Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin miehen, joka pyysi kahville. Epäröin, koska en halua olla vain"panoseuraa", mutta...

Vierailija
18.06.2012 |

Tapasin työkeikalla miehen, joka selvästi oli kiinnostunut minusta; oli jatkuvasti minun asiakkaanani ja huomasin sen hänen katseistaan ja eleistään. (olin siis myyjänä eräässä tapahtumassa) Hän kertoi myös olevansa ko. tapahtumassa työssä, mutta oli työtehtävän suhteen salaperäinen. Hän pyysi puh.numeroa, mutta en antanut sitä hänelle vedoten siihen, että en harrasta yhden yön juttuja. Lopulta hän toi minulle pienen kirjeen, jossa kertoi haluavansa lähteä kanssani kahville ja puh.numeronsa. Jälkeenpäin sitten selvitin netin avulla miehestä tietoja ja kävi ilmi, että hän on työssä, josta kertomalla saa paljon naisia.

Tarkoittaakohan tämä, kun hän ei kertonut minulle tästä työstä, että on kiinnostunut minusta ihan oikeasti, eikä vain hoitona? Minun logiikallani, kun ei paljastanut työtään, ei ehkä halunnut, että olisin hänestä kiinnostunut vain tuon "imagon" ja aseman vuoksi, vai olenko ihan väärillä linjoilla? Mitä mieltä olette?

En ole vielä ottanut yhteyttä mieheen ja sitä tässä koko ajan harkitsen...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se o tietty AKT:n Räty!!!

Vierailija
22/24 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Petri Nygårdin keikkabussin kuljettaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvot tulivat vähän kiireessä. t. tyttöjen äiti

Vierailija
24/24 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mammojen arvaukset ainakaan vielä osuneet oikeaan. Tosin yksi arvaus kuuluu nettistalkkauksen perusteella miehen kaveripiiriin...:)

t.ap