Miltä tuntuu puristella naisen peppua tai tissejä?
Kommentit (21)
kiinteästä jellystä löysiin roikkuviin pusseihin.
jos ovat mieluisia niin jo skyrben alkaa heti turpoamaaan.
Sisäreidet oma favourite. Pakarat kun nainen päällä ovat no go - laukean aivan liian nopeasti kun molemmissa kämmenissä kimoisaa ei selluloosa lihaa..jos lyijykynä ei pysy rintojen alla kun nainen seisoo niin taas laukeaa liian nopeasti....onneksi mul 24 metrin kyrpä ja kerrostalon kokoiset kivekset joten voin laueta joka 4 sekunti 3 viikkoa putkeen...moron..
Jos ne ovat siis mieluisia.
Kysyy nainen :)
Voi miten ihania naisilla rinnat ovatkaan. Juuri silkkisen sileät, ja onhan luonnollista jos nainen pyytää niitä piiskaamaan niin tottakai. Mutta henk-koht hyväilyä ja imemistä. Takaapäin naidessa tulee puristelluksi pakaroita, on naisilla hyvät värkit. Huoh.
Tuntuu ihanalta puristella omaa vaimoa joka puolelta vielä näin 20v:n jälkeenkin!
tuntuu mukavalle en osaa muuta sanoa toivottavasti naisestaki tuntuu mukavalle kun siltä puristellaan
Olimme tuttavaporukan kanssa jatkoilla ja mukana oli myös yhden tyypin sisko, joka oli aika avoimella tuulella. Oli hauskaa huomata, että naisen isoja lolloja pääsee hyväilemään, kun kehuu ensin niitä ja sitten kysyy kohteliaasti että saako kokeilla. Oli kyllä paljon herkullisemmat ja todella isot verrattuna vaimon tyhjiin ja pieniin pussukoihin. Pidemmälle ei olisi huvittanut mennä, kun nainen ei muuten ollut makuuni, mutta olihan se mahtavaa, kun oli vasta toinen kenen tissejä olen ikinä päässyt hyväilemään. Ja oli muuten isot nännipihat!
ite tykkään enemmän puristella miehii
T. Mies 66-wee
kyllä omaa vaimoo on kiva vieläkin pikkusen nipistää ja puristaa 25 vuoden jälkeekin.
kyllä omaa vaimoo on kiva vieläkin pikkusen nipistää ja puristaa 25 vuoden jälkeekin.
Vielä 28 vuoden jälkeenkin on ihana helliä ja puristella vaimoni rintoja. Ratsastusasennossa pääsee rintoihin hyvin käsiksi ja tekee seksistä vieläkin nautittavamman.
Vielä kun joskus saisi 25- vuotiaan naisen pirteitä rintoja puristaa. Se aika meni niin nopeasti ohi :'(
Silloin tuntuu siltä, että kaikki universumissa on hyvin :)
Elämällä on silloin merkitys, tarkoitus ja päämäärä.
Silloin kaikki on "tässä".
Tunne, kun vastustamaton voima vetää sinua puoleensa, kuin valo perhosta.
Silloin päsee kosmiseen yhteyteen elämää ylläpitävien voimien kanssa. Miehen esi-isät jo satoja tuhansia vuosia sitten nauttivat siitä ja niin mies nykyäänkin. Ja asia ei muutu miksikään tulevaisuudessa.
Silloin mennyt, nykyisyys ja tulevaisuus fuusioituvat yhdeksi rakkauden, himon ja kiiman ektoplasmamöykyksi, jota ei voi muuten kuvailla, kuin sanalla "NAUTINTO"
paljonhan se riippuu siitä millä tuulella nainen on jos puristellessa alkaa puhuun puutaheinää niin samapa tuo on puristella sohvan nurkkaa sit
Kivalta tuntuu, tosin puolison tissit on varattu lapselle vielä jonkun aikaa. Mut pyllyä puristelen ja räplään kyllä mielelläni, myös sisäpuolelta.
M41
Olen aina pitänyt naisten rintojen hyväilystä, nännien näykkimisestä, puristelusta jos nainen niin haluaa. Rinnat ovat niin sileät, tuntuu aivan kiihottavalta kuoria mustat rintsikat pois ja helliä tai mitä nainen haluaa.
Tuntuu vähän inhottavalta lukea näitä.
Mun mies ei oo oikein tissimiehiä. Kun aloimme seurustelemaan, olin aikalailla nuorempi ja hoikempi, rinnatkaan ei olleet niin kivat. Vuosien ja kahden lapsen sekä tietty kilojen jälkeen rintoihin on tullut täytettä ja oon niistä super-iloinen nyt. Mulla on ehkä 5 kg ylipainoa mutta hävettää myöntää etten halua laihduttaa jotta saisin pitää nämä rinnat. Ne on kuppikokoa C. Niistä löytyy vielä kiinteyttä, ei roiku. Ihanat nännit jne. Tykkään itse näistä paljon, mies ei koske niihin juuri koskaan, ei ymmärrä kuinka hyvältä se kosketus tuntuu. Pyllyä kyllä puristele jatkuvasti, mikäs siinä on sekin ok mutta...
Vastaus ap:n kysymykseen, hyvältä tuntuu puristella omia rintoja. :)
Kyllä naisen rinnat ja pylly ovat ihania, ne tekee naisen. Puhumattakoon nyt pillusta...
t.pervo-kake
Tissit näyttää aivan tajuttoman seksikkäiltä ja tuntuu ihanilta käsissä ja tyttöystävällä ne on yhdet herkimmät kohdat hänen kehossa. Tykkään hyväillä niitä käsillä ja suulla ja näkee ja kuulee hengityksestä miten hän nauttii. Peppu on myös mukavan tuntuinen (ja näköinen) ja tykkään vetää häntä lähemmäs kun suudellaan että voin painua häntä vasten kunnolla. Huomaan että hän tykkää myös ja kiihotun vain enemmän. Tykkään olla komennossa meidän seksissä ja on ihanaa tuntea rinnat omaa vartaloa vasten.
Timmiä peppua trikoissa/legginsseisä on mukava puristella. T. Peppumies
Ainakin itselleni vaimon rintojen hyväileminen on suunnilleen fiiliksen mukaan joko miellyttävintä, mukavinta, kiihottavinta tai rentouttavinta toimintaa ikinä.
On hirmuisen miellyttävää pidellä oman rakkaan pehmeitä rintoja kädessä ja nauttia niiden pehmeydestä. Tuskin on olemassa mitään muuta materiaalia, joka tuntuisi yhtä hyvältä kädessä kuin naisen luonnollinen rinta.
Entäs jos ne rinnat on alkanu roikkumaan imetyksen jälkeen? Kiihottaako ne enää?
pussillisia hiekkaa.