Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa ja ahdistaa..Olen ihan varma, että mies ei ota enää yhteyttä tai

Vierailija
18.06.2012 |

sanoo, ettei kiinnosta enempää tutustua. Olen aivan rakastunut yhteen mieheen. Ollaan tapailtu vajaat 10 kertaa. SEksi oli ihanaa, hänen läheisyytensä tuntuu ihanalta. Nyt mulla on vaan tosi voimakas tunne, että hän ei halua jatkaa. Me ollaan päivittäin oltu yhteydessä. Mä olen varmaan liian monta kertaa joutunut pettymään. Ihan hirveä ikävä ja samalla kamala pelko, että se ei enää halua.. Muita yhtä epätoivoisia? Mitä mä teen tän fiilikseni kanssa?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on.

Jos mies on kiinnostunut vain sinusta, hän kyllä tekee sen varsin selväksi.

Jos näin ei ole, niin hän edelleen etsii parempaa.

Vierailija
62/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on.

Jos mies on kiinnostunut vain sinusta, hän kyllä tekee sen varsin selväksi.

Jos näin ei ole, niin hän edelleen etsii parempaa.

Tämä on totuus ja kaikki muu on toiveajattelua, nimittäin miehet ovat yksinkertaisia näissä asioissa. Nainen alkaa helposti selitellä miehen käytöstä itselleen parhain päin ja keksiä mutkun-selityksiä. Turhaa touhua. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen saa olla kun lahna ja odottaa miehen tekevän aloitteen kaikkeenko???

Vierailija
64/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen saa olla kun lahna ja odottaa miehen tekevän aloitteen kaikkeenko???

Ei vaan siinä vaiheessa, kun nainen on tehnyt selväksi kiinnostuksensa ja miehestä ei silti kuulu mitään, peli on menetetty ja kaikki analyysit ja tulkinnat ovat turhia.

Vierailija
65/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä, useita viestejä ja ainakin yksi soitto, mutta silti tuntuu, että on laimenemaan päin, vaikka on tavattu vasta 6 kertaa?

Vierailija
66/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tahtoo, keksii keinot. Se joka ei tahdo, keksii selitykset.

Kaikki remontit, työkiireet, harrastukset ja mummon hautajaiset ovat tekosyitä, joita käytetään, kun ei kehdata sanoa suoraan, ettei kiinnosta niin kovin paljoa. Siinä harvinaisessa tapauksessa, että remontit, työkiireet tai mummon hautajaiset ovat todellinen syy sille, ettei ehdi nähdä, mies on aidosti pahoillaan ja ehtii ainakin soittaa ja viestitellä. Älkää huijatko itseänne.

Vierailija
67/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä, useita viestejä ja ainakin yksi soitto, mutta silti tuntuu, että on laimenemaan päin, vaikka on tavattu vasta 6 kertaa?

se on sun tunteesi eikä siihen voi palstalla vastata, jos et osaa tarkemmin sanoa, mistä tunne tulee. Siitäkö, että ette näe toisianne? Mies ei ehdota tapaamisia ja keksii tekosyitä, jos sinä ehdotat tapaamista?

Vierailija
68/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan siinä vaiheessa, kun nainen on tehnyt selväksi kiinnostuksensa ja miehestä ei silti kuulu mitään, peli on menetetty ja kaikki analyysit ja tulkinnat ovat turhia.

Olen itse tottunut, että suhteen alusta lähtien yhteydenpito on luontevaa. Minun tapauksessani nyt mies on ollut se aloitteellisempi osapuoli, mutta nyt viime päivinä ollut hiljaisempaa. Toisaalta juttu on ihan aluillaan, joten kaipa tässä vi käydä miten tahansa. Tänään mies soitti ja harmitteli ettemme ole ehtineet näkemään ja toivoisi että voisimme nähdä pian. Miehen- ja omien kiireideni takia jää kyllä ensi viikkoon.

Voi olla että juttu kuihtuu kasaan. Etenkin, jos emme koskaan ehdi näkemään.

9

Vierailija
69/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikentietävä vielä viestiin 32, tack.

Vierailija
70/80 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ihan sen takia, että on ottanut niin monta kertaa turpaansa, ettei enää usko mistään tulevan mitään. tavallaan siis suojelee itseään olemalla pessimisti. tosin on mullakin ollut sellainen mies, joka piti koko ajan yhteyttä, mutta ei juurikaan halunnut (muka ehtinyt) nähdä. kai mä olin mukavaa juttuseuraa, mutta en sitten sen enempää. samapa tuo lopputuloksen kannalta.

Vierailija
71/80 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No toisaalta

jos mies ei tunne samoin, niin mitä se auttaa, että elät epätiedossa? Ei miehen tunteet siitä syvene, sinä sen sijaan tuhlaat sitten aikaasi ko. miehen kanssa. Mieshän kyllä pitää tosi paljon yhteyttä, että voihan hänkin odottaa sinun aloitettasi? Kyllä siltä mieheltä voi kysyä, että mitä se tuntee sinua kohtaan, sittenpähän tiedät."

~~~

Joo, itsellänikin näin!

Mies ei tiedä mitä haluaa ja itse vaan odottelen vastausta.. Tässä olen jo yli puol vuotta hukannu aikaani.. Olen ollut tyhmä kun hänessä "roikkunut".. :/
Mutta nyt se loppuu: Päätös on tehtävä..!
Joko ottaa minut tai sitte ei..
On tätä epätietoisuudessa olemista jatkunut jo liian kauan.
Hengaillaan vaan satunnaisesti...jne..
Kyllä varmasti joku mies (toivottavasti) minut haluaa ja osaa arvostaa, järjestää aikaa ja näyttää, että välittää.. Toivon niin.. <3

Kannattaa kysyä suoraan mitä hän haluaa..!

Vierailija
72/80 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 21:52"]

Mies ei tiedä mitä haluaa ja itse vaan odottelen vastausta.. Tässä olen jo yli puol vuotta hukannu aikaani.. Olen ollut tyhmä kun hänessä "roikkunut".. :/

[/quote]

Miehenä olen vierestä katsellut, kuinka nainen hukkaa aikaansa useamman vuoden heppuun, joka ei häntä halua. Ja eipä auta tehdä selväksi, että tässä olen, ja sinut haluaisin. Ei auta, koska mimmi haluaa vain tämän yhden, jota ei voi saada.

Kuten yksi radiotoimittaja sanoi hienosti: "I don't know what she wants, but I can tell you what she doesn't want: you. She doesn't want YOU."

Vierailija
73/80 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehenä olen vierestä katsellut, kuinka nainen hukkaa aikaansa useamman vuoden heppuun, joka ei häntä halua. Ja eipä auta tehdä selväksi, että tässä olen, ja sinut haluaisin. Ei auta, koska mimmi haluaa vain tämän yhden, jota ei voi saada."

Ja sä olet useamman vuoden hukannut aikaasi naiseen joka ei sua halua? Ei auta kuinka selväksi asioita teet kun se ei sua halua vaan jonkun muun, olette molemmat, sinä ja se nainen, IHAN samassa, yhtä valitettavassa, tilanteessa. 

Vierailija
74/80 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
75/80 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat joko varattuja, ihastuneita johonkuhun saavuttamattomaan tai satunnaisen seksin perässä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Sinkkuelämästä tutuin sanoin: "He's just not that into you." Sori.

Vierailija
76/80 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juttu etenee. En ole enää murehtinut. Mies pitää yhteyttä tiiviisti, ollaan tavattu useaan kertaan. Mies otti puheeksi suhteen laadun ja sovittiin, että seurustellaan. Olen tosi rakastunut, mietin häntä suuren osan ajasta ja kun nähdään olen ihan taivaissa:) Hän tuntuu niin oikealta.

Vierailija
77/80 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juttu etenee. En ole enää murehtinut. Mies pitää yhteyttä tiiviisti, ollaan tavattu useaan kertaan. Mies otti puheeksi suhteen laadun ja sovittiin, että seurustellaan. Olen tosi rakastunut, mietin häntä suuren osan ajasta ja kun nähdään olen ihan taivaissa:) Hän tuntuu niin oikealta.

Vierailija
78/80 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vajaan 10 kerran tapailun jälkeen ole kyse rakkaudesta, vaan ilmeisesti himosta. Aloita jatkossa mahdolliset miessuhteet yläpään kautta, katsos, miehet kun kyllästyvät naiseen, joka jakaa heti kättelyssä.

Vierailija
79/80 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen puolestasi. Et ole tainnut saada tai uskaltaa kokea intohimoista rakkautta.

Kyllä se seksi sitäpaitsi lähentää ja syventää rakkautta miehessäkin. Tietysti naisen kanssa, joka vain jakaa mutta ei nauti, se saattaa olla pettymys.

Ei vajaan 10 kerran tapailun jälkeen ole kyse rakkaudesta, vaan ilmeisesti himosta. Aloita jatkossa mahdolliset miessuhteet yläpään kautta, katsos, miehet kun kyllästyvät naiseen, joka jakaa heti kättelyssä.

Vierailija
80/80 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan