Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten suhteesi seksiin on muuttunut ekasta kerrasta tähän päivään?

Vierailija
05.05.2010 |

Omalla kohdallani seksi on arkipäiväistynyt ja tylsistynyt. Aluksi se oli pelottavaa ja jännää, sitten siitä tuli todella tärkeä osa elämääni. Nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en tykännyt seksistä ollenkaan, kunhan nyt menin sänkyyn kun mies halusi.

Lasten jälkeen olen vasta löytänyt oman seksuaalisuusteni, mitä haluan ja mistä pidän. Ja nyt myös tuntuu, että olen sinut vartaloni kanssa (vaikka nuorempana oli huomattavasti parempi vartalo, niin silti häpesin sitä).

Kaiken kaikkiaan: elän tällä hetkellä (40+) elämäni parasta aikaa seksin suhteen!

Vierailija
2/2 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta oli kivulias ja tuskallinen, enkä tosiaan sitä juuri halua muistella. Pelkäsin seksiä hirveästi jo ennen ekaa kertaa, ja ekan kerran jälkeen vielä enemmän. En tiedä miksi, mutta jostain syystä nuorempana kuvittelin, että jos poika/mies tahtoo seksiä, minun on siihen suostuttava, joten aika pitkään pyrin välttelemään sellaisia suhteita/tilanteita miespuolisten kanssa, joihin uskoin seksin jotenkin ujuttautuvan mukaan.

19-vuotiaana seurustelin nuoren miehen kanssa, joka taisi pelätä seksin harrastamista vielä minuakin enemmän. Syytä en sille hänen pelolleen tiedä, mutta olin kyllä hyvin yllättynyt, kun hän ei halunnutkaan seksiä, ja nekin harvat kerrat, kun sitä yritettiin harrastaa, eivät oikein onnistuneet, koska tämä nuori mies oli lähestulkoon pakokauhuinen. No, suhde tuli tiensä päähän, jonka jälkeen aika pian aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa, joka kuittasi seksiasian olankohautuksella ja totesi, ettei sillä nyt niin kiirettä ole. Eikä ollutkaan, edettiin oikein rauhassa, opeteltiin asioita ja minäkin ymmärsin, miksi kaikki siitä seksistä niin kovasti meuhkaavat.

Sitten tuli kaksi lasta, entisestä kilpauimarin kropasta jäi pelkkä muisto ja seksistä tuli lähinnä pakollinen kotityö. Miehenkin mielestä ilmeisesti seksi on nykyään olemassa vain häntä varten, ei siis mitään toivoakaan samanlaisesta huomioinnista minun suhteeni kuin mitä suhteen alkuaikoina oli, ja vaikka kuinka mies vakuuttelee mun olevan edelleen hänen mielestään kaunis, uskon silti että tähän nykyiseen tilanteeseen seksirintamalla on ajauduttu siksi, etten minä ole enää yhtä kaunis kuin olin aiemmin. Orgasmit on jääneet unholaan ja ylipäänsä kaiken kaikkiaan seksistä nauttiminen, koska sängyssä keskityn lähinnä miettimään, mikähän niistä 7 miljoonasta raskausarvesta onkaan se kaikkein rumin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan