Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa ja ahdistaa..Olen ihan varma, että mies ei ota enää yhteyttä tai

Vierailija
18.06.2012 |

sanoo, ettei kiinnosta enempää tutustua. Olen aivan rakastunut yhteen mieheen. Ollaan tapailtu vajaat 10 kertaa. SEksi oli ihanaa, hänen läheisyytensä tuntuu ihanalta. Nyt mulla on vaan tosi voimakas tunne, että hän ei halua jatkaa. Me ollaan päivittäin oltu yhteydessä. Mä olen varmaan liian monta kertaa joutunut pettymään. Ihan hirveä ikävä ja samalla kamala pelko, että se ei enää halua.. Muita yhtä epätoivoisia? Mitä mä teen tän fiilikseni kanssa?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan totta. Ehkäpä mun pitäisi tehdä se. Miten mä sen kysyisin? ap

Vierailija
42/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys osoitettu ap:lle ja muille samassa tilanteessa oleville.

kysymys osoitettu ap:lle ja muille samassa tilanteessa oleville.

Joku tunne vaan.. oikeastaan miehen viestejä lukiessani huomaan, että ne ekat viestit on olleet jotenkin kivempia ja huomioivempia.. eikös sen pitäisi mennä toisin päin, jos ihastuu. Ja kestää kauemmin saada vastaus viestiin.. ainakin noi ja sitten se oma fiilis.. en mäkään yöuniani menetä tämän takia. Mutta kun kerrankin on joku, josta ihan oikeesti tykkää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietää loppua. Mies ei viestitä noin kun on kiinnostunut ja rakastunut. Sanon vaan, koska tiedän.

Valitan. Intuitiosi ja pelkosi ovat olleet aivan oikeita. Sen vain huomaa jotenkin, kun ei ole miehen top priority...

Jos miehellä on nainen, jota se haluaa, niin mies ei kuunaan laita sille "onpa ollut hommia-viestiä, kiirettä pukkaa" ei todellakaan.

Vierailija
44/80 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen pieni vinkkin niiden tekstareiden kirjoitteluun.

Vaikka olis epävarma ja pelkoa, niin älkää sillä ajatuksella kirjoittako. Esim.

"Haluatko nähdä?" -> kertoo epävarmuudestasi, tuo kysymyksen asesttelu suorastaan laittaa miehen pohtimaan, haluaako vaiko ei... siihen on suorastaan kätketty sisään vastausvaihtoehdoksi se ei:kin ja pakko nyt siinä päättää, miten on. Jos on tuore suhde, ei ajatukset voi tulla herkästikin. "oon epävarma, poista multa epävarmuus" mielikuvaa luova viesti on uudelle tuttavuudelle, niin vanhallekin, sellaista taakan kantoa. Pitääkö sitä nyt jotekin varmistella / lepytellä / nostaa...

Eli mieti viestiäsi, mikä on siitä syntyvä ensimmäinen mielikuva? Voiko syntyä jokin mielikuva, jota et itse ajatellutkaan? Mitä kysyt, mitä siihen vastaaminen vaatii? Mitä haluat viestiä miehelle? Minkä kuulemisestä mies ilahtuisi? Mitä kivaa voisit itse sanoa ja sanoilla antaa miehelle? Mistä miehelle tulee hyvä mieli? Mitä mies nyt kaipais? Mikä on riittävän kevyttä ja huoletonta?

Kun viesti osuu näin mieheen itseensä, luo se kiinnostusta. Kiinnostu niin kiinnostat.

Vierailija
45/80 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen pieni vinkkin niiden tekstareiden kirjoitteluun.

Vaikka olis epävarma ja pelkoa, niin älkää sillä ajatuksella kirjoittako. Esim.

"Haluatko nähdä?" -> kertoo epävarmuudestasi, tuo kysymyksen asesttelu suorastaan laittaa miehen pohtimaan, haluaako vaiko ei... siihen on suorastaan kätketty sisään vastausvaihtoehdoksi se ei:kin ja pakko nyt siinä päättää, miten on. Jos on tuore suhde, ei ajatukset voi tulla herkästikin. "oon epävarma, poista multa epävarmuus" mielikuvaa luova viesti on uudelle tuttavuudelle, niin vanhallekin, sellaista taakan kantoa. Pitääkö sitä nyt jotekin varmistella / lepytellä / nostaa...

Eli mieti viestiäsi, mikä on siitä syntyvä ensimmäinen mielikuva? Voiko syntyä jokin mielikuva, jota et itse ajatellutkaan? Mitä kysyt, mitä siihen vastaaminen vaatii? Mitä haluat viestiä miehelle? Minkä kuulemisestä mies ilahtuisi? Mitä kivaa voisit itse sanoa ja sanoilla antaa miehelle? Mistä miehelle tulee hyvä mieli? Mitä mies nyt kaipais? Mikä on riittävän kevyttä ja huoletonta?

Kun viesti osuu näin mieheen itseensä, luo se kiinnostusta. Kiinnostu niin kiinnostat.

ja jotta suhde ei vie kaikkea energiaa sillä, että joutuu esittämään muuta kuin mitä on, niin kannattaa koittaa päästä siitä perusongelmasta, eli liiallisesta hylätyksi tulemisen pelosta eroon..vaikka se mies olisikin elämän rakkaus, ja sen kanssa menisi naimisiin, niin se voi minä päivänä tahansa kuolla- siis että yleensä sitä tulee joka tapauksessa hylätyksi tavalla tai toisella. Sellainen sopiva molemminpuolinen riippuvuus täytyy tietysti olla tai suhteessa ei ole mitään mieltä. Sitten ei tartte koko ajan pelätä sitä, että vaikuttaa liian ripustautuvaiselta, eli että mies saa tietää, millainen olet- helpompi kun ei alunperinkään ole liian ripustautuvainen.

Vierailija
46/80 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten muotoilen , että haluaako nähdä??

Vierailija
47/80 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies haluaa sinua nähdä ja sillä on sinun yhteystiedot niin se ottaa kyllä yhteyttä. "Don´t call us, we will call you!":)

Vierailija
48/80 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mies vai? Eikö nainen saa soittaa ollenkaan?

Vierailija
49/80 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epävarmuudessa eläminen on aina raastavaa.

Meilläkin vielä yhteys pelaa, tosin emme ole edelleenkään ehtineet näkemään, tällä kertaa minun kiireistäni johtuen. Mutta huomenna vihdoin näemme :). Mies on soitellut ja viestitellyt kivoja viestejä, ehkä tästä saattaa jotain tullakin.

9

Vierailija
50/80 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi tunteet kuuluu just tohon alkuaikaan.Kun ei tiedä mitä toinen ajattelee ja kun ei tunne toista.Sitten heti iskee epäilys jos vähän aikaan ei kuulu mitään ,et ei se haluukkaan olla mun kaa:)Koita nauttia tosta jännityksestä se on loppujenlopuks aika ihanaa,ainakin jälkeenpäin ajateltuna:)

Vierailija
51/80 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne varmaan kuuluvatkin tähän tutustumisvaiheeseen.. On vaan niin raastavaa, kun välillä on ihan varma, että toinen tykkää ja hetken päästä on taas aivan varma, että ohi on.. Mä olen vielä niin hetkessä eläjä ja tunnen voimakkaasti kaiken, että välillä tuntuu ihan liialta:) Nyt on kuitenkin kaikki hyvin. Ollaan viestitelty pitkin päivää, molemmilla on ikävä, ollaan soiteltukin enemmän ja treffit on sovittuna.

Ihanaa 9, että teikkäkin treffit sovittuna. On tää niin jännää ja kivaa kuitenkin:) ap, jolla perhosia vatsassa.

Vierailija
52/80 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankaan ei ole mitään yleisiä totuuksia näissä asioissa: miehet, naiset ja suhteet ovat aina erilaisia.

Itselläni on elämässä ollut vain kaksi suurempaa rakkautta ja iso joukko kevyempiä ja lyhyempiä suhteita ja OMAN kokemukseni mukaan sanoisin, että sen tosirakkauden tunnistaa juurikin siitä, että heti alusta asti toisen kanssa on ollut helppoa ja luontevaa olla, kaikki natsaa kuin olisi tuntenut aina, eikä mitään pelejä ole tarvinnut pelata, molemmat ovat olleet heti niin itsestäänselvästi ihastuneita ja tosissaan. Eli mitään epävarmuuksia ei ole pahemmin tarvinnut tuntea.

Mutta tämä vain oma kokemukseni, en sano, että se olisi mikään yleinen sääntö tai kaava. Varmasti epävarmastikin alkaneista suhteista voi kasvaa vaikka mitä, itselleni vaan ei koskaan käynyt niin, vaikka joihinkin miehiin olin kovastikin ihastunut.

Vierailija
53/80 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Älä murehdi turhia jos ei ole syytä!Älä takerru mihinkään yksittäiseen fiilikseen. Toisaalta jos tuntuu, että se jatkuu pitempään, se ei varmaan ihan tyhjästä tule. Sitten kannattaa ottaa asia puheeksi.

Vierailija
54/80 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on elämässä ollut vain kaksi suurempaa rakkautta ja iso joukko kevyempiä ja lyhyempiä suhteita ja OMAN kokemukseni mukaan sanoisin, että sen tosirakkauden tunnistaa juurikin siitä, että heti alusta asti toisen kanssa on ollut helppoa ja luontevaa olla, kaikki natsaa kuin olisi tuntenut aina, eikä mitään pelejä ole tarvinnut pelata, molemmat ovat olleet heti niin itsestäänselvästi ihastuneita ja tosissaan. Eli mitään epävarmuuksia ei ole pahemmin tarvinnut tuntea.

Vierailija
55/80 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
56/80 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikuttaa että kyllä tästä varmaan jonkinlainen kesäromanssi syntyy, jos ei muuta ;).

Toivottavasti ap:lla juttu etenee.

9

Vierailija
57/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoitteli kiireitänsä ja ettemme ole ehtineet näkemään.

Minulla sama kuin ap:lla, tuntuu että yhteydenpito on vähän hiipunut, siksi epäilen josko tästä mitään kehittyykään. Mutta katsotaan.

-9

Vierailija
58/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kirjoittelette tänne, koska tollasta ruikutusta ei kukaan viitsisi kuunnella.

Jos vituttaa, niin katkaiskaa itse välit?

Jos haluat roikkua, niin ÄLÄ VALITA!

Vierailija
59/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, jätä lukematta ;).

Vierailija
60/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun kiva:) Mäkin olen saanut viestin taas tänään.. mutta semmonen tunne on, että ei oikein tiedä toisesta varmana. Inhottavaa. Jos se illalla soittais niin ehdottaisin tapaamista:) Sit mä mietin sitäkin, että olenko itse ollut liian "viilee". Vaikka kai kiinnostunut mies tekee ihan selväksi tunteensa? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi