Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta

Vierailija
14.06.2012 |

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

Kommentit (224)

Vierailija
161/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

"Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan." Et taida olla edes ap?

Vierailija
162/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä; eikös keskustelun aloittaja ole aina ap? Niin, ajatus oli että mä kerron, kuka olen ja sitten jutellaan kaikkea maan ja taivaan välillä, kuten muutkin ihmiset, ja että joku sanoisi, että muistan sinut ja sitten höpötettäisiin ripsiväreistä ja elokuvista ja säästä ja nettikaupoista jne. Mutta kysymykset koskivatkin sitten taas vanhoja aiheita ja mä sitten vastasin, koska niin olin sanonut.

ap

"Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan." Et taida olla edes ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä sen koommin? Viesteileekö vielä?

Vierailija
164/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkin, montakin kertaa, mutta meidän suhde oli ensimmäinen pitkä suhde. Ei hän sitä peitellyt. Yhtä aikaa kolmannen naisen kanssa oleminen olisi ollut mahdotonta, kun ottaa huomioon hänen työnsä vaatimukset, meidän tapaamistahdin ja sen, mikä kotona häntä odottaa. Mutta ei se mikään lohtu ole; koko asian ydin on se, että hän on naimisissa.

Enkä taatusti aio etsiä käsiini ketään toisia, aikaisempia naisia. Miten se edes olisi mahdollista? Lehti-ilmoituksella? Jos joku kysyy (muu kuin ystäväni) onko mulla ollut suhde siihen mieheen, vastaan tietysti, että ei ole. Eikä mua edes kiinnosta muut naiset ja heidän näkökulmansa.

ap

rakastajia ennen sua, sun jälkeen ja ehkä myös samanaikaisesti sun kanssa. Ootko ajatellut, että voisi olla hyvä tavata joku heistä? Ehkä heillä on samanlaisia kokemuksia.

Vierailija
165/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös sen jälkeenkin.

ap

miehestä sen koommin? Viesteileekö vielä?

Vierailija
166/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän pahoillaan? Onko vielä koittanut saada tapaamista sovittua?

Vierailija
167/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä luki vain, että "mä tykkäsin muru susta ihan oikeasti, enemmän kuin kenestäkään toisesta".

Sen jälkeen mies on pyytänyt, että aloitetaan alusta. Hieman vaikeaa olisi. Voisin käskeä hänen katsoa vasenta nimetöntään.

ap

Oliko hän pahoillaan? Onko vielä koittanut saada tapaamista sovittua?

Vierailija
168/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suhde? Jotenkin vaikea varmasti lopettaa yks kaks noin intohimoista suhdetta. Vaikka mies typerästi toimikin. Varmasti oli vaan niin pettynyt.

Vierailija
169/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis siitä että mies levittelee niitä sähköpostitse kavereilleen? musta tuntuu niin pahalta, että miehen "aseman" takia hän voi muka toimia miten tahansa - erityisesti JUURI sen aseman takia ilmoittaisin poliisille ja nostaisin syytteet. Noin ei saa kukaan toimia ja sua on loukattu tosi pahasti.

Lähettikö muuten se mies itse sulle sen kiertosähköpostin vai oliko joku teidän yhteinen tuttu?

Vierailija
170/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole aikeissakaan erota vaimostaan? Muistan että sanoit jotain että eläkeiässä tms. Miten itse jaksat? Vieläkö ajattelet miestä jatkuvasti, vai oletko päässyt pahimman yli?

Vierailija
171/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti hän itsestään toisen, ikävän puolen, jota olisi aika vaikea olla ottamatta huomioon. Ihan varmasti mun tulisi pidemmässä suhteessa "diivailtua ja kiukuteltua", kuten mies tulkitsi meidän eron, joten vastaavaa olisi luvassa varmaan lisää. Ellei hän sitten olisi ottanut opikseen.

ap

...suhde? Jotenkin vaikea varmasti lopettaa yks kaks noin intohimoista suhdetta. Vaikka mies typerästi toimikin. Varmasti oli vaan niin pettynyt.

Vierailija
172/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut tuon hänelle? Kuinka paljon loukkasi sinua. Tajuaako hän itse toimineensa todella typerästi, eli katuuko?

Kuinka voit, oletko toipumaan päin?

Vierailija
173/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on niin kummallista, että levitteli niitä kuvia ja sitten kehtaa vielä vinkua takaisin. Jotenkin epäkypsää käytöstä. Onko sinusta? Näpäytti sinua julmimmalla tavalla ja kehtaa vielä monkua alusta aloittamaan. :(

Vierailija
174/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi, ettei hänen kannata erota ainakaan ennen eläkeikää. Mä elän ihan normaalia elämää, mietin toki päivittäin suhdetta, hyvää, jonka menetin, pahaa, jonka koin ja sitä, miten ihmeessä ne voivat yhdistyä samassa ihmisessä. Mun olisi tosi helppoa vastata miehelle, että ok, tule tänne, mutta eihän me kumpikaan olla enää samoja ihmisiä, kuin vähän aikaa sitten. Tulee erilaisia päiviä, kuten se, kun näin miehen kaverin ruokakaupassa. Monenlaiset tunteet nousivat pintaan.

ap

Eikö hän ole aikeissakaan erota vaimostaan? Muistan että sanoit jotain että eläkeiässä tms. Miten itse jaksat? Vieläkö ajattelet miestä jatkuvasti, vai oletko päässyt pahimman yli?

Vierailija
175/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö se kaveri sinut? Miten usein lähettelee niitä viestejä? Onko viestit hiipunut? Tajuaakohan se ees että ohi on lopullisesti??

Vierailija
176/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä mä kuvittelen, että nautin jotain tunteellista koskemattomuutta, että mä olen isin pikku prinsessa, jota kukaan ei ole koskaan loukannut ja joka elää muiden yläpuolella, mutta että mäkin olen pelkkä eliittiperse, kuten on tullut todistettua. Ja hän toivotti mut tervetulleeksi tosielämään. Mikään tuosta ei kylläkään pidä paikkaansa. Sen taas tiedän minä parhaiten.

Kyllähän mies sanoi, että on pahoillaan, että on satuttanut mua, mutta että hänen tarvitsi tehdä niin. Ja sitten lähetti sen viestin, eli ilmeisesti katui sanojaan.

ap

Oletko kertonut tuon hänelle? Kuinka paljon loukkasi sinua. Tajuaako hän itse toimineensa todella typerästi, eli katuuko? Kuinka voit, oletko toipumaan päin?

Vierailija
177/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiot tehdä, jos törmäätte esim samassa baarissa tms. Käyttekö tai liikutteko samoissa paikoissa, joissa voi törmätä? Voi kun löytäisit hyvän miehen seuraavaksi!!

Vierailija
178/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle oli niin tärkeää, että mä tajuan, että mä olen hänen omaisuuttaan. Siis hänen mielestään. Koko juttu kääntyi nurinpäin; ensin mä olin kuulemma miehen ja hänen kavereidensa "projekti", (kun suhdetta ei vielä ollut) ja sitten mä olinkin omaisuutta.

ap

vaan on niin kummallista, että levitteli niitä kuvia ja sitten kehtaa vielä vinkua takaisin. Jotenkin epäkypsää käytöstä. Onko sinusta? Näpäytti sinua julmimmalla tavalla ja kehtaa vielä monkua alusta aloittamaan. :(

Vierailija
179/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies viestittele enää päivittäin, kuten ennen, mutta harvakseltaan. En tiedä yhtään, mitä hän tajuaa ja mitä ei.

ap

Näkikö se kaveri sinut? Miten usein lähettelee niitä viestejä? Onko viestit hiipunut? Tajuaakohan se ees että ohi on lopullisesti??

Vierailija
180/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkuperäinen tarkoitus saada ne kuvat susta. Siis voisko olla niin kieroa että olivat keskenään sopineet siitä että koittaa saada sut kuviin??

Vitsi kun mun pitää lähteä nyt reissuun. Käyn koneella silloin tällöin kyllä. Olisi ollut kiva jutella pidempäänkin. palataan toivottavasti asiaan vielä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi