tuore suhde ja mies antaa minun maksaa kaiken...
Meni hieman maku kun liki viikko vietettiin lomaa yhdessä (ja osittain lasteni kanssa), kävin kaupassa, tein eväät retkille, pari pilaruokakeikkaa maksoin, pääsyliput jne.
Minusta tuntuu vähän tökeröltä esim lippuluukulla tilata vain omat ja lasten liput jos seistään siinä kumminkin kaksin. Olettaisin että mies edes sanoo jämptisti maksavansa omansa tai edes mainitsee tarjoavansa sitten seuraavan kerran TAI edes jotain.
En oikein pysty kunnioittamaan sitä että aikuinen mies tyytyväisenä katsoo vierestä kun minä kustannan neljän hengen huvit/ruuat .
Hänen autollaan toki liikuttiin jonkin verran eli tietty esim. miellän että minä vaikka maksan kaupassa ruuat ( huomioiden että hän syö yhtä paljon kuin minä ja lapset yhteensä), mutta että kaiken...
Miten nostaa asia puheeksi vai katsoako miten tilanne etenee?
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:23"]
puuhamaa-jankkaaja: voit edes yrittää löytää muita argumentteja.
[/quote]
Tästä ketjustahan vain paistaa edelleenkin se läpi,
että elareita lapsistaan saava haluaa myös toisen miehen LOMPAKOLLE.
Oletteko noin lukutaidottomia?
vai niin aivopestyjä siihen että MIES MAKSAA TREFFEILLÄ,
ja aina ja ikuisesti sen jälkeen kaiken?
Ap on hyvä porvoolainen tosin, jättää asiat auki omaksi edukseen
ja apinat tappelemaan.
jos todellinen tapaus, nainen näkee miehen vain lompakkona.
[/quote]
puuhamaa-jankkaaja: Ehdotin keksimään uusia argumetteja. Et osannut.
[/quote]
mitä sä sekopää sönkötät?
Et osaa lukea, vai hypitkö aiheesta toiseen?
[/quote]
puuhamaa-jankkaaja: Kommunikaatiotaitosi ovat samaa tasoa käytöstapojesi kanssa. Älykkyyttäsi ei kannata edes mitata.
[/quote]
hoet puuhamaa-jankkaajaa.
olet selvästi älykäs ja osaat keskustella?
vai sittenkin katkera yh?
[/quote]
puuhamaa-jankkaaja: Älä anna yksinkertaisuutesi näkyä noin selvästi.
Mä en oikeesti jaksa näitä miehiä (ja naisia) jotka seisoo tumput suorina ku pitäis maksaa jotain. Mulla on rahaa, mutta en tasan jakele sitä hyvää hyvyyttäni kaikenmailman tolvanoille jotka sitä automaattisesti odottaa. Maksan kapakassa mielelläni yhden kierroksen, mutta jos se on aina oletus niin menee kukkaro kiinni. Mun miehen kanssa kun tavattiin, huomasin heti en on vähän nuukempi tapaus mutta maksoi kahvit ja paukut ekoilla treffeillä. Mä hain vuorostani oatokset javiinit kun menin hänem luo kylään. Tuli jotenkin sanaton sopimus siitä et tässä kaksi aikuista ihmistä jakaa tasapuoliseati omistaan. Näillä mennään 10 vuotta myöhemmin, emmekä ole koskaan puhunut rahasta.
