Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaduttaa vauva.

Vierailija
23.11.2005 |

Halusin toisen kerran raskaaksi pitkään harkittuani mutta nyt tulee jatkuvasti ajatuksia ettei sittenkään olisi pitänyt. Odotusaika on niin ällöä. Maha kasvaa ja vessassa saa hypätä,joutuu pitämään ällöjä odotus housuja..Siis haluan vauvan mutta en odotusaikaa,kuulostaa hullulta-eihän vauvaa voi saada ilman odotusta mutta jotenkin vain ällöttää ajatus kasvavasta mahasta. Miten tästä pääsisi yli? Onko muilla ollut samanlaisia tunteita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ilolla viskaa raskauden jälkeen roskiin? Eikö äiti saisi koskaan enää ajatella itseään kun on lapsia maailmaan pykännyt?

Vierailija
2/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa niinkään kasvava maha ja ne ällöt vaatteet: onhan niistäkin kiusaa, mutta se on vielä pientä. Ne on nämä inhottavat raskausvaivat, jotka ottaa päähän ja rankasti. Väsyttää, " vetää suonta" , selkää särkee niin että tuskin pystyy kävelemään, närästää. Ja pitäisi vaan olla hehkeä ja onnellinen ja pyörittää perheen arkea kuten ennenkin. Kun vielä on esikoinenkin tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap ja vauvan synnyttyäkin vielä joskus tuli mieleen, että mitä onkaan tullut tehtyä, tosin siihen vaikutti sekin että alkuaika uuden vauvan kanssa oli monella tavalla kivikkoinen ja raskas, vaavi nyt 6kk ja elämä alkaa voittamaan.

Tsemppiä ja voimia sinulle, monesko rv menossa ?

Vierailija
4/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin valaan olemustani ja kömpelyyttäni. Masennuin pahasti. Nyt en voi kuitenkaan sanoa muuta kuin että kun vauva syntyi kaikki nuo tunteet katosi.Ja aloin kuntoilla ja kävellä vauvan kanssa heti jotta saisin tutun minän takaisin.ja sainkin. Kunhan et syytä vauvaa olemuksestasi niin pärjäät kyllä.

Vierailija
5/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskaus vasta ihan alussa,rv 9. Mutta muistuu mieleen kaikki se mitä raskaus tuo tullessaan. Toisaalta eihän se ole kuin 9kk mitä tätä kestää mutta silti se rasittaa. Jospa tämä tästä jotenkin. En tietenkään vauvaa tästä syytä,itseäni kyllä-minähän itse tähän tilaan halusin. Se vaan aika kultasi muistot ja nyt tultiin alas pilvilinnoista ryminällä. -ap

Vierailija
6/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tutulla on samanlaiset kokemukset kuin minulla ja monella täällä tokan lapsen odottamisesta: ei siitä kyllä välttämättä kovastikaan pysty nauttimaan. Kun kerta kaikkiaan ei voi keskittyä vaan siihen odotuksen eikä pysty käytännössä lepäämään juuri yhtään enempää kuin normaalistikaan.

Vierailija
7/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tosiaan ei taida olla kuin yksi lapsi. Kyllä tämä toisen odotus on rankkaa. Levätä ei voi silloin kun huvittaa ja kun vois aika menee vessassa ramppaamiseen sun muuhun " kivaan" .

Vierailija
8/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskausaikana mielestäni ihan ok, käytin nättejä äitiysvaatteita jne.

nyt sitten maha roikkuu edelleen 4kk synnytyksesä, mikään vanha ei mene päälle, eikä mammoihinkaan voi pukeutua näyttämättä kamalalta. verkkareissa odottelen suunnilleen ihmettä tapahtuvaksi ja kroppani palautuvaksi.

ekan kerran kun palautuminen oli nopeaa ja ennättikin vielä huolentiä itsetäkin.

t: raitamaha

Vierailija
9/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, minusta taas se raskausaika oli ihanaa. Tosin ei alku. Ajattele, että tämä odotus vielä palkitaan. Ei saa olla niin itsekäs että ajattelee noin.