Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuore suhde ja mies antaa minun maksaa kaiken...

Vierailija
11.07.2014 |

Meni hieman maku kun liki viikko vietettiin lomaa yhdessä (ja osittain lasteni kanssa), kävin kaupassa, tein eväät retkille, pari pilaruokakeikkaa maksoin, pääsyliput jne.

Minusta tuntuu vähän tökeröltä esim lippuluukulla tilata vain omat ja lasten liput jos seistään siinä kumminkin kaksin. Olettaisin että mies edes sanoo jämptisti maksavansa omansa tai edes mainitsee tarjoavansa sitten seuraavan kerran TAI edes jotain.

En oikein pysty kunnioittamaan sitä että aikuinen mies tyytyväisenä katsoo vierestä kun minä kustannan neljän hengen huvit/ruuat .

Hänen autollaan toki liikuttiin jonkin verran eli tietty esim. miellän että minä vaikka maksan kaupassa ruuat ( huomioiden että hän syö yhtä paljon kuin minä ja lapset yhteensä), mutta että kaiken...

Miten nostaa asia puheeksi vai katsoako miten tilanne etenee?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:38"]

Joo, miksei mies siis laskuttanut ap:tä kaikista autonsa kuluista, kuluuhan siinä penkitkin eikä vain bensaa? tämä varmaan olis vulva-toistelijalle sopiva parisuhde. ah niin tasaveroinen.

Täällä tosielämässä näyttää nyt siltä, ettei mies jaa kuluja eikä varsinkaan vaivannäköä – onhan se nyt helpompi vaan istua perseellään kuskina kuin osallistua: miettiä ja valmistaa eväät joka päivä ja muutenkin huomioida seurue. Ja koko reissu, kukakohan sen suunnitteli? 

[/quote]

Itse asiassa juuri näin. Auto on täynnä kuluvia osia, jotka siis kuluvat aina kun autoa käytetään. Lisäksi auton arvo alenee ajokilometrimittarin lukeman kasvaessa, joten pelkät bensamaksut eivät koskaan riitä kattamaan ajosta aiheutuvia kuluja. http://www.yhteishyva.fi/viihde-ja-vapaa-aika/autot/autoilun-kustannukset/0218010-75538

Ap teki voikkarit(?) itselleen ja lapsilleen ja siinä sivussa miehellekin. Ei kuulosta siltä, että ap kauheasti joutui tuossa tilanteessa miehen vuoksi vaivaa näkemään, ainakaan miehen kuskailuun verrattuna. Seurueen huomioimisesta ei ap sanonut mitään, mutta oletettavasti ap on tosiaan huomioinut pentunsa miestä paremmin. Ap varmaankin suunnitteli reissun, sillä miehellä tuskin oli käsitystä siitä minne ap:n lapset haluavat mennä. Epäilen, että ap:n valitsema kohde ei ollut miestä silmällä pitäen valittu vaan omien lapsiensa takia hän sen valitsi.

[/quote]

JUURI NÄIN!

Palstan mammoilla on vain paha mieli , kun mies ei maksanut,

sehän on miehen velvollisuus jo treffeistä lähtien!

Vierailija
62/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:39"]Onkos miehellä omia lapsia eli tajuaako lapsiperheen elämästä. .?

[/quote]

Ei ole lapsia, ja ex avokkinsa kanssa ilmeisesti myös asuneet pitkälti erikseen opintojen / töiden niin sattuessa.

[/quote]

Ei tajua tilannetta, pitää sua äitinään

[/quote]

what? perusteluja? mies ei halua olla toisen miehen kakaroden lystien maksaja. ja missä niiden isä ja sen suuret elarit?

[/quote]

Missään vaiheessa ei harmiteltu sitä, että mies ei maksanut naisen ja lasten menoja, vaan että mies ei maksanut OMIA menojaan. Oletko hullu, misogyyni vai luetun ymmärtämisessä vikaa?

[/quote]

puoluellinen aloittaja ei kertonut eväiden hintaa.

eikä myöskään sitä paljonko miehen auton kulut olivat?

pitäisikö minunkin nyt lähettää tilisiirtona aloittajalle rahaa koska olen mies,

eli sinunkaltaisellesi lompakko?

