Maisa. Se tyhmä Apotin asiakasportaali.
Minulle tuli äskettäin Maisasta ilmoitus että sinulle on viesti. Kun menin Maisaan, siellä ilmoitettiin että syksyn influenssarokotukset ovat alkaneet ja voit mennä varaamaan ajan jne.
No hassua tässä on se että ne rokotukset alkoivat jo lähes kuukausi sitten ja olen ottanut rokotuksen jo kolme viikkoa sitten.
Maisassa oli lisäksi silloin kun yritin rokotusaikaa varata, se väärä tieto, joka tuli silmille ärsyttävänä popup-ilmoituksena, että jos et ota sekä korona- että influenssarokotusta samalla kertaa, voit varata pelkkään influenssarokotukseen ajan vain puhelimitse. Mutta kun se ei pitänyt paikkaansa.
Vuosi sitten Maisassa oli kuukausien ajan väärä ajanvarauspuhelinnumero joka oli poistunut käytöstä ajat sitten.
Siellä myös kysyttiin muistaakseni ennen hammaslääkärikäyntiä että olenko raskaana, vaikka olen mies.
Portaalin toiminnoissa ja valikoissa myös käsittämätöntä sekavuutta jne. jne.
Tyhmä järjestelmä.
Kommentit (10)
Minulle kävi ihan samoin. Vantaan Apotti sellaista ilmoitteli.
Se on katastrofi, josta joku lääkäri teki kantelunkin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Apotti on maksanut vuosien aikana 800 miljoonaa. Aivan käsittämätöntä. Nörtit ja muut saa, todellakin vetää välistä.
Aikoja ei voi varata.
Kävin kaupungin ostopalvelusetelillä yksityisellä hammaslääkärillä. Kysyin näkyykö ne omakannassa tai maisassa. Eivät näy.
Tuo Apotti on todella suuri puhallus. Suomessa on 27 potilasjärjestelmää, mutta ainakin Helsingissä on epäonnistuttu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Se on katastrofi, josta joku lääkäri teki kantelunkin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Apotti on maksanut vuosien aikana 800 miljoonaa. Aivan käsittämätöntä. Nörtit ja muut saa, todellakin vetää välistä.
Aikoja ei voi varata.
Kävin kaupungin ostopalvelusetelillä yksityisellä hammaslääkärillä. Kysyin näkyykö ne omakannassa tai maisassa. Eivät näy.
Tuo Apotti on todella suuri puhallus. Suomessa on 27 potilasjärjestelmää, mutta ainakin Helsingissä on epäonnistuttu täysin.
Näkymiseen pitää antaa lupa.
Virheellisen tiedon takia jos asiakas yritti varata ajan puhelimitse ja jätti soittopyynnön ajanvarausnumeroon turhaan, sitä soittopyyntöäkään ei tietenkään saanut peruttua käydessään rokotuksessa koska ei se soittopyyntö tietenkään mitenkään linkitä mitään henkilöä ilman hetua vaan rekisteröi vain puhelinnmeron, ja sitten sulle soitetaan turhaan, moneen kertaan jos et ehdi tai pysty vastaamaan puheluun. Järkee vai ei?
Ja kun on joskus laittanut tietojen kyselylle eston päälle, niin nyt kaikki tiedot näkyvät eri kaupungeissa /Hki/Vantaa tai Hus eikä tietoja saa yhdistettyä kirveelläkään.
800 000 000 euroa näin simppelin järjestelmän suunnitteluun on suorastaan rikollista. Tuolla hinnalla palkkaisi jopa Suomessa KAHDEKSAN TUHATTA koodaria etc. tekemään töitä vuoden putkeen aamusta iltaan. MISSÄ RAHAT, MISSÄ TULOS? PÄITÄ VADILLE!
Maisasta on mahdoton varata aikaa terveysasemalle. Täydon susi järjestelmä.
Nämä potilastietojärjestelmät ja muut terveydenhuollon it järjestelmät on aivan käsittämätöntä kuraa. Onkohan 90 ATK insinöörit koodannut nämä kyhäelmät.
Olisi pitänyt peruttaa/vaihtaa lapsen lääkäriaika. Ohjeessa oli et jos näin tekee niin sen voi tehdä Maisan kautta. Miehen kanssa etsittiin pari tuntia tällaista mahdollisuutta, mutta ei löydetty koko Maisasta tuollaista.
Piti sitten soittaa. Voi kun sen olis tehnyt heti aluksi eikä käyttänyt aikaa koko vidun Maisaan.
Soitin terveyskeskuksen kiireettömän ajanvarauksen numeroon, puhelu meni päihdehuollon avopoliklinikalle. Ei ole teille asiaa vaan vuosittaiseen terveystarkastukseen olen aikaa varaamassa. Vastaaja oli pahoillaan kun järjestelmät sekoilevat, apotti oli tämä.
Apotti on epic fail.