Mua pelottaa ja ahdistaa..Olen ihan varma, että mies ei ota enää yhteyttä tai
sanoo, ettei kiinnosta enempää tutustua. Olen aivan rakastunut yhteen mieheen. Ollaan tapailtu vajaat 10 kertaa. SEksi oli ihanaa, hänen läheisyytensä tuntuu ihanalta. Nyt mulla on vaan tosi voimakas tunne, että hän ei halua jatkaa. Me ollaan päivittäin oltu yhteydessä. Mä olen varmaan liian monta kertaa joutunut pettymään. Ihan hirveä ikävä ja samalla kamala pelko, että se ei enää halua.. Muita yhtä epätoivoisia? Mitä mä teen tän fiilikseni kanssa?
Kommentit (80)
täällä. Katsoin juuri, että olen saanut mieheltä joka päivä 2-8 viestiä ja lisäksi vähintään yksi soitto päivässä( mies yleensä soittaa). Toivottaa aina hyvät yöt. Mitään rakkausviestejä tai kaipaamisviestejä ei vielä laitella. En tiedä, onko se sitten niin, että mä kaipaisin jotain semmosia lässyviestejä jo, koska omat tunteet on syventyneet jo häntä kohtaan. Kaipaisin jo ehkä jotain ajatuksia tulevaisuudesta ja mahdl seurustelun aloittamisesta. Seksi teki sen. Mä kiinnyn mieheen ekan seksin jälkeen ja musta tulee kauheen herkkä ja alan kaipaamaan. Mulla on semmonen olo, että joudun pidättelemään tunteitani ja se varmaan ahdistaa. Toisaalta en halua niitä tuoda julki, koska pelkään, että mies ei tunne samalla tavalla.
kyllä kannattaa rakastua, ja miksi ihmeessä jättää itse mies vain jätetyksi tulemisen pelossa?
Onhan nämä fiilikset tosi ikäviä, mutta se ei pelaa joka pelkää ;)
Ajattelin itse että ehkä laitan miehelle viestin parin päivän päästä ja kysyn haluaako vielä nähdä. Tai sitten en. Katsotaan..
t. 8 (vai mikä numero olinkaan)
Jos on löysä toosa tai pienet tisut ja mies tykkää tiukasta ja isoista pyöreistä pystyrinnoista?
ainakaan ala K:lla. Mies laittoi viestin äsken, ollut kiire päivä. Olen viestistä kauhean onnellinen. Mutta se tunne, en halua sitä enää. Haluaisin osata nauttia tästä ihanasta ihastumisen tunteesta, enkä vain pelätä, että kohta mies lähtee. Kai se varmuus tietysti tulee ajan kanssa, jos mies on luotettava ja suhde alkaa. Mutta tämä alku.. Tsemppiä teille kaikille saman asian kanssa painiville. Mä niin tiedän tunteen.. ap
Itse olen jo miltei luopunut toivosta, tämä sama tunne ollut jo muutamassa hyvin alkaneessa suhteessa ja intuitioni on ollut oikeassa. En ole yhtään roikkuvaa tyyppiä vaan ennemminkin odottelen yhteydenottoa mieheltä. Mutta itse ehdotin miehelle viimeksi tapaamista, hän ei kiireiden vuoksi ehtinyt. Joten nyt on mielestäni hänen vuoronsa, jos ylipäänsä enää haluaa tavata.
Kohti uusia tuulia siis, jälleen.
9
monta kertaa tavannut miestä? Toivotaan parasta:) ap
Ei kai tässä ketjussa ole mitään sääntörakennelmia tehty? Täällä on järkevästi sanottu, että jos mies ei ehdi nähdä tai siitä ei kuulu mitään, se ei ole kiinnostunut. Niin kiire ei ole, etteikö ehtisi viestitellä ja olla aidosti pahoillaan siitä, että ei ehdi nähdä. Tämä on fakta.
Ap & co on näköjään eri tilanteissa. Mun makuuni tuo mies viestittelee vähän turhankin usein. :)
Tosin olemme etäisesti tuttuja jo pidemmältä ajalta. Pari viikkoa sitten vaihdoimme numeroita ja sen jälkeen olemme nähneet tuon 3 kertaa. Joka kerran ollut todella kivaa. Nyt ei miehestä ole kuulunut muutamaan päivään :(. Vahtaan puhelintani koko ajan, rasittavaa.
9
Ei sota yhtä miestä kaipaa. Ei kannata muutenkaan rakentaa elämäänsä ja onneaan miehen varaan. Ei sitten maailma romahda ja tarvitse vajota epätoivoon jos joku mies ei sitten olekaan tarpeeksi kiinnostunut.
mutta valehtelisin jos väittäisin ettei harmita. Tunneasioille ei vain oikein voi mitään. En minä ainakaan märehdi kotona ja odottele miehen soittoa, ihan normaalisti käyn töissä, urheilen ja näen ystäviäni.
Olisin vain mielelläni katsonut tulisiko tästä jutusta jotain, sillä ihastuin. Tiedän kyllä että miehiä on muitakin, kaikki vaan eivät kolahda samalla tavalla. Tästä miehestä pidin kovasti.
Avioeroni rinnalla nämä kariutuneet orastavat suhteet ovat täysin pala kakkua. Harmitus kestää muutaman viikon, sitten taas porskutetaan täysillä. Mutta siltikin, rakkaudessa pettyminen on aina todella ikävää.
9
tuohan vaikuttaa hyvältä ap, mitä sä suret??
varmaan joku hylätyksitulemisen pelko:( En halua ottaa puheeksi tunneasioita, koska pelkään, ettei toinen tunne samoin. Uskallan sanoa haluavani ja tykkääväni, vasta kun olen varma toisen tunteista ja nyt en sitä ole. Neuvokaa mua. Ap
Ap, alkaako miehen nimi J:llä? Mietin vaan, tapaillaanko samaa "Auervaaraa", kun mulla samanlainen tapaus...
täällä. Miehen kanssa puhuttu asioista.. Ihana fiilis. Tiedän nyt, että hän tykkää ja välittää. Nähtiin eilen ja nyt tuntuu ensimmäistä kertaa( toivottavasti pysyvästi) varmalta. Jotenkin näin, että hän on tosissaan, katseet, kosketukset.. Voi kun mä olen nyt onnellinen. Toivottavasti 9 ja muutkin ovat saaneet varmuutta asioihin.. Olisi kiva kuulla.
kysymys osoitettu ap:lle ja muille samassa tilanteessa oleville.
jos mies ei tunne samoin, niin mitä se auttaa, että elät epätiedossa? Ei miehen tunteet siitä syvene, sinä sen sijaan tuhlaat sitten aikaasi ko. miehen kanssa. Mieshän kyllä pitää tosi paljon yhteyttä, että voihan hänkin odottaa sinun aloitettasi? Kyllä siltä mieheltä voi kysyä, että mitä se tuntee sinua kohtaan, sittenpähän tiedät.
kyseessä montaa naista yhtäaikaa pyörittävä auervaara :(