Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ostaa 100 euron laukun. Mitäs siihen sanot? :)

Vierailija
17.06.2012 |

Äiti sanoi että oon idiootti mutta mun rahat :)

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin melkein 600€:n lompakon enkä ole katunut, päinvastoin. Ihan on ollut mieleinen. Laukun ostan seuraavaksi ja se maksaakin sitten jo pari tonnia ja vähän päälle.

Vierailija
22/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi tonnin laukkukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on noin paljon turhaa rahaa taskussasi. Mitä sä sillä kalliilla laukulla teet?? Maailma kiittää ja saat hyvän mielen pitkäksi aikaa, kun sijoitat johonkin valitsemaasi hyväntekeväisyyskohteeseen loppurahat. T. kuukausilahjoittaja mm. Amnestylle ja Pelastakaa lapset ry:lle

Kyllä ne lapset olisi jo pelastettu moneen kertaan sun ja muiden idioottien rahoilla. Olisit vaan ostanut sen laukun, et olisi noin katkera muiden ostoksista.

Vierailija
24/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun laukku maksoi 250e enkä ole siitäkään sanonut kenellekään.

Vierailija
25/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi tonnin laukkukin.

LUE EDES PARI VIESTIÄ KETJUSTA ENNEN KU TULET LEIJUMAAN, OK?? :DD

Vierailija
26/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun laukku maksoi 250e enkä ole siitäkään sanonut kenellekään.

Otsikosta tipahti yksi nolla vahingossa. Olen maininnut sen nyt vitun monta kertaa............................................................................

Ettekö oikeesti lue kuin ekan viestin ?!?!

OSTAN TONNIN LAUKUN EN SATASEN kapiiish????

Vierailija
27/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kailotat niin suureen ääneen että se on juuri TONNIN laukku? :D

Vierailija
28/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin ikä tuokaan viksuutta :D

Vierailija
29/101 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin ikä tuokaan viksuutta :D

Tarkoitin ylipäätänsä. ;)

Vierailija
30/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisemmin tonni tuntuu olevan sinulle iso rahasumma, minulle se on pikkurahaa. Jokainen käyttäköön omansa kuten parhaaksi näkee mutta yhdellä laukulla ei valitettavasti saa oikean varallisuuden tuomaa arvostusta.

Vierailija
31/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä laukulla pitää sitten pärjätä monta vuotta. Itse ostin kolme laukkua noin satasella, niin saa vähän vaihteluakin.

Vierailija
32/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisemmin tonni tuntuu olevan sinulle iso rahasumma, minulle se on pikkurahaa. Jokainen käyttäköön omansa kuten parhaaksi näkee mutta yhdellä laukulla ei valitettavasti saa oikean varallisuuden tuomaa arvostusta.

itse asiassa toi ei oo mulle mikään megaiso summa (: Mulle jää paljon rahaa ton oston jälkeenki. toki oot varmaan rikkaampi ku oot varmaan joku 45 vee kurppa joka on ehtiny olla jo vuoskymmenet työelämässä. ihan luonnollista että sulle on kertyny enemmän varoja, eik je? Oletko eri mieltä? Olitko ikäisenäni yhtä rikas kuin olet nyt? mä oon kuitenkin alle kakskytvee ja vasta alottamassa rikkauksien haalimisen ;)

Eikä vittuukaa kiinnosta mikään "varallisuuden tuoma arvostus" (kertoo ehkä sun maailmankuvasta jotain et ees ehdotat jotain noin kornia :DDDD)

Mä vaan haluun SEN laukun ja se maksaa summan X, joten maksan summan X.

(:

Vierailija
33/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri yhdestä psykologian alan lehdestä tutkimuksesta, jossa havaittiin että alempiluokkaiseksi/huonommaksi itsensä tuntevat ihmiset ovat alttiita maksamaan asioista enemmän. Yritetään siis epätoivoisesti korottaa omaa statusta ostamalla kalliita asioita.

Vierailija
34/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, paljonko sinulle vielä jää? Eikö sinun tarvitse säästää rahaa mihinkään muuhun, kuten ajokorttiin ja autoon? Vai saatko niihin rahat äidiltäsi? Ehkä et saakaan, jos äitisi on nyt eri mieltä tonnin käyttämisestä.

Ja miksi sinä meuhkaat ja kiroilet? Eivätkö muut saa olla eri mieltä kuin sinä?

Vierailija
35/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it.

Vierailija
36/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni, tuolla kreikkalaisen jumalpatsaan vartalolla siunatulla superhyvin koulutetulla adoniksella on ihan ok palkka eli vauvapalstalaisen keskiverrosti 240 000 euroa päivässä - bonuksia onneksi satelee, koska eihän tuollaisella surkimustulolla kukaan aivan täysin toimeen tule! Onhan sillä toki 14 tohtorintutkintoakin, mutta onneksi se ei ole aivan looseri kun sen munakin on levossa 30+ senttinen. Vähintään. Menee mun pilluun ihan heittämällä ja poikittain. Hyvää tekee!

T: vaimo 20 -vee, kaiken itselleen kovalla työllä ansainnut

Vierailija
37/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset laittaa vaatteisiiin, kenkiin, laukkuihin jne tonneja vuodessa ja pitää sitä normaalina. Jos mies ostaa tonnilla vuodessa uusia osia koneeseen, se on väärin, epäsoveliasta ja idioottimaista.

Vierailija
38/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri yhdestä psykologian alan lehdestä tutkimuksesta, jossa havaittiin että alempiluokkaiseksi/huonommaksi itsensä tuntevat ihmiset ovat alttiita maksamaan asioista enemmän. Yritetään siis epätoivoisesti korottaa omaa statusta ostamalla kalliita asioita.

Tuo heikko itsetunto on tosiaan muotiteollisuudessa miljardiliikevaihtojen mahdollistaja, samoin kuin hylätyksitulemisen/ulkopuolelle sulkemisen pelko.

Itsetunnon tai egon terveys ei tosiaan varsinaisesti ole yhteiskuntaluokasta kiinni.

Ja joskus jokin tietty herkkyys tai mahdollisesti jopa erityislahjakkuuskin saatetaan myös virheellisesti tulkita heikoksi itsetunnoksi.

Vierailija
39/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mahalaukku ois kiva.

Vierailija
40/101 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka esitteli uutta merkkilaukkuaan. Hinnasta ei tietenkaan keskusteltu, sivistyneita kun ollaan.

Ihan vahingossa sitten kai oli jaanyt $1500 hintalappu sisalle kun laukku kiersi ihailtavana kadesta kateen :D Aika naurettavaa, aikuiselta ihmiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi