G: Miehesi palkka kuukaudessa?
Kommentit (45)
Teette työksenne tolasella palkalla?
En tiedä mieheni palkkaa. On yrittäjä niin varmaan niin paljon kun haluaa.
Tietävätkö kaikki satasen tarkkuudella miehensä palkan? Tietävätkö miehenne myös teidän palkkanne sentilleen?
meillä on yhteinen tili ja talous. Olemme naimisissa, ja olleet jo aika monta vuotta.
Mitä tekee se 8500€ saava? Tai edes 6500€?
Älä huoli. Oma palkkani samaa tasoa, joten en elä mieheni siivellä:)
En lähde epäilemään onko totta vai ei, mutta mielenkiinnosta kysyn että missä työssä olette kun molemmat tienaa 17 000 euroa bruttona kuukaudessa?
Iiik!!! Mä räjähdän. Mikä on MIEHESI kuukausipalkka!! Vastatkaa, mikä on TEIDÄN kuukausipalkka. Tämä maailma ei ikinä tule tasa-arvoisemmaksi kun täällä on niin tyhmiä, tyhmiä eukkoja.
En lähde epäilemään onko totta vai ei, mutta mielenkiinnosta kysyn että missä työssä olette kun molemmat tienaa 17 000 euroa bruttona kuukaudessa?
Olemme molemmat olleet aloillamme jo pitkään. Ja se on tuottanut tulosta.
t. Ei miehensä siipeiljä:)
virkamiehen palkka, keskijohtoa, huippuasiantuntija omalla alallaan.
Ja on isossa (suomen mittakaavassa) pörssiyhtössä johtoryhmän jäsen.
Olemme molemmat olleet aloillamme jo pitkään. Ja se on tuottanut tulosta.t. Ei miehensä siipeiljä:)
Ok, tuo olikin ainoa luonnollinen selitys :-) Onnea, hienoa nähdä että Suomessakin voi menestyä.
Iiik!!! Mä räjähdän. Mikä on MIEHESI kuukausipalkka!! Vastatkaa, mikä on TEIDÄN kuukausipalkka. Tämä maailma ei ikinä tule tasa-arvoisemmaksi kun täällä on niin tyhmiä, tyhmiä eukkoja.
HUIIII....!
virkamiehen palkka, keskijohtoa, huippuasiantuntija omalla alallaan.
:-D Höpö höpö, keskijohdon palkka, virkamiehen? Älä unta näe. Huippuasiantuntija tuon voi hyvin tienatakin.
Tietävätkö kaikki satasen tarkkuudella miehensä palkan? Tietävätkö miehenne myös teidän palkkanne sentilleen?
Toki tiedän ja tiedän meidän menotkin. Tiedän myös paljonko mieheni esim tankkaa autoonsa ja missä käy tankkaamassa. Kaikki nämä lukee kuukausittain tiliotteessa.
Sitä en osaa sanoa mihin hän käyttää nostamansa käteisen, luultavasti lounasruokailuihin tms.
En tiedä miten tarkkaan mieheni tietää kun tulot, mutta usein palkkakuitit ja muut lippulappuset tuossa näkyvillä pyörii ja jos jotain normaalista poikkeavaa on, niin usein niistä mainitsen. Kai se nyt ainakin kuuli kun viimeisintä reilua palkankorotusta hehkutin...tiedä sitten jäikö mieleen.
Nyt heinäkuussa lomarahojen kanssa 12 000.
Ja kyllä, elän mieheni siivellä. Itse olen lto joten tienaan 2300e. Meillä on yksi tili jonne kaikki rahat menevät.
Naisten täytyy saada tietää miesten palkkataso, koska vain naisten palkkoja vertaamalla naiset edelleen pyytävät liian vähän palkkaa. Tutkitusti naisten omat palkkatoiveetkin nimittäin ovat vaatimattomammat kuin miesten.
mulle juuri laskelman, että hänellä menee yhteensä 6500 € kuukausittain meidän kuluihin.
Tiedän mieheni palkan, koska minä hoidan meillä laskujen maksun omalta tai miehen tililtä.