Miksi mun uusi miesystävä laukeaa melkein heti?
Paristi harrastettu seksiä ja hän on lauennut melkein samantien. Mistä se johtuu?
Kommentit (55)
Mies ei tule millään, eikä syy ole minun. Muiden miesten kanssa kyllä on toiminut.
Suuseksissä en ole koskaan saanut häntä laukeamaan, ei kuulemma kukaan muukaan. Yhdynnässä laukeaa kauhealla jyystöllä ja vauhti pitää olla tosi nopea. Lähetyssaarnaaja on mulle mieleisin, ei voi siinä saada ollenkaan.
Vähän outo fiilis kun ei itse päässyt lähellekkään moista tunnetta.
nr.5
Tervemenoa harrastamaan huonoa seksiä, jossa vain ies laukeaa. Se on vika, jonka korjaaminen vaatii mieheltä erityistä panostusta. Ei kuulosta hyvältä, jos jo on iloissaan parin työnnön onnistumisesta...
Miehelle voisi antaa pari linkkiä ohjeisiin ennenaikaisen siemensyöksyn hoitamisesta. Yleinen ongelma miehillä. Johtaa epätyydyttävään seksiin, varsinkin jos naisella on kokemusta paremmastakin.
Jää suhteeseen, jos et halua kunnon panoa. Muuten suosittelen miehen vaihtamista.
kysyy edelleen, että voisiko tilanne vielä korjaantua ja tämä olla vain alkujännitystä?? Kahdesti ollaan sekstattu.
ei parane,vetäkää uudestaan ja uudestaan...ainoa huono puoli on jos sulla alkaa paikat kuivuun,mut sitten vaan liukkaria
Mulla on kokemus siitä, että mies oppii vähitellen pitkittämään yhdyntää ja lopulta hallitsee laukeamistaan täysin. Mutta se oli nuorena. Voiko aikuinen mies oppia saman, jos on halua?
Vaikee varmaan ottaa montakin uusintaa.
kysyy edelleen, että voisiko tilanne vielä korjaantua ja tämä olla vain alkujännitystä?? Kahdesti ollaan sekstattu.
Kun ensimmäisiä kertoja harrastimme seksiä mieheni kanssa hän laukesi joskus jo pelkästä ajatuksesta. Nyt 15 v myöhemmin kestävyys (ja taito) on erinomainen.
Mulla on kokemus siitä, että mies oppii vähitellen pitkittämään yhdyntää ja lopulta hallitsee laukeamistaan täysin. Mutta se oli nuorena. Voiko aikuinen mies oppia saman, jos on halua?
Minunkin mieheni laukeaa liian aikaisin ja minun on vaikea ehtiä nauttia siinä ajassa. Onneksi hän hoitaa minut käsillä loppuun, mutta silti tämä painaa selvästi hänen mieltään ja on alkanut välttelemään seksiä kanssani.
Olen yrittänyt välillä rauhoittaa tilannetta kun rakastelemme, mutta silti hän tulee todella nopeasti. Puuduttavista geeleistä tai kondomeistakaan ei ole ollut apua.
Kerron rakastavani häntä tästä huolimatta, mutta asia on selvästikin todella arka hänelle.
Haluaisin aina välillä nauttia tunteesta, että minua pannaan pitkään ja pysyisin huipulla kerrasta toiseen. Mutta mieheni kanssa siihen ei taida olla koskaan mahdollisuuksia ja saa nähdä kauan hän haluaa vielä yrittää. :(
Joko niin kiihottunut jo valmiiksi tai sitten ei ole tosi pitkään aikaan saanut "kyytiä!" ;)
katsellaan rauhassa, josko se siitä vähän edes pitkittyisi:) Ihanaa se silti on hänen kanssaan. ap
ennen kuin tulee sisään, näin olen kuvitellut olevan. Voihan sitten hyvällä tuurilla nainenkin saada uudestaan orgasmin.
ei varmasti moni mies tyydätä naista ensin??
mutta siis ap vielä jatkaa. Mies on jo 30-v, että onko tuossa iässä vielä mahiksia??
siis kuinka moni mies tyydyttää naisen ennen kun tulee sisään? What?
Kuulostaa tylyltä,mutta kun on parempaan tottunut.Harkitsen jos laittaisi vaihtoon,ennen kun mitään tunteita enempää on pelissä.
Luulin että meni ekaksi alkujännityksen piikkiin.Nyt muutaman kerran ja kehui kun kestää jo niin hyvin... siis muutama työnnön tapainen.
Suihin jos ottaa,niin se on heti siinä.