Ahdistaa, rahat loppu
ja kaksi vkoa pitäisi elää. No pärjäänhän minä ilman ruokaa, mutta työmatkakulut vievät 100 euroa loppukuussa. Mistä mä revin bensarahat?
Kommentit (9)
Ei sit jää muuta, kun kimppakyydin mahdollisuus tai lainata "iskältä"
työttömyysajan jaksota.. nyt olen ollut töissä pari viikkoa, joten siksi ei rahaa ole jemmassa.
Lainata en voi, kun kukaan ei lainaa, sossusta ei mitään saa ja palkkaennakkoa ei kunnallisella puolella saa, kesänlomalle jääminen ei taida onnistua
Kunnallisella alallakin saa palkkaennakkoa, sossusta harkinnan varaista toimeentukea ns.sosiaalistalainaa
T. Kunnan palkalaskija
Kunnallisella alallakin saa palkkaennakkoa, sossusta harkinnan varaista toimeentukea ns.sosiaalistalainaa
T. Kunnan palkalaskija
Harmillista AP kannalta, että linjoilla oli vain näitä, jotka olkapää edellä rientävät auttamaan.
No, eiköhän sekin hyeenalauma mammalahkosta herää, jotka kuin evankeliumia julistavat oman pään totuutta, että pitää säästää.
T. Kunnan palkalaskija
Maksavat sun työmatkakuluja. Kannattaa pyytää apua sieltä. Tai mennä seurakunnan diakoniatyöntekijän juttusille. On noiden tukien kanssa yhtä helvettiä.
Kävellen, pyörällä, kimppakyyti