Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ostaa 100 euron laukun. Mitäs siihen sanot? :)

Vierailija
17.06.2012 |

Äiti sanoi että oon idiootti mutta mun rahat :)

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä miksi sitä pitäisi mitenkään kommentoida. Onko se siis kallis vai halpa mielestäsi? Hienoa, jos löysit kivan laukun. Sen hintaisiahan ne on.

???

OSTAN TUHANNEN EURON ELI TONNIN (eli 1000, eli tusen, eli thousand) LAUKUN.

OTSIKOSSA ON KIRJOITUSVIRHE.

OPETTELE LUKEMAAN.

thausand sentään! Rauha (eli piis, eli paks!)

En kyllä vieläkään tiedä ostitko sen laukun vai et, mutta ehkä sekin selviää aikanaan.

Vierailija
62/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkalaukkua ei halvemmalla edes saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin naapurimaasa laukkuun 85 euroa ja pidin hintaa todella edullisena.

Vierailija
64/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000, TUHANNEN EURON =)

Satasen laukkui on jo

Vierailija
65/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks 500, yks 300 ja yks 1000 euron laukku.

Vierailija
66/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens kuussa 18 :)

Aika harvalla mun ikäsellä on tonnin laukkuu teiän ikäsil ehkä joillai harvoil onki :)

Vierailija
67/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on hyvälaatuinen ja käytät sitä kauan. Eikös ne Louis Vuittonit maksa jopa tonnin!

Vierailija
68/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamani laukku maksoi 6 €. Ostopaikka Kierrätystavaratalo Kontti. Joskus vaan tekee löytöjä ;)

Vierailija
69/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kalliita laukkuja jotka olen ostanut omilla rahoilla.Olen säästänyt ja palkkakin on hyvä.Mies ei tosin tykänny viimesimmästä ostoksesta,Chenelin tikkilaukusta.Kallein laukku on Hermesin Birkin laukku joka oli tosi kallis,mutta tykkään siitä paljon ja käytän sitä paljon.

Eniten käytän kuitenkin Louis Vuittonin Keepalia joka on mahtava viikonloppulaukku reissuille ym.:)

Äidit on sellasia,että ne haluaa että säästetään rahaa tulevaisuutta varten.Kun olin 15,ja kesätöissä ja sain tosi hyvää palkkaa niin aattelin ostaa silloin Chanelin hajuveden ja kaikkea muuta.mutta Isä pakotti säästään.Ei ollut kauaa rahat mulla tallella kun isä vei ne ja joi.Isä oli aika juoppo yhteen aikaan ja joi rahat vähän väliä

Vierailija
70/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on se tonnin laukku? Kaikki hyvät tyypit varmaan tykkää susta sitten paljon enemmän sen laukun kanssa. Ja jotkut luuserit on kateellisia.

Vierailija
71/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on hyvälaatuinen ja käytät sitä kauan. Eikös ne Louis Vuittonit maksa jopa tonnin!

Nojoo kirjotinki otsikkoon vääri eli OSTAN tai oon just ostaas TONNIN LAUKUN (:

Vierailija
72/101 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on se tonnin laukku? Kaikki hyvät tyypit varmaan tykkää susta sitten paljon enemmän sen laukun kanssa. Ja jotkut luuserit on kateellisia.

No en usko et tykkää :D Mä tykkään ite siit laukust ja täts it!

Vierailija
73/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinut tekee onnellisemmaksi tonnin laukku kuin pari ulkomaanmatkaa, säästäminen, puoli vuotta personal trainerilla, kymmenen edullisempaa laukkua, elokuvateatterin vuokraaminen, euroopan läpi fillaroiminen, lounas michelin-tähden ravintolassa seuraavan kuun jokaisena päivänä, megabileet kaikille tutuille, laulunopetus tai ihan mikä vaan, osta pois.

Kunhan et mene mukaan siihen hömpötykseen, jonka mukaan tonnin laukku on edullinen, koska se kestää kauan tai koska on kalliimpiakin laukkuja tai koska se on "sijoitus" tai koska nyt on in ostaa luksuslaukkuja tai koska kavereilla/kaikilla cooleillakin on. Jos syysi ostaa laukku on joku noista tai lähellä niitä, äitisi on oikeassa. Tonnin laukku on kallis, vaikka olisi 100 000 euron laukkuja, käyttöesineen arvo tyypillisesti laskee iän myötä, trendit ja kavereiden mielipiteet eivät kestä aikaa ja kaiken lisäksi satasen tai parin laukkukin voi kestää äidiltä tyttärelle etenkin nyt, kun luksuslaukun alkuperä voi olla samassa tehtaassa kuin murto-osan sen arvosta maksaneen veskan.

Jos tuo on kuitenkin se tapa käyttää tonni omaa rahaasi, joka tekee sinut kaikista onnellisimmaksi nyt ja vähintään lähitulevaisuudessa, anna palaa vaan.

Toivottavasti saat tonnistasi irti mahdollisimman pajon iloa!

Vierailija
74/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000, TUHANNEN EURON =)

Satasen laukkui on jo

Tonni on iso raha nuorelle, mutta myös useammille aikuisillekin. Monet vähän yli 2000 euron kk-palkalla (siitä pois verot, asuminen, ruoka, matka(auto,bussi), vaatteet, vakuutukset, ...) joutuisivat säästämään kuukausia siihen.

Jaksaisitko huolehtia arvokkaasta laukusta koko ajan? Jos unohdat sen jonnekin, kuten puistonpenkille, se voi olla nopeasti viety. Halvempaa laukkua ei varasteta niin herkästi. Voi hävitä koulussakin.

Ja vaikka olisit rikas, ei kannata liioitella ja erottua liikaa kaveripiirissä.

Vierailija
75/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

louis vuitton maksaa 1000 e

Vierailija
76/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä laukkua, joiden hinta on 995-2500 euron välillä. Lahjoja mieheltä, omalla rahalla en ikipäivänä ostaisi eikä omaa rahaa niin paljon kyllä olisikaan.

Ihania ovat, investointeja. Nehän saa aina myytyä :)

Vierailija
77/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaissa käyttötavaroissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta minusta kuulostaa siltä, että uskot sokeasti mainosten luomiin mielikuviin. Yhtä hyvin se voisi olla tonni kello, kengät, puhelin, korvakorut, tietokone, takki, kamera, ravintola-ilta jne. Riittäkö sinulle pitkään tuo yksi luksuslaukku, vai haluatko seuraavaksi jotain muuta yhtä hyvää? Jossain vaiheessa rahat loppuvat. Luksustavara on tarkoitettu keski-ikäisille ja vanhuksille, jotka ovat jo maksaneet pois asuntolainan. Heillä on varaa ostaa laukun lisäksi kaikki muukin samaa huippulaatua.

Minun neuvoni on säästää opiskelun, työttömien kesien ja matkojen varalle. Säästötilin saldo antaa pitempään iloa ja lämmintä turvallisuuden tunnetta kuin maailman hienoin laukku. Siitäkin voi nauttia, että osaa elää tiukalla budjetilla. Kun muutat pois kotoa, huomaat pian, että kaikki muutkin nuoret aikuiset elävät tiukilla ja lähinnä säälivät niitä, jotka eivät osaa.

Vierailija
78/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työssäni nään paljon kaltaisiasi ihmisiä, joilla on suuria ongelmia rahan käytössä...Ensimmäiseksi leikkaamme luottokortit poikki, sitten mietimme miten kuukauden rahat riittävät jne..Mikä on tärkeätä,voiko jotain jättää ppoi jne.

Aika surullinen mieli tuli tekstistäsi, moni on todella liemessä näitten laukkujensa kanssa....

Vierailija
79/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on pöljää maksaa 100 euroa laukusta jos kyseessä ihan tavallinen laukku...eri asia jos kyseessä on matkalaukku tms.Mutta tosiaan omat on rahas :D

Vierailija
80/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne jutut paranee, je menee edes oikein kun aikansa treenaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme