Miksi mun uusi miesystävä laukeaa melkein heti?
Paristi harrastettu seksiä ja hän on lauennut melkein samantien. Mistä se johtuu?
Kommentit (55)
siis kuinka moni mies tyydyttää naisen ennen kun tulee sisään? What?
Mä oon luullu, et se on yleistäkin...
-ohis
Todella harvinaista, että jäisin itse ilman.
ihan lapsi vasta, voi oppia. Ei tuo minun mies ainakaan ensin minua tyydytä ja joskus laukeaa samantien, onneksi ei aina.
Yhdynnässä saa sitten uudestaan orgasmin kun on saanut myös ennen sitä. Eikä haittaa vaikka mies laukeaisi nopeasti. Mieskin tykkää katsoa kun voihkin ja anelen häntä tulemaan sisään. Tämä on oikeastaan ainoa keino jos mies laukeaa nopeasti. Jälkeenpäin mies ei yleensä enää jaksa huolehtia naisen tyydytyksestä.
Todella harvinaista, että jäisin itse ilman.
Piti lainaamani tätä.
Onko se kohteliaisuus jos mies laukeaa yhden yön jutussa heti, vaikka miehellä myös humalatila, joka yleensä alentaa potenssia? Ottaako mies sen raskaasti vai huumorilla? Siis kun kuitenkin naisesta tuntui tosi hyvältä, koska kuitenkin tuli niin täysi olo, kulli järjettömän kova ja iso.
Minäkin haluaisin naida sinua ja imeä sinua joka paikasta
Pari kertaa? Jouluna ja juhannuksena. Jos saisi enemmän, ei olisi niin kovat paineet. Kokeile!
No koska se sitten pitäis lauveta.
Tarvitset panomiehen. Panemaan oppii vain panemalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tule millään, eikä syy ole minun. Muiden miesten kanssa kyllä on toiminut.
Suuseksissä en ole koskaan saanut häntä laukeamaan, ei kuulemma kukaan muukaan. Yhdynnässä laukeaa kauhealla jyystöllä ja vauhti pitää olla tosi nopea. Lähetyssaarnaaja on mulle mieleisin, ei voi siinä saada ollenkaan.
Jos miehellä kerran toimii muiden miesten kanssa, niin siitä voi päätellä jotain
vielä mahiksia, vaikka mies onkin "jo 30". Älä ap ota paineita asiasta niin järjestyy parhaiten päin.