Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti ja salmonella ?

Vierailija
15.06.2012 |

Elikkäs olen ollut monen monta vuotta päiväkodissa töissä ja nyt olen vasta tullut viikon lomalta ulkomailta,ja minulle epäiltiin salmonellaa.mietin tässä että voinko mennä töihin jos on epäilys salmonellasta,itse ainakin luulisin että ei,mutta mitä muut ootte mieltä ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin ohjeen mukaan menin töihin, en vaan koskenut ollenkaan mihinkään, joka voisi olla kosketuksissa ruokailussa. eli en koskenut ruokiin, astioihin, pöytiin jne. Välillä oli pakko niin laitoin kumihanskat. Ei mulla sitä lopulta ollut, joku turistiripuli vaan. Menin töihin kun vesiripuli oli ohi. Eipä siellä töissä olisi voinut ollakaan ripulissa?

Vierailija
2/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,no täytyypä katsoa miten maha viel on ensi viikolla,meinaa,nyttenki juoksee koko ajan vessassa kaikki ylös,eli voisi myös olla turistiripulia,kiitos vastauksesta !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo ole mikään musta tuntuu asia.

Vierailija
4/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille ja kysy.

Vierailija
5/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin olet antanut puhtaat kakkanäytteet. Kyllä teillä on varmasti joku ohjeistus asiasta.

Vierailija
6/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri epäili,ja maanantaina vasta voi seuraavan kerran soittaa,jäi vaivaamaan nii kauheasti toi. !

Vierailija
7/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos saisin salmonellan, en saisi olla käsittelemässä kypsentämättöminä tarjottavia ruokia. Eli uskoisin, että voit töihin mennä kunhan pidät hyvästä käsihygieniasta huolta.

Vierailija
8/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi