Aion ostaa 100 euron laukun. Mitäs siihen sanot? :)
Kommentit (101)
Mun työlaukku maksoi 35€ ja toisen ostin kirpparilta 0,20€
joten en tajua mitä tässä pitäisi sanoa?
Ostin upean nahkaolkalaukun pari kuukautta sitten 400 eurolla.
(aitoa nahkaa, useimmat ulkomailta) on olleet hinnaltaan 20-200€, tytär osti LV laukun 700€ viimeisillä rahoillaan.
Meillä on eri maku, erilainen käsitys "merkkituoteista" ja niiden arvosta ja erilainen suhde rahaan.
HEI HALOO!!!! Ketä lesoilee netissä jollain 100e laukulla????? xD
mä oon kuitenkin alle kakskytvee ja vasta alottamassa rikkauksien haalimisen ;)
AP alle kakskytvee, millä tavalla sinä olet tähän mennessä haalinut niitä rikkauksia?? Oletko siis... Oletko saanut ne laukkurahat... ET KAI?
OLEN TEHNYT PALJON TÖITÄ =)
ja maksan laukun itse, tietenkin. En oo koskaan saanu ees mitään yhteiskunnan tukia (:
Eiköhä omat rahat saa käyttää niinku haluu??
Enkä aio livenä lesoilla sillä kelleen, pisän vaan ite siitä. siinä se :) halusin vaa herättää keskustelua (:
Mulla ois kiikarissa ollut jo pitempään 279 euron DKNY. Käyn sitä aina kuolaamassa ja ensi kuussa se lähtee mukaan.
mahtaako olla laadukas kuitenkaan? Mulla yleensä n. tonnin budu.
En ainakaan nopealla lukaisulla huomannut.
Omat suosikkini ovat n. 500 euron hintaluokassa. Kalliimpien joukosta ei ole osunut omaa silmää miellyttävää mallia. En saa mitään lisäarvoa pelkästä hinnasta.
Miten köyhä pitää olla, jos brassailee satasen laukulla? Mulla on useampi tonnin laukku.
Yhdellä tutullani on lähes tonnin laukku ja sitä pidän jo ihan hölmönä. Itsekin olen ostanut 90-euron laukun ja se olikin tosi hieno :)
Itse ostin melkein 600€:n lompakon enkä ole katunut, päinvastoin. Ihan on ollut mieleinen.
600 €:n lompakko on liian paksu minun makuuni. Ei ole mukava tuulipuvun taskussa. Siksi pukeudun tällä hetkellä mieluummin... hetkinen... 15,35 €:n kukkaroon.
OSTAN TUHANNEN EURON ELI TONNIN (eli 1000, eli tusen, eli thousand) LAUKUN.OTSIKOSSA ON KIRJOITUSVIRHE.
OPETTELE LUKEMAAN.
Lancelin vajaan tonnin laukku. Ei paljoa käytössä, kaupungilla kankainen teatterista ostettu 30€ laukku on kätevämpi. Toinen kaupunkilaukku on Marc O'Polon kankainen (en muista hintaa) olkalaukku.
Lisäksi löytyy Longchampsejä ja Guessia. Sekä yksi lahjaksi saatu Pradan iltalaukku.
Satasta enemmän ei kannattaisikaan satsata. Antaa mahdolisuuden vielä vaihdella tiheämpään uuteen laukkuun. Musta toi satanen on laukusta ihan ok.
Siis ettekö oikeasti VIELÄKÄÄN tajunneet että kyse oli TUHANNEN EURON LAUKUSTA
EI
SADAN EURON ????!!!!!!1 MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEETA YMMÄRTÄÄ :DD OTSIKOSSA KIRJOITUSVIRHE Halooo valoja päälle??!!
No enivei, laukku ostettu ;) se on namiii ja hinta jäi jopa vähän alle tonniin :)
t. oikea ap
yhtenä päivänä alennusmyynneissä kierrellessäni että jokohan se tyttörukka on sen satasensa tuhlannut:(
yhtenä päivänä alennusmyynneissä kierrellessäni että jokohan se tyttörukka on sen satasensa tuhlannut:(
jooo tosi hauskaa! kade lienet vain :) (:
apsu
mitä teet Vauva-palstalla? Miksi luulet, että jotakuta kiinnostaa sinun laukkusi?