Missä iässä ei käännä enää miesten päitä?? :)
Ja nyt siis siinä mielessä, että näyttää hyvältä. :D Tuntuu että eipä sitä enää niin usein tapahdu, kun olen "jo" 30v. Nyt taas on tilanne ehkä hieman elpynyt, kun olen saanut lasten jälk. itseni taas aika hyvään kuntoon. On tosi tärkeä asia juu, tiedetään. Mutta, 5-7v taaksepäin ja oli toista kyllä.. No, nyt pitää näyttää hyvältä mammalta :D Ja kohta vaan tyytyä elelemään "vanhuus päiviä"
Kommentit (24)
enkä koskaan ole kääntänyt miesten päitä. Tai en siis ole tsiigaillut ympäristöä kulkiessani, että kääntyykö päitä. Ei siis käänny tai en ole huomannut jos on kääntynyt.
Omalla kohdallani siis. Alta 27v jokainen mies katseli kuolaten...jep-jep ;)
27-> moni ei enää kehtaa tuijottaa kuten nuoria tyttöjä. Ei se ole välttämättä "himon puutettakaan" vaan myös arvostuksen lisääntymistä. Meidät otetaan jo vakavasti emmekä ole enää mitään "pikkupilluja" joita voi kohdella miten lystää (ts. vislailla perään tms hölmöä).
ole paljastavasti pukeutunut, mutta vartalonmyöräinen toppi on kyllä kesäisin ollut. Sen kanssa farkut/farkkusortsit (ei mitään mikrokokoa!), caprit tai hame (ei minaria!) ja jalassa ihan normaalit kesäkengät, koroista en ole koskaan pitänyt.
Tukka on luonnostaan vaalea ja yleensä ollut noin olkapäälle ulottuva, myös nuorena. Hoikka olin nuorena kyllä. Pituutta 161 cm. Siniharmaat silmät, jos sillä merkitystä.
vielä seiskakymppisenäkin, katselijat ei ehkä enää kaksikymppisiä:)