muilla kokemuksia ko. yrityksen toiminnasta?
Kommentit (4)
Sain tuotteen reilun kahden viikon kuluttua vaikka piti tulla parissa arkipäivässä.Ei mitään selityksiä miksi myöhässä.eikä vastanneet puhelimeen kun yritin soittaa.
Aiemmin sain tuotteeni ihan ajallaan.Meinaan tilata edelleenkin.
Kesti minullakin, ennen liivien tuloa, mutta nettikaupoilla usein vie aikaa. Kannattaa odottaa! :)Omat liivini ovat aina Lumingerie, tai Annella tai sitten Hesassa Funky Lady. Ainoat, joissa on kokoja!
Itse tilaan aina netistä. Pääsee vähemmällä vaivalla, kunhan tietää kokonsa. ;) Tosin minä tilaan www.annella.fi, mutta onhan tuokin ihan hyvä.
Nimim. Stockalle en ainakaan enää mene... ;)
Mä olen tilannut Lumingerielta varmaan viidet tai kuudet liivit ja aina on tullu ripeästi ja lähes joka kerta ihan kotiin asti, ainoana poikkeuksena kerran oli ollut väliovi kiinni niin ettei postinkantaja ollut saanut pakettia mahtumaan postiluukusta.
Ei ole ollut mitään ongelmia ko. firman kanssa, päinvastoin aina kaikki sujunut tosi hyvin.
Toivottavasti asia selviää!