[/quote]

Eli olet sekä hullu, misogyyni, että luetun ymmärtämisessä vikaa.

Tiedoksi sinun ahdistavaan maailmaasi, jossa naiset ovat vulva-orjuuttajia ja miehet lompakoita:

On olemassa suhteita, joissa ihmiset kunnioittavat toisiaan, ottavat toisensa huomioon, eivät kohtele toisiaan lompakkona tai vulvana ja elävät tasa-arvoisesti rinta rinnan. 

[/quote]

mikä sekopää sä olet?

aloittaja selvästi oletti että mies toimii lompakkona kakaroiden ehdoilla toimivissa huvituksissa. Oliko eväät peräti paketti reissumiestä, ja bensahan on

halpaa suomessa ja autot ilmaisia.

[/quote]

Autoko oli ostettu ap:n reissuja varten? Ap kertoi,e ttä matkat olivat lyhyitä, koska julkisellakin liikennevälineellä olisi päässyt.

Rahassa pihi on myös tunteissaan pihi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä.

Suomalaiset miehet on upeita. Paitsi kun tulee kyse rahasta. Saituus ja piheys on selkäytimessä! Jos joku jotain tarjoaa, niin sitten pitää jo jotenkin selitellä. Ei osata luontevasti tarjota ja maksaa. Miehet saavat tutkitusti enemmän liksaa. Kuinka saakelin huono liksa pitää olla, että ei voi läheistä ilahduttaa kupposella kahvia/jäätelöllä/lasillisella viiniä?

Ja olen kyllä itse aina reilusti maksanut oman osani ja tarjonnut poikaystäville. Esim. jos on menty ravintolaan syömään olen antanut etukäteen rahaa, että mies voi herrasmiehenä maksaa koko laskun. Tai maksanut taksit jne. 

Tällainen pennien laskija saisi multa hatkat. Olen itse reilu ja en voi olla pihistelijän kanssa. Ei niitä rahoja kukaan täältä mukaansa saa. Toisten ilahduttaminen ilahduttaa itseäni. Ja olen naimisissa jenkin kanssa, joka saisi kai slaagin kun alkaisin lompakkoani kaivella esille. Avaa mulle myös ovet, kantaa kauppakassit, hieroo hartioita ja on muutenkin aarre.

[/quote]

Puhut niin pahasti ristiin kuin suomalainen eukko vain osaa.

olen reilu ja antelias / mies saa maksaa?

siis mies maksaa ja sinä olet "antelias"?

tuollekin on oma ammatinharjoittajan nimike, suhteellisen vanhakin jopa.

Vierailija
64/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:39"]Onkos miehellä omia lapsia eli tajuaako lapsiperheen elämästä. .?

[/quote]

Ei ole lapsia, ja ex avokkinsa kanssa ilmeisesti myös asuneet pitkälti erikseen opintojen / töiden niin sattuessa.

[/quote]

Ei tajua tilannetta, pitää sua äitinään

[/quote]

what? perusteluja? mies ei halua olla toisen miehen kakaroden lystien maksaja. ja missä niiden isä ja sen suuret elarit?

[/quote]

Missään vaiheessa ei harmiteltu sitä, että mies ei maksanut naisen ja lasten menoja, vaan että mies ei maksanut OMIA menojaan. Oletko hullu, misogyyni vai luetun ymmärtämisessä vikaa?

[/quote]

puoluellinen aloittaja ei kertonut eväiden hintaa.

eikä myöskään sitä paljonko miehen auton kulut olivat?

pitäisikö minunkin nyt lähettää tilisiirtona aloittajalle rahaa koska olen mies,

eli sinunkaltaisellesi lompakko?

[/quote]

Eli olet sekä hullu, misogyyni, että luetun ymmärtämisessä vikaa.

Tiedoksi sinun ahdistavaan maailmaasi, jossa naiset ovat vulva-orjuuttajia ja miehet lompakoita:

On olemassa suhteita, joissa ihmiset kunnioittavat toisiaan, ottavat toisensa huomioon, eivät kohtele toisiaan lompakkona tai vulvana ja elävät tasa-arvoisesti rinta rinnan. 

[/quote]

mikä sekopää sä olet?

aloittaja selvästi oletti että mies toimii lompakkona kakaroiden ehdoilla toimivissa huvituksissa. Oliko eväät peräti paketti reissumiestä, ja bensahan on

halpaa suomessa ja autot ilmaisia.

[/quote]

Autoko oli ostettu ap:n reissuja varten? Ap kertoi,e ttä matkat olivat lyhyitä, koska julkisellakin liikennevälineellä olisi päässyt.

Rahassa pihi on myös tunteissaan pihi.

[/quote]

jankkaaja? olisi ämmä raahannut sitten kersansa ( joista saa ELAREITA)

niillä julkisilla ja jättänyt miehen rauhaan niistä eksän lapsista?

Vierailija
65/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 18:54"]

Aloittajan kakaroiden ehdoilla menty lomaviikko, ja uuden miehen pitäisi kuskauksien ja bensojen lisäksi maksaa kulut puuhamaahan jne paskaan?

Uusi mies varmaan ollu innoissaan puuhamaasta ja vieraan miehen lapsista lomallaan? Missä aloittajan mies ja sen osuus kustannuksiin + elatusmaksut?

Uuden miehen asema vain lompakko?

[/quote]

ja ap saa elarit lapsista jo? toinen mies lisäksi maksumieheksi?

Vierailija
66/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkojankkaaja: Hanki apua. Olet vieraantunut todellisuudesta.

Vierailija
67/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:28"]

Vähän asian vierestä.

Suomalaiset miehet on upeita. Paitsi kun tulee kyse rahasta. Saituus ja piheys on selkäytimessä! Jos joku jotain tarjoaa, niin sitten pitää jo jotenkin selitellä. Ei osata luontevasti tarjota ja maksaa. Miehet saavat tutkitusti enemmän liksaa. Kuinka saakelin huono liksa pitää olla, että ei voi läheistä ilahduttaa kupposella kahvia/jäätelöllä/lasillisella viiniä?

Ja olen kyllä itse aina reilusti maksanut oman osani ja tarjonnut poikaystäville. Esim. jos on menty ravintolaan syömään olen antanut etukäteen rahaa, että mies voi herrasmiehenä maksaa koko laskun. Tai maksanut taksit jne. 

Tällainen pennien laskija saisi multa hatkat. Olen itse reilu ja en voi olla pihistelijän kanssa. Ei niitä rahoja kukaan täältä mukaansa saa. Toisten ilahduttaminen ilahduttaa itseäni. Ja olen naimisissa jenkin kanssa, joka saisi kai slaagin kun alkaisin lompakkoani kaivella esille. Avaa mulle myös ovet, kantaa kauppakassit, hieroo hartioita ja on muutenkin aarre.

[/quote]

Puhut niin pahasti ristiin kuin suomalainen eukko vain osaa.

olen reilu ja antelias / mies saa maksaa?

siis mies maksaa ja sinä olet "antelias"?

tuollekin on oma ammatinharjoittajan nimike, suhteellisen vanhakin jopa.

[/quote]

Ja sinä kuulostat sen verran yksiviivaiselta, että hyvä että ei tunneta eikä toivottavasti edes kohdata. Niitä laskuja kun voi jakaa monella tapaa. Sinä (et siis sinä, mutta kuvitteellinen hlö) syötät ja juotat mut ravintolassa. Minä tankkaan auton, käyn kaupassa ja ostan viskipullon. Sinä viet minut teatteriin ja minä ostan sinulle iPadin. Se on aika kivaa ja suhteellisen yksinkertaista. Erityisen hauskaa jonkun sellaisen kanssa josta tosissaan tykkää.

