Aion ostaa 100 euron laukun. Mitäs siihen sanot? :)
Kommentit (101)
mä oon kuitenkin alle kakskytvee ja vasta alottamassa rikkauksien haalimisen ;)
AP alle kakskytvee, millä tavalla sinä olet tähän mennessä haalinut niitä rikkauksia?? Oletko siis... Oletko saanut ne laukkurahat... ET KAI?
Ostin sit sen 1000 e laukun.EN SADAN EURON VAAN TUHANNEN 1000 Chanelin.Äiti sai kilarit,se luuli et olin sillon vitsaillu,mut enpä ollu.Nyt se pitää mykkäkoulua ja haukkuu idiootiks.Voi vittu,ei oo sen asia mihi mä rahani käytän.Sen mielestä olis pitäny laittaa säästöö.
Mitäs sanotte?Teillä ei varmaankaa olis varaa?;)
ap
kävin tarkistamassa hinnat ja 1000 eurolla ei todellakaan näytä Chanelilta saavan kuin lompakon. Minkä ihmeen laukun olet löytänyt?
Ostin sit sen 1000 e laukun.EN SADAN EURON VAAN TUHANNEN 1000 Chanelin.Äiti sai kilarit,se luuli et olin sillon vitsaillu,mut enpä ollu.Nyt se pitää mykkäkoulua ja haukkuu idiootiks.Voi vittu,ei oo sen asia mihi mä rahani käytän.Sen mielestä olis pitäny laittaa säästöö.
Mitäs sanotte?Teillä ei varmaankaa olis varaa?;)
ap
Se on jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa.Minäkin voisin ostaa itselleni laukkuja vaikka millä mitalla (ollaan miehen kanssa molemmat tosi hyvissä työpaikoissa,on kesämökkejä 2,Hyvä talo, 2 autoa,lapsia 4, ym)
Mutta mieluiten laitan rahat säästöön joko lapsia varten tai lomamatkoja varten.Monet luulee että me vaan ollaan saitoja,kun puhuin kerran et en ostele turhaa.Oon jo pienestä tytöstä säästelly isompaa varten ja sit ollu niin onnellinen kun on sen tavaran saanut ostettua.
Ei meilläkään sitä rahaa niin paljoa tosin ole.Kesämökit ei ole itse ostettuja vaan perinnöksi saatuja.Talo ja autot on ostettu.Talokin oli vanha kun me sen ostimme ja ollaan rempattu paljon.Eikä näin kesälläkään tarvitse ostaa vihanneksia kun on peltoja joissa kasvaa vihanneksia,mansikoita jne.
Ymmärrän kyllä myös äitiäsi,siis että haluaa että säästäisit,mutta rahat on sun ja saat tehdä niillä mitä haluat.Mutta tuo äitisi mykkäkoulu menee jo pitkälle.
ja kysymyksiä. Mun 5v tytär puhuu kaverinsa kanssa tuohon sävyyn
Mitä tuohon nyt muka pitäisi sanoa?
kävin tarkistamassa hinnat ja 1000 eurolla ei todellakaan näytä Chanelilta saavan kuin lompakon. Minkä ihmeen laukun olet löytänyt?
Ups..mulla tuli kirjotusvirhe.Mun piti kirjottaa GUCCI eikä Chanel.Ostin siis Guccin laukun.Ajatukset on ihan hakoteillä:D
Ups..mulla tuli kirjotusvirhe.Mun piti kirjottaa GUCCI eikä Chanel.Ostin siis Guccin laukun.Ajatukset on ihan hakoteillä:D
Eikä se ollutkaa sitä tonnia.675 e makso.Aattelin ostaa vielä lisäks Escadan hajuveden ja jonku lompakon.
ap
Eikä se ollutkaa sitä tonnia.675 e makso.Aattelin ostaa vielä lisäks Escadan hajuveden ja jonku lompakon.
ap
Äiti sanoi että oon idiootti mutta mun rahat :)
lapsilisä oo juuri tuon 100 euroo, kyllä sä voit yhden yhteiskunnan tuen sijoittaa laukkuun.
ja maksoin siitä hieman yli 250€, nyt en raaski enempää:(
Oli siis vintage ja siks halapa.
Eli noi pari viimistä "ap":n viestiä oli FEIKKEJÄ !!! Miten joku kehtaa???? Mitä iloa nyt sait siitä et esitit mua??
En tosiaan oo viel ostanu laukkuu, mut itse asias siin viestis oli kyl sattumalta hiukan totuutta vahongos joukos, eli CHANELIN aion ostaa :)
OIKEE AP
Ihmisen mahalaukku ois kiva.
Missä niitä myytäis? Ja kuka asentais sen mulle?
Ja todella, satasen laukku on joku perusjuttu, satasella voi saada jonkun merkittömän hyvän nahkalaukun, mutta sellaiset mielestäni onkin parhaita. Luulen, että kun ap:n äiti asiaa miettii, hän tajuaa, että satasen laukku tyttörellä onkin ihan oiva ostos. Ja maksaahan marimekonkin laukku helposti lähes satasen ;)
en nyt tiedä miksi sitä pitäisi mitenkään kommentoida. Onko se siis kallis vai halpa mielestäsi? Hienoa, jos löysit kivan laukun. Sen hintaisiahan ne on.
en nyt tiedä miksi sitä pitäisi mitenkään kommentoida. Onko se siis kallis vai halpa mielestäsi? Hienoa, jos löysit kivan laukun. Sen hintaisiahan ne on.
???
OSTAN TUHANNEN EURON ELI TONNIN (eli 1000, eli tusen, eli thousand) LAUKUN.
OTSIKOSSA ON KIRJOITUSVIRHE.
OPETTELE LUKEMAAN.
kyllä aika nolo. Satasella ei kyllä anteeks vaan saa kunnon laukkua. Ens vuonna joudut ostamaan taas toisen!
Kannattaa satsata laatuun!
Ei sitten harmita niin paljoa jos vaikka hajotat tai hukkaat sen. 100 eurolla saat jo ihan nätin kelpo laukun. :)
Mutta käytä rahas ihan niinku tykkäät. Kunhan et hae sossusta avustusta takuuvuokraan kun muutat pois kotoo.