Kanebon Sensai 38 -ripsiväri
Mitä tykkäätte, kertokaas kokemuksia :) Hyvät ja huonot puolet! Sopiiko suht. herkille silmille?
Finnairin koneen kuvastossa oli 18 €, onko tuo normaali hinta, vai saako noita jostain halvemmalla?
Kommentit (22)
ON just hyvä herkille silmille koska siitä ei irtoa eikä rapise päivän aikana yhtään mitään silmiin vaan pysyy. Eikä tarvitse ärsyttää poistaessakaan silmiä poistoaineilla vaan lähtee lämpimällä vedellä.
Jos tuossa joku huono puoli on niin se ei ole mikään superpidentävä tai tuuhentava ripsari, vaan sillä tulee semmoiset luonnollisen näköiset ripset.
Komppi tälle.
varisee. Olen käyttänyt kuitenkin vuosia tuota enkä ole keksinyt vaihtaa parempaankaan. Toi kuitenkin lähtee aika kivasti, kun pesee.
suosittelen. ei tarvitse läträtä poistoaineiden kanssa ja tuskailla mustia silmän ympäryksiä, kun lähtee pois siististi pelkällä vedellä.
Cliniquen samanlaisella idealla toimiva ripsari. Ei varise lähellekään niin paljon kun Kanebo. Laivalla kerran suositeltiin tätä ja oon ollut tosi tyytyväinen!
Mutta parin vuoden käytön jälkeen jouduin vaihtamaan toiseen, koska se alkoi aiheuttaa kutinaa silmissä.
Vaihdoin sitten Cliniquen vastaavaan...
Käytän Sensai 38:aa erityisesti sateella, saunapäivinä (ei tee pandasilmiä, kuten muut ripsivärit levitessään) ja aina, kun on tuulista tai talvella kylmää, sillä minulla on herkästi vuotavat silmät. Joskus käytän Kaneboa - sen ei-leviämisominaisuuksien takia - vain alaripsiin, esim. jos haluan yläripsiin laittaa jonkun extrapidentävän mascaran, kuten Diorin ionic tai LANCOMEn mascaran.
on just nyt tuo Clinique kokeilussa, en tykkää yhtään. Harja on onneton ja ripsari itse tosi vetistä ja sottaavaa. Palaan mitä pikimmin Sensaihin (joka ei minulla ole varissut muuten koskaan vaikka harrastan lähes joka päivä hikiliikuntaa).
Cliniquen samanlaisella idealla toimiva ripsari. Ei varise lähellekään niin paljon kun Kanebo. Laivalla kerran suositeltiin tätä ja oon ollut tosi tyytyväinen!
varisee runsaasti, muutaman tunnin päästä mustat varinaviirut silmien alla.
mutta ripsari kuivuu tosi nopeasti (siis avattuna) ja sitten siitä tulee helposti paakkuista. Jo kuukauden jälkeen on melkeimpä käyttökelvotonta. Ja väännän kyllä korkin kunnolla kiinni enkä pumppaa putkiloon ilmaa.
Jos ei halua näyttäviä ripsiä, kelpaa. Ei tuuhenna eikä kaarra ripsiä. Silti mä käytän arkena yleensä joko Sensaita tai Cliniquea. Juhlaan Diorin Diorshowta (useampia versioita olen käyttänyt, tällä hetkellä käytössä aiemmin jonkun mainitsema Iconic).
ja tykännyt. Ainoastaan se joku pidentävä/tuuhentava tai mikälie oli tosi kokkareinen, mutta se perusripsari on hyvä.
Nyt kylläkin juuri ostin Cliniquen vastaavan ja tuntuu ehkä vähän paremmalta.
Kaikki vesiliukoiset ripsarit leviää mulla alta aikayksikön ja toisaalta en tykkää käyttää meikinpoistoaineita.
Normaalihinta noille kummallekin, Sensaille ja Cliniquelle on n. 25 euroa eli se 18 ihan sopiva hinta :)
En vaan pysty käyttämään mitään muuta kun tuota Sensaita!
Ennen käytin sitä "tavis sensaita", mutta sittemmin löysin sen Sensai Volymising mascaran, ja sehän on kuulkaas ihan paras ikinä!!
Mahtava harjas, saa sellaiset räpsyripset ettei paremmasta väliä!! Tätä olen tosin löytänyt vain lentokoneesta/lentokentältä ulkomailla, mutta on kyllä sellainen tuote jota ilman en aio olla :D
Ja paras ominaisuus Kanebon 38 on tietty se, ettei se ärsytä atooppista ihoa, ja kun voi pestä pois ilman pesuaineita, eikä leviä..Siis minä en muihin ripsiväreihin enää palaa...
Ei tosiaan mitenkään hirveästi tuuhenna vaan saa aika hillityt ripset. Mun mielestä tän ripasarin poistaminen on yhtä tuskaa ja ripsiäkin lähtee aina.
kivaan hintaan Hulluilta päiviltä (tuplapakkaustarjous). Mites tuo Clinique, milloin se on tarjouksessa tai mistä kandee ostaa?
Itellä ei oo onnistunut. Muuten kyllä erinomainen tuote, mutta nimenomaan EI lähde pois vedellä.
Nykyään menee jotenkin suttuiseksi nopeasti.
Vaihdoin Lancomeen.
Kun alkaa irrota, nypitään pois.
Itse käytän volumizing-versiota. Tosi hyvää kamaa. Cliniquen versiolla ei saa yhtä tuuheita ripsiä aikaan.
Emotion tai sokos etuina saa edullisimmin kuin laivalta tai kentiltä tai hullareilta :)
En käytä muuta, tosin muutenkin harvemmin ripsaria käytän, värjään ne mieluummin :)
Hyvö perusripsari tuo on ja helppo poistaa. Eikä mikään ripsari oikeasti niitä ripsiä pidennä/tuuhenna, kuten kaikki varmaan tietää ;)
ON just hyvä herkille silmille koska siitä ei irtoa eikä rapise päivän aikana yhtään mitään silmiin vaan pysyy. Eikä tarvitse ärsyttää poistaessakaan silmiä poistoaineilla vaan lähtee lämpimällä vedellä.
Jos tuossa joku huono puoli on niin se ei ole mikään superpidentävä tai tuuhentava ripsari, vaan sillä tulee semmoiset luonnollisen näköiset ripset.