Vierailija
68/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:37"]

[/quote]

Aloittajallehan se mies on odotusarvoisesti  lompakko? Kerro lisää vieraantumisestani? Et ota kantaa asiakysymyksiin , joten en puhuisi todellisuudessa elämisestä sinun kohdallasi.7

Onko elareita maksavalla miehelläsi pienet tulot, vai kielsikö sossu sinulta

lasten leirikoulun maksattamisen sossussa? Mistä johtuu oletusarvosi että

aloittaja on maksanut kaiken? Eväiden kustannuksesta ei sanaakaan.

Voin mäkin leipoa eurolla säkin sämpylöitä.

Vierailija
69/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa juuri näin. Auto on täynnä kuluvia osia, jotka siis kuluvat aina kun autoa käytetään. Lisäksi auton arvo alenee ajokilometrimittarin lukeman kasvaessa, joten pelkät bensamaksut eivät koskaan riitä kattamaan ajosta aiheutuvia kuluja. http://www.yhteishyva.fi/viihde-ja-vapaa-aika/autot/autoilun-kustannukset/0218010-75538

[/quote]

Auto on huonoimpia sijoituksia, jonka arvo laskee jo samalla kun ajat sen autoliikkeen ovestaa ulos. Tutustu vaikkapa käytettyjen autojen hintoihin. Käytössä kuluneiden istuinten verhoiluiden kulumiselle on turha alkaa arvoa mittailemaan.

Voit siis huomioida lähinnä käyttökulut eli bensat. Oletettavasti lyhyiden matkojen bensakulut ovat kuitenkin vähemmän kuin koko viikon ruokakulut ja nähtävyyksisien liput.

Vierailija
70/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:33"]

Me olemme vaimoni kanssa eletty jo yli 10v, siten että molemmila on omat tilit ja kulut jaetaan täysin tasan.

Minä en elättejä katsele.

[/quote]

Me olemme vaimoni kanssa eläneet jo yli 10 vuotta siten, että käymme molemmat kunnollisissa töissä, eikä sillä ole mitään väliä, kumpi tämmöiset pikkujutut kuten lomat kustantaa.

Vierailija
71/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:46"]

[/quote]

Auto on huonoimpia sijoituksia, jonka arvo laskee jo samalla kun ajat sen autoliikkeen ovestaa ulos. Tutustu vaikkapa käytettyjen autojen hintoihin. Käytössä kuluneiden istuinten verhoiluiden kulumiselle on turha alkaa arvoa mittailemaan.

Voit siis huomioida lähinnä käyttökulut eli bensat. Oletettavasti lyhyiden matkojen bensakulut ovat kuitenkin vähemmän kuin koko viikon ruokakulut ja nähtävyyksisien liput.

[/quote]

ihan näppärästi poistit loppuosan kirjoituksesta jota lainasit.

montako eväs-sämpylää mies sai?

mies oli varmaankin ehdottanut puuhamaata? eiks je?

Vierailija
72/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako mies olla ulkomaalainen? Tuntemani afrikkalaismiehet tykkäävät elää - pienituloisen, esim. opiskelevankin - naisen siivellä.

Vierailija
73/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:37"]

[/quote]

Aloittajallehan se mies on odotusarvoisesti  lompakko? Kerro lisää vieraantumisestani? Et ota kantaa asiakysymyksiin , joten en puhuisi todellisuudessa elämisestä sinun kohdallasi.7

Onko elareita maksavalla miehelläsi pienet tulot, vai kielsikö sossu sinulta

lasten leirikoulun maksattamisen sossussa? Mistä johtuu oletusarvosi että

aloittaja on maksanut kaiken? Eväiden kustannuksesta ei sanaakaan.

Voin mäkin leipoa eurolla säkin sämpylöitä.

[/quote]

Oletus, että aloittaja on maksanut kaiken, tulee siitä, että aloittaja kertoo maksaneensa kaiken.

Emme ole eronneet mieheni kanssa, joten hän ei maksa elareita. Meillä on myös samat tulot ja sama varallisuus. Maksamme asiat yhdessä sopimamme järjestelyn kautta tasapuolisesti. Oletko yllättynyt, että tällaista on olemassa? Että voi olla (ja suurin osa kai onkin) naisia, jotka eivät näe miestä lompakkona, vaan ehkä vain kumppanina?