Hyi yök, mikä jankkaaja tässä ketjussa. Oma arvioni tästä vulva-lompakko-elarit-tapauksesta : vaimo lähtenyt, kun vulva-jankkaaja ollut ehkä hieman liian pihi kaikessa, itara ja ilkeä paska ja fundamentalisti tässä, lisäksi vulva-jankkaaja on varmmaan lukenut Laasasta ja saanut sieltä vahvistusta omalle asialleen -> tuloksena naisviha ja erityisesti yh-äidit tämän vihankohteita, vulva-jankkaaja varmaan lokkeili huolella ex-vaimonsa luona ja kun tämä syystäkin jäi yksin, alkoi tämä pillu/lompakko/yh-huora/puuhamaa -jargon, kun viisas vaimokin tajusi elävänsä mukavammin ilman tätä kusipäätä. Vulva-jankkaajaa huolettaa, että muilla voi olla joskus kivaa, ehkä jopa ex-vaimolla, tämän täytyy olla siksi ihan se moraaliton huora.Hyi vittu, mikä mies. Tuollaiset yleensä jääkin yksin, eikä rahalla ole sen kanssa juuri tekemistä, vaan käytöksellä ja lokkeilulla ja turhan tärkeällä mulkeromaisuudella. Moukka mikä moukka.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:58"]
Mä en oikeesti jaksa näitä miehiä (ja naisia) jotka seisoo tumput suorina ku pitäis maksaa jotain. Mulla on rahaa, mutta en tasan jakele sitä hyvää hyvyyttäni kaikenmailman tolvanoille jotka sitä automaattisesti odottaa. Maksan kapakassa mielelläni yhden kierroksen, mutta jos se on aina oletus niin menee kukkaro kiinni. Mun miehen kanssa kun tavattiin, huomasin heti en on vähän nuukempi tapaus mutta maksoi kahvit ja paukut ekoilla treffeillä. Mä hain vuorostani oatokset javiinit kun menin hänem luo kylään. Tuli jotenkin sanaton sopimus siitä et tässä kaksi aikuista ihmistä jakaa tasapuoliseati omistaan. Näillä mennään 10 vuotta myöhemmin, emmekä ole koskaan puhunut rahasta.
[/quote]
Juuri näin. Normaaleilla käytöstavoilla toimivat osaavat huomioida suhteessa toisenkin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:00"]
Hyi yök, mikä jankkaaja tässä ketjussa. Oma arvioni tästä vulva-lompakko-elarit-tapauksesta : vaimo lähtenyt, kun vulva-jankkaaja ollut ehkä hieman liian pihi kaikessa, itara ja ilkeä paska ja fundamentalisti tässä, lisäksi vulva-jankkaaja on varmmaan lukenut Laasasta ja saanut sieltä vahvistusta omalle asialleen -> tuloksena naisviha ja erityisesti yh-äidit tämän vihankohteita, vulva-jankkaaja varmaan lokkeili huolella ex-vaimonsa luona ja kun tämä syystäkin jäi yksin, alkoi tämä pillu/lompakko/yh-huora/puuhamaa -jargon, kun viisas vaimokin tajusi elävänsä mukavammin ilman tätä kusipäätä. Vulva-jankkaajaa huolettaa, että muilla voi olla joskus kivaa, ehkä jopa ex-vaimolla, tämän täytyy olla siksi ihan se moraaliton huora.Hyi vittu, mikä mies. Tuollaiset yleensä jääkin yksin, eikä rahalla ole sen kanssa juuri tekemistä, vaan käytöksellä ja lokkeilulla ja turhan tärkeällä mulkeromaisuudella. Moukka mikä moukka.
[/quote]
aloittaja on tässä se elareita saava toisen lompakolla ratsastaja.
veikkauksesi kaikin puolin pielessä.
oma miesvihasi projisoitui vastauksessasi täydellisesti.
katso siiderivalas peiliin, tosin voi olla että kotisi on niin likainen ettet
näe peiliin kunnolla?
aloittajalla kuinka mones "lompakko" kierrossa?
ehkä ei halua kustantaa toisten lapsien menoja,
varsinkin jos tuntee aloittajan taustat ja pitää sitä vain kesä-"kivana"
Mies on suomalainen.
Tiedän että molemmat ovat tosimielellä liikenteessä koska siitä on puhuttu.
Elarit eivät nähdäkseni kuulu tähän asiaan lainkaan, kela maksaa minimin ja minä maksan exän törppöilyitä näin pari vuotta eron jälkeenkin. Voin väittää että olen jäänyt aina "miinukselle" ainakin mitä miesten kanssa elämiseen tulee. Jos joku tarjoaa niin pyrin kyllä pikaisesti kääntämään tilanteen toisin päin, en halua olla mielelläni ns velkaa.
Auton kuluista jankkaajille voin todeta että kyllä mm minunkin pyykkikoneeni kuluu ja maksan myös vedet, sähköt ja pesuaineet kun olen hänen vaatteitaan pyykännyt...en viitsisi ihan pilkunviilaukseen lähteä mutta ainahan näitä löytyy.
Jos toisella on vaikka rahasta tiukkaa niin tietty toivon että siitä sanotaan, tietysti silloin se maksaa jolla on. Tilanne voi taas myöhemmin olla toisinpäin. Koen rahasta puhumisen jotenkin tökerönä, en kysele kenenkään tuloista tai menoista. En pidä itseäni järin huipputuloisena ja otaksun miehen olevan suunnilleen samaa tuloryhmää.
En ole puhunut asiasta hänen tuttujensa kanssa, ei ole juurikaan ollut tilaisuuksia.
Jotenkin uuvuttaa jo koko asian ajattelu ja tämä taistelu mikä aiheesta on saatu aikaiseksi.
Yritän ottaa asian jotenkin puheeksi ja toivon että tässä on joku helpottava lopputulos. Pihiys on aika luotaantyöntävä piirre mikä ei katoa.
Ap
Mies on nulju eli pahin mahdollinen ihmistyyppi, käsi ojossa ottaa mutta ei tajua vuorillaan tarjota. Oletus on että mulle kuuluu pistää ja mulle pitää tehdä ruuat eli olet maksava pikka. Sano hälle good-bye!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:18"]
Mies on suomalainen.
Elarit eivät nähdäkseni kuulu tähän asiaan lainkaan, kela maksaa minimin ja minä maksan exän törppöilyitä näin pari vuotta eron jälkeenkin. Voin väittää että olen jäänyt aina "miinukselle" ainakin mitä miesten kanssa elämiseen tulee. Jos joku tarjoaa niin pyrin kyllä pikaisesti kääntämään tilanteen toisin päin, en halua olla mielelläni ns velkaa.
Auton kuluista jankkaajille voin todeta että kyllä mm minunkin pyykkikoneeni kuluu ja maksan myös vedet, sähköt ja pesuaineet kun olen hänen vaatteitaan pyykännyt...en viitsisi ihan pilkunviilaukseen lähteä mutta ainahan näitä löytyy.
Jos toisella on vaikka rahasta tiukkaa niin tietty toivon että siitä sanotaan, tietysti silloin se maksaa jolla on. Tilanne voi taas myöhemmin olla toisinpäin. Koen rahasta puhumisen jotenkin tökerönä, en kysele kenenkään tuloista tai menoista. En pidä itseäni järin huipputuloisena ja otaksun miehen olevan suunnilleen samaa tuloryhmää.
En ole puhunut asiasta hänen tuttujensa kanssa, ei ole juurikaan ollut tilaisuuksia.
Jotenkin uuvuttaa jo koko asian ajattelu ja tämä taistelu mikä aiheesta on saatu aikaiseksi.
Yritän ottaa asian jotenkin puheeksi ja toivon että tässä on joku helpottava lopputulos. Pihiys on aika luotaantyöntävä piirre mikä ei katoa.
Ap
[/quote]
aloitat valittamalla kuluista etkä kerro paljonko uudella miehelläsi kului rahaa?
et vastaa kysymyksiin eväistä?
et vastaa siihenkään miksi miehen tulisi maksaa sinun ja eksäsi lasten
hoidosta ja kuskaamisesta koituvat kulut?
provo olet tosin. sainpahan palstan ämmien todellisen luonteen esiin kyseenalaistamalla aloittajan "koko totuuden"
olet yh joka hamuaa eksän, yhteiskunnan ja uuden miehesi rahoja.
käytkö töissä? haetko elättäjää?
mikä oli näin ihana kotimainen nähtävyys? lompakko?
missä se sijaitsee ? =D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:28"]
Mies on suomalainen.
Ap
[/quote]
aloitat valittamalla kuluista etkä kerro paljonko uudella miehelläsi kului rahaa?
provo olet tosin. sainpahan palstan ämmien todellisen luonteen esiin kyseenalaistamalla aloittajan "koko totuuden"
[/quote]
Rauhoitu jo! Olisi kiva tietää tarinasi, että kuka nainen on sinua noin pahasti höynäyttänyt/vedättänyt/kohdellut kaltoin, kun luulet kaikkien olevan samanlaisia. Onhan Ap vastaillut jo moneenkin kysymykseesi, mutta raivon vallassasi et vain huomaa niitä. Joten ole hyvä ja poistu tästä ketjusta, kun ei sinulla ole mitään järkevää sanomista, niin voidaan me muut keskustella ihan asiasta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:28"]
Mies on suomalainen.
Ap
[/quote]
[/quote]
Rauhoitu jo! Olisi kiva tietää tarinasi, että kuka nainen on sinua noin pahasti höynäyttänyt/vedättänyt/kohdellut kaltoin, kun luulet kaikkien olevan samanlaisia. Onhan Ap vastaillut jo moneenkin kysymykseesi, mutta raivon vallassasi et vain huomaa niitä. Joten ole hyvä ja poistu tästä ketjusta, kun ei sinulla ole mitään järkevää sanomista, niin voidaan me muut keskustella ihan asiasta.
[/quote]
vastannut mihin? ei mihinkään. ympäripyöreää provolätinää.
sinun antisi keskusteluun? NOLLA
Ämmät keskimäärin etsivät itselleen ja tekeleilleen elättäjää. Huahh....
Tonnista vetoo, että toi Pyhä Vulva-äijä ei oo ikinä saanu pillua..
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:38"]
[/quote]
ja palstan mammat pahoittaa mielensä, koska taas yksi yh on
epäonnistunut missiossaan päästä seuraavalle lompakolle.
ilmankos ämmät huutaa kurkku suorana , kun kohtalotoveri ei
saanut miestä maksamaan!! satans!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:23"]
Mies on nulju eli pahin mahdollinen ihmistyyppi, käsi ojossa ottaa mutta ei tajua vuorillaan tarjota.
[/quote]
Muijathan tällaisia ovat. Vähän tienaavat, kouluttamattomat siipeilijät. Vielä kakararevohkankin vaativat elättämään.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:39"]
Tonnista vetoo, että toi Pyhä Vulva-äijä ei oo ikinä saanu pillua..
[/quote]
saatko sossusta noin paljon ylimääräistä rahaa,
vai päässyt hyville elareille?
Pyhä Vulva-jankkaaja
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:38"]
[/quote]
[/quote]
Ei mee kappalejako sulla nyt ihan nappiin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:38"]
[/quote]
[/quote]
Ei mee kappalejako sulla nyt ihan nappiin.
[/quote]
et sisäistä lukemaasi?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:23"]
puuhamaa-jankkaaja: voit edes yrittää löytää muita argumentteja.
[/quote]
Tästä ketjustahan vain paistaa edelleenkin se läpi,
että elareita lapsistaan saava haluaa myös toisen miehen LOMPAKOLLE.
Oletteko noin lukutaidottomia?
vai niin aivopestyjä siihen että MIES MAKSAA TREFFEILLÄ,
ja aina ja ikuisesti sen jälkeen kaiken?
Ap on hyvä porvoolainen tosin, jättää asiat auki omaksi edukseen
ja apinat tappelemaan.
jos todellinen tapaus, nainen näkee miehen vain lompakkona.
[/quote]
puuhamaa-jankkaaja: Ehdotin keksimään uusia argumetteja. Et osannut.
[/quote]
mitä sä sekopää sönkötät?
Et osaa lukea, vai hypitkö aiheesta toiseen?
[/quote]
puuhamaa-jankkaaja: Kommunikaatiotaitosi ovat samaa tasoa käytöstapojesi kanssa. Älykkyyttäsi ei kannata edes mitata.
[/quote]
hoet puuhamaa-jankkaajaa.
olet selvästi älykäs ja osaat keskustella?
vai sittenkin katkera yh?