Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehes reagoi jos näkee pelkissä mustissa sukkahousuissa?

Vierailija
23.11.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon sitten millainen malli tahansa, niin sukkahousut ovat kamalan näköiset kaikilla!

Mun mieheni näkee mut enemmän pitkissä sukissa.

N39

Vierailija
2/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus joudun sellaisia pakosta käyttämään niin otan ne tosi äkkiä pois kun pääsen kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko minulla jotain kouristuksia, kun koittaisin yhtä aikaa peittää sata ongelmakohtaa, joita on tosi paljon meikäläisen ylävartalon alueella...en kyllä tuntisi oloani kovinkaan seksikkääksi:)

Vierailija
4/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Tää on todellakin sitä 15v osastoa.

Kuvitelkaa oikeesti kukatahansa pelkissä sukkahousuissa. Ei seisois viikkoon ku ehkä räkänokilla.

Vierailija
5/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Tää on todellakin sitä 15v osastoa.

Kuvitelkaa oikeesti kukatahansa pelkissä sukkahousuissa. Ei seisois viikkoon ku ehkä räkänokilla.

Vierailija
6/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko minulla jotain kouristuksia, kun koittaisin yhtä aikaa peittää sata ongelmakohtaa, joita on tosi paljon meikäläisen ylävartalon alueella...en kyllä tuntisi oloani kovinkaan seksikkääksi:)

Ottamatta kantaa tähän sukkahousu asiaan. Minkälainen mies sulla on, jos sun täytyy hänen edessään peitellä ongelma kohtia? Panetteko te aina pimeessä? Ettekö sauno yhdessä?

Vierailija
7/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies näki eilen. Täällä oli tosi kylmää ja mun oli pakko laittaa housujen alle sukkikset. Otin housut illalla pois, kun nuorimmainen pulautti niille maitoa, enkä sitten heti ehtinyt uusia housuja hakea. Mies sanoi, että olen seksikkään näköinen ja minun pitäisi useammin kulkea noin. On kuulemma oikein herkullisen näköinen peppu :)

Taidan tänään illalla kokeilla samaa ;)