Hankala kuvitella millainen nainen haluaisi kanssasi suhteeseen - vaikutat niin täynnä vihaa olevalta, ahdasmieliseltä, omiin itse maalaamiisi kauhukuviin jumittuneelta ihmiseltä.

Vierailija
74/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaa olla epämiellyttävä mies tuo lompakkojankkaaja. Jankkaa asian vierestä ymmärtämättä keskustelun aihetta. Pihi ja jätetty, katkera mies? Koita hyvä mies jo vähän ryhdistäytyä ja mennä elämässä eteenpäin! Katkeruudesta kärsit eniten sinä itse. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
75/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:50"]

Mahtaako mies olla ulkomaalainen? Tuntemani afrikkalaismiehet tykkäävät elää - pienituloisen, esim. opiskelevankin - naisen siivellä.

[/quote]

vulva-lompakko-jankkaajan lisäksi tänne tuli nyt sitten persukin.

Vierailija
76/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:30"]

jankkaaja? olisi ämmä raahannut sitten kersansa ( joista saa ELAREITA)

niillä julkisilla ja jättänyt miehen rauhaan niistä eksän lapsista?

[/quote]

Mikä pakko kenenkään miehen on seurustella kenenkään naisen, varsinkaan yksinhuoltajan, kanssa. Ainahan voi sanoa "kiitos ei", jos joku nainen ehdottaa tapaamista tai reissua tai kahvilla käyntiä yhdessä. Eikä naisille kannata muutenkaan ehdotella mitään oma-aloitteisesti. Sinä taidat olla sitä mieltä, että naiset tulee ja vie miehet mennessään eikä miehellä ole mitään sananvaltaa.

Vierailija
77/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:50"]

[/quote]

vulva-lompakko-jankkaajan lisäksi tänne tuli nyt sitten persukin.

[/quote]

En ole persu vaan ihan tavallinen 25-vuotias nuori nainen, jolla on useampikin kaveri hengannut paljon ulkomaalaisten kanssa. Usein valittelevat, että kun mies ei maksa vaan menevät siivellä.

Vastineeksi on sitten joitakin, jotka ostelevat hänelle lahjoja jne.

Vierailija
78/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta yhdessä.

Ei, mies ei ole elänyt "euron sämpylöillä" niinä päivinä jotka on viettänyt luonani. Minun kustantama osuus on laskennallisesti jo kolminumeroinen. Voisin kai aiemmin esitetyllä logiikalla ynnätä paljonko minun kulkemiseni hänen luokseen kustantaa, paljonko "häviän" että osallistun juttuihin hänen takiaan, jotka muuten jättäisin ehkä välistä.

Joku mietti aikaisemmin miten tuore suhde ja yhteinen aika lasten kanssa sopii yhteen. "Tuore" on pari kuukautta, molemmat ovat vain tosimielellä liikenteessä

ja kokonaisuus on muuten tuntunut tähän mennessä erittäin hyvältä. Yhteinen aika jolloin lapset olivat mukana, oli kaksi päivää. Pakko kokeilla tuleeko lasten kanssa toimeen koska muuten tulevaisuutta ei ole.

Ap

Vierailija
79/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko mies suomalainen?

Vierailija
80/143 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 19:53"]

Kyllä osaa olla epämiellyttävä mies tuo lompakkojankkaaja. Jankkaa asian vierestä ymmärtämättä keskustelun aihetta. Pihi ja jätetty, katkera mies? Koita hyvä mies jo vähän ryhdistäytyä ja mennä elämässä eteenpäin! Katkeruudesta kärsit eniten sinä itse. Kaikkea hyvää sinulle.

[/quote]

aloittaja on katkera, kun lompakko ei aukea?

jos mies testaa näkeekö nainen miehen vain maksajana?

mies haluaa puuhamaahan? minkälaiset gourmet-eväät mies sai

hoitaessaan toisen miehen lapsia? ja kuskaili niitä?

sinun antisi kekusteluun? puolustaa elareita saavan naisen odotuksia

toisesta maksumiehestä. kaikkea pahaa sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi