Mua pelottaa ja ahdistaa..Olen ihan varma, että mies ei ota enää yhteyttä tai
sanoo, ettei kiinnosta enempää tutustua. Olen aivan rakastunut yhteen mieheen. Ollaan tapailtu vajaat 10 kertaa. SEksi oli ihanaa, hänen läheisyytensä tuntuu ihanalta. Nyt mulla on vaan tosi voimakas tunne, että hän ei halua jatkaa. Me ollaan päivittäin oltu yhteydessä. Mä olen varmaan liian monta kertaa joutunut pettymään. Ihan hirveä ikävä ja samalla kamala pelko, että se ei enää halua.. Muita yhtä epätoivoisia? Mitä mä teen tän fiilikseni kanssa?
Kommentit (80)
lopetat ensi alkuunsa ton roikkumisen. Mikään ei ole niin epäviehättävää kuin epätoivoisesti roikkuva tyyppi. Malttia!
todellakaan roiku. Ihan tasavertaisesti ollaan oltu yhteydessä, hän varmaan vielä enemmän. Enkä edes tiedä, mistä tämä fiilis tuli. Mulla on ollu tänään vähän huono päivä muutenkin. Toivottavasti tää on mun omaa typerää oloani vaan. Mulla on ollut ennenkin ihastuneena sama olo, joka johtuu varmaan epävarmuudesta. Hän on liian hyvää ollakseen totta. Niin toivon, että tää johtuu vaan minusta.. ap
ehkä vastauksen saatuasi rauhoittuisit hieman.
Ei ole ilmeisesti mitään syytä olettaa, että hän on poistumassa kuvioistasi. Älä siis oleta.
Huomenna voi olla parempi päivä :)
Ainakaan kivat miehet. Olen intohimoisen ja tunteikkaan miehen kanssa, joka haluaa minua hulluna, mutta mies ei kestä seurustelupelejä ja viileyttä. Jos olisin alkanut noudattaa av.n neuvoja, olisi suhde kuihtunut varmaan alkuunsa kun mies olisi kuvitellut etten välitä.
Onneksi - ja ihmettelen kyllä miten - onnistuimme olemaan tekemättä asiasta tiedettä tai sääntöjärjestelmää. Olemme soittaneet aina kun tuntuu, alusta asti useamman kerran päivässä ja tekstiviestitkin ovat sinkoilleet. Kaikilla ei tarvitse olla tällaista, mutta viestini onkin se, että samoilla tunteilla ne miehetkin toimivat, eivätkä kaikki nauti saalistamisesta.
Ei ole ihme, että tätä palstaa kopidoidaan medioihin, niin uskomattoman typeriä viestejä täällä saa lukea.
Ei ole ihme, että tätä palstaa kopidoidaan medioihin, niin uskomattoman typeriä viestejä täällä saa lukea.
Joo no odottele rauhassa, kyllä se varmasti on tosi kiinnostunut susta. :D Sillä on tuhat syytä olla soittamatta tällä viikolla. Muhahahaha!!!!!
Ainakaan kivat miehet. Olen intohimoisen ja tunteikkaan miehen kanssa, joka haluaa minua hulluna, mutta mies ei kestä seurustelupelejä ja viileyttä. Jos olisin alkanut noudattaa av.n neuvoja, olisi suhde kuihtunut varmaan alkuunsa kun mies olisi kuvitellut etten välitä.
Onneksi - ja ihmettelen kyllä miten - onnistuimme olemaan tekemättä asiasta tiedettä tai sääntöjärjestelmää. Olemme soittaneet aina kun tuntuu, alusta asti useamman kerran päivässä ja tekstiviestitkin ovat sinkoilleet. Kaikilla ei tarvitse olla tällaista, mutta viestini onkin se, että samoilla tunteilla ne miehetkin toimivat, eivätkä kaikki nauti saalistamisesta.
neuvoon sä viittaat?
se ole lopun alkua kun mies laittaa kiireiden syyksi sen että ei ole ehtinyt tavata tai edes antanut kuulua itsestään.
Mutta tosi paljon täällä elätellään käsityksiä joissa miehet toimii jotenkin kokonaan eri toimintaperiaatteilla kuin naiset ja olemassa on sääntörakenne, jonka mukaan pitää toimia: ei seksiä ennen n:ttä tapaamista, ei liiaallista soittelua, ei saa olla saatavilla yms.
neuvoon sä viittaat?
Mutta tosi paljon täällä elätellään käsityksiä joissa miehet toimii jotenkin kokonaan eri toimintaperiaatteilla kuin naiset ja olemassa on sääntörakenne, jonka mukaan pitää toimia: ei seksiä ennen n:ttä tapaamista, ei liiaallista soittelua, ei saa olla saatavilla yms.
neuvoon sä viittaat?
Sen takia kysyinkin, kun mun mielestä tässä ketjussa on ollut harvinaisen järkeviä neuvoja.
ja kääntäen, senkin vaistoaa jos ei ole. Kokemust aon, luotan aina omaan intuitioon. Suhteissa kun aina on se, joka rakastaa (enemmän) ja jota rakastetaan. Parempi olla tuo jälkimmäinen.
olen niin kauheen herkkänä nyt.. Toivon niin paljon, että pelottaa, ettei tulekaan yhtään mitään. Ja mulla on ollut eron jälkeen kaikenlaisia juttuja, joissa tullut myös pettymyksiä..
jotkut soittavat ja viestittelevät useammin, toiset harvemmin ja ovat silti yhtä kiinnostuneita.Kaikki eivät ajattele, että onta kertaa päivässä pitää kuulua ja toiset haluavat olla myös omissa oloissaan, vaikka toisesta pitäisivätkin.
Mulla on ollut viimeisimmissä suhteissa ihan samanlaisia fiiliksiä, pettymykset ovat tehneet epävarmaksi. Eivät koko aikuisuutensa vakaassa suhteessa eläneet tiedä, miltä tuskilta ovat säästyneet! Olet varmasti ihana ihminen ja ansaitset hyvää. Tsemppiä!
Ei ainakaan kannata jutella mitään syvällisiä,miehet ahdistuu.Annat vähän tilaa hengittää.Lähestyt ollain humoristisella viestillä,josta ei paista epätoivo läpi,jos haluat kuulla hänestä jotain.
Laitoin juuri vähän saman suuntaisen aloituksen. Minulla myös rankka ero takana ja sen jälkeen kevyempää deittailua ja yksi pitempi suhde.
Nyt tapasin miehen, johon ehdin ihastua. Juttu on todella tuore ja olemme nähneet vasta muutamia kertoja kunnolla. Nyt en ole kuullut miehestä muutamaan päivään ja kuten sinullakin, minulla on vahva tunne että juttu jää tähän. En osaa selittää miksi. Valitettavasti usein intuitioni on oikeassa.
Eilen oli todella surkea ja epätoivoinen olo, tänään jo paljon parempi. Itse en aio ottaa yhteyttä, odotan että mies tekee sen. Jos tekee. Harmi jos loppuu tähän, mutta surkea olo menee onneksi aika nopeasti ohi.
Pidän ap peukkuja että teidän juttunne onnistuu!!
ja erityisesti se, että ne saavat vielä niin paljon kannatusta. "Älä vain ota yhteyttä, älä ole liian helppo, älä vain roiku, älä vain näytä miltä sinusta oikeasti tuntuu." Pelätään, että toinen säikähtää ja luikkii pakoon.
Alkavassakin suhteessa saa hengittää, olla sellainen kuin on, tuntea sitä mitä tuntee, eikä pelejä tarvitse pelata. Älkää alentuko pelaamaan pelejä.
eli oli sama tilanne, ihana mies joka sit yhtenäpäivänä ei enää halunnutkaan tavata. Olin epävarma koko suhteen ajan ja oikeaksihan tuo pelko osoittautui :(
Älkää ikinä rakastuko, se vaan satuttaa. Tai sit pitää jättää mies ennenkuin itse tulee jätetyksi.
ajatuksistasi meihelle. Älä roiku. Jos se ei jonain päivänä soita tai viesti niin älä sinäkään.
Jos ei siitä kuulu jossain vaiheessa enää, niin voit sitten jonkin positiivisen tai neutraalin viestin laittaa, muttä älä missään tapauksissa angstaile mitään tuoreelle tuttavuudelle.
Kaikki ahdistava ja syyttävä käytös pelottaa miehen ainakin pois.